اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دوچرخه سواری یک آیت‌الله/ عکس


نماینده مازندران در مجلس خبرگان و امام جمعه قائم شهر با وجود مشغله های فراوان ورزش را در برنامه های روزانه خود قرار داده است.

نماینده مازندران در مجلس خبرگان و امام جمعه قائم شهر با وجود مشغله های فراوان ورزش را در برنامه های روزانه خود قرار داده است.




ویدیو مرتبط :
آیت الله مرعشی نجفی:تصاویر و عکس های زیبا و نایاب آیت الله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش یک مسوول به عکس یادگاری صانع ژاله با آیت الله منتظری: جعلی است



 

 

 

واکنش یک مسوول به عکس یادگاری صانع ژاله با آیت الله منتظری: جعلی است

 

مدیركل تشكلهای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها با بیان اینكه هیچ تردیدی بر مجعول بودن عناوین و تصاویری كه در صدد وارد آوردن خدشه بر بسیجی بودن شهید صانع ژاله است نیست گفت: برای هیئت نظارت دانشگاه هنر بسیجی بودن ژاله غیرقابل تردید است.

حجت الاسلام داود رنجبران در گفتگو با مهر در حاشیه تشییع پیكر پاك دانشجوی بسیجی "صانع ژاله" درباره تصویری كه با عنوان "حضور صانع ژاله در دیدار اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه هنر تهران با حسینعلی منتظری" در برخی سایت‌های ضد انقلاب منتشر شده است گفت: به عنوان یكی از اعضای هیئت نظارت دانشگاه هنر می‌گویم كه در دانشگاه هنر تهران چیزی با عنوان انجمن اسلامی نداریم یعنی سالهاست كه انجمن اسلامی در دانشگاه نداریم.

مدیركل تشكل‌های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها افزود: البته اینكه كسانی خود را به عنوان انجمن اسلامی خودخوانده در دانشگاه هنر تهران معرفی كنند برای اعضای هیئت نظارت بر تشكل‌های دانشجویی دانشگاه هنر تهران سوال بود.

وی افزود: اینكه عده‌ای بخواهند با انتشار عناوین یا تصاویر مجعول، یك دانشجوی بسیجی را در مسیر دیگری معرفی كنند را محكوم می‌كنیم. برای اعضای هیئت نظارت دانشگاه هنر تهران بسیجی بودن "صانع ژاله" غیرقابل تردید بود لذا در این موقعیت انتشار هرگونه عناوین یا تصاویر مجعولی كه منجر به تضعیف نظام شود را محكوم می‌كنیم.

حجت الاسلام رنجبران ویژگی‌هایی مانند تعلق دانشجوی شهید "صانع ژاله" به اهل تسنن و قومیت كرد را مولفه‌هایی دانست كه می‌توانست زمینه‌ساز ترور برنامه‌ریزی شده و با نقشه این دانشجوی بسیجی را فراهم آورد.

وی در این باره به مهر گفت: به نظرم می‌رسد این مولفه‌ها كاملا زمینه ترور برنامه‌ریزی شده را ایجاد می‌كرده است. ترور دانشجویی كه در بین دانشجویان محبوبیت ویژه داشته و نسبت به آداب و مراسم مذهبی خیلی مقید بوده و حافظ قرآن بوده و از برادران اهل سنت بوده و فردی بوده كه كشته شدنش می‌توانسته منجر به سوءاستفاده‌هایی برای دشمن شود، ترور برنامه‌ریزی شده را برای ما قابل اثبات می‌كند. چرا كه به نظرم می‌رسد دشمن دانشگاه‌ها را هدف گرفته است. اول اساتید ما مانند شهید علیمحمدی و شهید شهریاری را مورد هدف قرار دادند تا بتوانند اختلاف‌انگیزی كنند.

حجت الاسلام رنجبران به زمان ترور شهید مسعود علیمحمدی استاد فیزیك دانشگاه تهران اشاره كرد و گفت: خاطرم است است وقتی دكتر علیمحمدی شهید شده بود خیلی‌ها اصرار داشتند تفسیر كنند افرادی كه او را مورد ترور قرار دادند مخالف خط موسوم به "سبز" بوده‌اند، در حالی كه بعدها مشخص شد - همان طور كه از اول هم می‌شد حدس زد - این ترور سناریوی طراحی شده توسط عوامل خارجی بوده كه عواملش توسط موساد هدایت می‌شدند.

مدیركل تشكل‌های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها یادآور شد: در كشورمان وقتی این همه دشمن و مزدور داریم این قاعده هم مستثنی از این مسئله نیست كه ترور یك انسان مظلوم با همه مولفه‌ها و شاخصه‌های مثبت كه قابلیت ایجاد اختلاف بین اقوام و گروه‌های مختلف را نیز دارد می‌تواند به نفع دشمن تمام شود. اما یك نكته را نباید فراموش كنیم و آن بصیرت فوق‌العاده ای است كه اولا در میان مردم شریف ایران وجود دارد و ثانیا در خانواده شهید ژاله.

وی افزود: پدر این دانشجوی شهید ضمن محكوم كردن این ترور نشان داد كه خطشان از خط نفاق جدا است و برادران اهل سنت ما در كنار شیعیان همه با روحیه استكبارستیزی وارد این ماجرا شدند...../تحلیل:عصرایران