اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دو تصویر از نمایشگاه عکس کتابخانه ملی


به مناسبت سالروز برگزاری مراسم تحلیف دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان، نمایشگاهی از اسناد و عکس‌های مراسم تحلیف و تنفیذ رؤسای سابق جمهوری اسلامی ایران در کتابخانه ملی برپا شد.

خبرآنلاین: به مناسبت سالروز برگزاری مراسم تحلیف دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان، نمایشگاهی از اسناد و عکس‌های مراسم تحلیف و تنفیذ رؤسای سابق جمهوری اسلامی ایران در کتابخانه ملی برپا شد.

در این نمایشگاه تعداد 60 قاب فوم برد از سوگندنامه‌های روسای جمهور سابق جمهوری اسلامی ایران طی سال‌های 1358 تا 1392، اسناد امضاء احکام ریاست جمهوری شورای نگهبان و تصاویر اعضاء کابینه و تصاویری از مراسم تنفیذ و تحلیف آنها به نمایش درآمده است.

این نمایشگاه امروز یكشنبه 12 مرداد 1393 در محل محوطه آب‌نمای كتابخانه ملی و توسط سیدرضا صالحی امیری رئیس سازمان اسناد و كتابخانه ملی افتتاح شد.

در برگزاری این نمایشگاه، دفتر هماهنگی امور یادمان‌های رؤسای جمهور و معاونت‌های تخصصی سازمان اسناد و كتابخانه ملی مشاركت داشته‌اند.

بازدید از نمایشگاه فوق‌الذكر آزاد است و علاقمندان برای بازدید می‌توانند به آدرس میدان ونك، بزرگراه حقانی، ساختمان كتابخانه ملی مراجعه كنند.

دو تصویر از نمایشگاه عکس این روزهای کتابخانه ملی

دو تصویر از نمایشگاه عکس این روزهای کتابخانه ملی


ویدیو مرتبط :
هنر و زیبایی (1)/ کتابخانه و موزه ملی ملک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رئیس کتابخانه ملی مشخص شد+عکس و بیوگرافی



اخبار اجتماعی - صالحی امیری رئیس کتابخانه ملی شد+بیوگرافی

حسن روحانی رییس جمهور طی حکمی، سید رضا صالحی امیری را به عنوان رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی منصوب کرد.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، دکتر حسن روحانی رییس جمهوری طی حکمی دکتر سید رضا صالحی امیری را برای 4 سال به ریاست سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزید.

 

اخبار ,اخبار اجتماعی ,رئیس کتابخانه ملی

 
متن کامل حکم مورد نظر به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر سید رضا صالحی امیری

در اجرای تبصره (۲) ماده (۵) قانون اساسنامه کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران و بند (۳) مصوبه مورخ ۱۳۸۱/۶/۲ شورای عالی اداری و تأیید هیأت امنای سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، با عنایت به تعهد و تجربیات ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به مدت چهار سال به عنوان «رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.

توفیق شما را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.
حسن روحانی


بیوگرافی
صالحی امیری در سال ۱۳۴۰ در شهرستان بابل به دنیا آمد. وی دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد علوم سیاسی و دکترای مدیریت دولتی از دانشگاه آزاد (علوم و تحقیقات) و استادیار دانشگاه است. عنوان رساله دکتری او "مدیریت تنوع قومی در ایران و جهان" است.

سابقه:
*استادیار و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات
*مدیر گروه مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی دانشکده مدیریت و اقتصاد - دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات
*معاون پژوهشهای فرهنگی و اجتماعی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام
*مدیر گروه پژوهشی فرهنگی و اجتماعی پژوهشکده تحقیقات راهبردی
*ریاست کمیته اجتماعی شورای عالی امنیت ملی
اخبار اجتماعی - انصاف نیوز