اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«دوین جانسون» در «رییس‌ های افتضاح»


ست گوردون کارگردان فیلم «رییس‌های افتضاح» فیلمی را کارگردانی می‌کند که زک افران و دوین جانسون بازیگرانش هستند.

خبرگزاری مهر: ست گوردون کارگردان فیلم «رییس‌های افتضاح» فیلمی را کارگردانی می‌کند که زک افران و دوین جانسون بازیگرانش هستند.

زک افران قرار است به عنوان نجات غریق به ساحل برود. افران در حال مذاکره برای نقش‌آفرینی کنار دوین جانسون در فیلم «بِی‌واچ» (دیده بانی ساحلی) کمپانی پارامونت است؛ این فیلم اقتباسی سینمایی از سریال تلویزیونی «بی‌واچ» است که دهه ۱۹۹۰ پخش می‌شد و داستانش درباره نجات غریق‌های ایالت کالیفرنیا بود.

این پروژه که چند سال است مراحل اولیه تولید را پشت سر می‌گذارد، به نظر می‌رسد که بالاخره چرخه تولیدش راه افتاده و در هفته‌های اخیر ست گوردون کارگردان فیلم «رییس‌های افتضاح» را برای نشستن روی صندلی کارگردانی استخدام کرده است. انتخاب شدن افران می‌تواند به معنی آغاز مراحل فیلمبرداری در اوایل سال ۲۰۱۶، احتمالا در ماه فوریه باشد.

«دوین جانسون» در «رییس‌ های افتضاح»

داستان این فیلم بر شخصیت یک غریق نجات خیلی جدی و قانون‌مند با بازی دوین جانسون تمرکز می‌کند که برای نجات دادن ساحل منطقه‌شان از دست یکی از غول‌های نفتی ثروتمند، مجبور به همکاری با جوانی که به قوانین اهمیت نمی‌دهد با بازی افران می‌شود. دیمین شانون و مارک سوییفت مسئولیت نوشتن جدیدترین نسخه فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشتند. بو فلین در چهارمین همکاری خود با جانسون، در کنار ایوان رایتمن تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود. کمپانی سون باکس پروداکشنز متعلق به جانسون نیز یکی از تهیه‌کنندگان خواهد بود.

انتخاب شدن برای بازی در فیلم «بی‌واچ» می‌تواند به نحوی رسیدن به موفقیت‌هایی جدید برای افران باشد که بعد از نقش‌آفرینی در کنار ست روگن در فیلم «همسایه‌ها» توانست کاری کند که هم تماشاچیان و هم مسئولان صنعت فیلم دیدی متفاوت نسبت به او پیدا کنند. این پروژه همچنین برنامه کاری او را پر می‌کند که در حال حاضر پشت سر هم با چند استودیوی مختلف کار می‌کند.

افران به تازگی فیلمبرداری فیلم کمدی «مایک و دِیو تاریخ عروسی می‌خواهند» محصول کمپانی‌های فاکس و چرناین انترتینمنت را با آدام دوین، آنا کندریک و آبری پلازا به اتمام رساند. در پروژه‌ای دیگر، او در فیلم کمدی «بابابزرگ کثیف» کمپانی لاینزگیت در کنار رابرت دنیرو دیده می‌شود. افران در پایان ماه آگوست هم دوباره با روگن و روز برن برای فیلم «همسایه‌های ۲» همبازی می‌شود. همه این فیلم‌ها در سال ۲۰۱۶ روی پرده می‌روند.

فیلم «بی‌واچ» می‌تواند با تمرکز بر جذبه کمدی سریال، آن را به درجه‌ای بالاتر در جهان برساند. جانسون هم با فیلم «سریع و خشمگین» و «سن آندراس» در دنیا به محبوبیت جدیدی دست پیدا کرده است. سریال «بی‌واچ» یکی از مجبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی دهه ۱۹۹۰ بود و در ۱۴۸ کشور پخش می‌شد.


ویدیو مرتبط :
دوین وید و .........

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معرفی بهترین بازیگرانی كه رییس جمهور شدند



 

 

معرفی بهترین بازیگرانی كه رییس جمهور شدند

 

در یك نظرسنجی اینترنتی كه بیش از ۱/۱ میلیون نفر در آن شركت كردند، ۱۶ فیلم كه درآن بازیگران مطرح سینما، ایفاگر نقش رییس‌جمهور بوده‌اند، انتخاب و معرفی شدند.



فیلم‌های «نیروی هوایی یك» محصول ۱۹۹۷ با نقش‌آفرینی‌ «هریسون فورد» در قالب «پرزیدنت جیمز مارشال» در صدر این فهرست قرار گرفته است.



بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی مووی وب، «مورگان فریمن» با حضور در فیلم «برخورد عمیق» (۱۹۹۸) در قالب رییس‌جمهور «تام بك» و «مایكل داگلاس» با بازی در نقش پرزیدنت «آندری شفرد» در فیلم «رییس‌جمهور آمریكایی» (۱۹۹۵) رتبه‌های دوم و سوم این لیست را به خود اختصاص داده‌اند.



بنابراین گزارش، «بیل پولمن» با حضور در فیلم «روز استقلال» (۱۹۹۶)، «كوین كلین» با فیلم «كبوتر» (۱۹۹۳)، «دنیس كواید» با نقش‌آفرینی در فیلم «رویاهای آمریكایی» (۲۰۰۶) و «بروس گرین وود» با فیلم «گنجینه ملی: كتاب محرمانه» ۲۰۰۷ رتبه‌های بعدی این فهرست را بدست آورده‌اند.

 


«جیمز كرامول» با فیلم «همه ترس‌ها» (۲۰۰۷)،«جك نیكلسون» با حضور در فیلم «مریخ حمله می‌كند»،«كلزی گرامر» با نقش‌آفرینی در فیلم «رای سرنوشت ساز»، «جینی‌ هاكمن» در فیلم «قدرت مطلق» (۱۹۹۷) و «پیتر سلرز» با نقش‌آفرینی در فیلم «دكتر استرنج لاو» و «بیلی باب» تورنتون در فیلم «عشق واقعی» (۲۰۰۳) رتبه‌های دیگر این فهرست را به خود اختصاص داده‌اند.