اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دو تصویر بی‌ نظیر از «آیفون 6»


آنچه می‌بینید قریب‌به‌یقین همان آیفونی است که برای دیدنش لحظه‌شماری می‌کنیم.

خبرآنلاین: آنچه می‌بینید قریب‌به‌یقین همان آیفونی است که برای دیدنش لحظه‌شماری می‌کنیم.
 
آیفون 6 که چند روز پیش تصویرش توسط چاینا تله کام لو رفت، همانی است که اینک در اینجا مشاهده می‌کنید و از روی صفحه قفل‌شده روی نمایشگر می‌توان جدید بودنش را لمس کرد!

بر اساس تصاویر، آیفون 4.7 اینچی با رزولوشن 960 در 1704 پیکسل در ابعاد 138 در 67 در 6.9 میلی‌متر را با دو گیگ رم و دو هسته‌ای با سرعت 2 گیگاهرتز و تراشه A8 می‌بینید که در دورنگ طلایی و نقره‌ای است.

همچنین خبر از رونمایی از آیفون 5.5 اینچی در ابعاد 158 در 77 در 7 میلی‌متر با نمایشگر sapphire نیز به گوش می‌رسد که همه این حدس‌ها تا 6 روز دیگر به واقعیت می‌پیوندد!

دو تصویر بی‌ نظیر از «آیفون 6»

دو تصویر بی‌ نظیر از «آیفون 6»


ویدیو مرتبط :
چگونه بیش از 5 تصویر به ایمیل را در آیفون ضمیمه کنیم!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آیفون «خوردنی» هم روانه بازار شد + تصویر



گوشی آیفون۵,ویژگی های گوشی آیفون۵,اختراعات جدید

آیفون «خوردنی» هم روانه بازار شد + تصویر
به تازگی پوشش جانبی منحصر به فردی برای گوشی آیفون۵ عرضه شده که به راحتی قابل خوردن است.
این پوشش هم از گوشی آیفون ۵ محافظت می‌کند و هم گرسنگی مالک گوشی را رفع می‌کند و قیمت آن ۸۱ دلار است.
پوشش یاد شده که Survival Senbai Rice Cracker نام دارد، از نمک و برنج سبوس دار ساخته شده و در واقع نوعی کلوچه برنجی است که به گونه‌ای طراحی شده تا بتواند دور تا دور گوشی آیفون ۵ را بپوشاند.
بر خلاف تصورات اولیه این پوشش که توسط یک طراح ژاپنی به نام ماریکو عرضه شده با استقبال خوبی مواجه شده و تعداد قابل توجهی از آن در بازارهای جهانی به فروش رفته است.
البته تحویل این پوشش در خارج از ژاپن ممکن است تا یک ماه نیز به طول بینجامد. نکته جالب اینکه پوشش یاد شده شکننده است و فروشندگان سالم رسیدن آن به مقصد را نیز تضمین نمی کنند.
همچنین در صورت به زمین افتادن گوشی این پوشش به طور قطع خواهد شکست.

منبع:konjkav.com