اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«دونالد ترامپ» فیلتر می شود


دونالد ترامپ قمارخانه دار آمریکایی و یکی از نامزد های حزب جمهوریخواه در انتخابات آینده ریاست جمهوری این کشور در آخرین مناظره انتخاباتی خود گفته بود که اگر می توانست بخش هایی از شبکه های اینترنتی را از کار می انداخت.

خبرگزاری ایرنا: دونالد ترامپ قمارخانه دار آمریکایی و یکی از نامزد های حزب جمهوریخواه در انتخابات آینده ریاست جمهوری این کشور در آخرین مناظره انتخاباتی خود گفته بود که اگر می توانست بخش هایی از شبکه های اینترنتی را از کار می انداخت.

شرکت چند ملیتی گوگل که یکی از تولیدکنندگان فن آوری ها و نرم افزار های اینترنتی است در واکنش به اظهارات تحریک آمیز مکرر این قمارخانه دار آمریکایی، برنامه ویژه ای بنام 'فیلتر ترامپ'را در اختیار کاربران اینترنتی قرار داده که کاربران از طریق آن براحتی می توانند بخش ها و یا همه اخبار مربوط به این نامزد هیاهو برانگیز آمریکایی بر روی کامپیوتر های خود فیلتر کنند.

راب اسپکتر طراح این فیلتر اینترنتی که جوانی از اهالی شهر بروکلین ایالت نیویورک است در توضیحی در مورد این برنامه اینترنتی آن را 'پادزهری در مقابل نامزدی زهرآگین' این قمارخانه دار آمریکایی توصیف کرده و نوشته است که کاربران می توانند با استفاده از این برنامه، هر صفحه ای را که احتمالا شامل دانالد ترامپ و اظهارات او می شود را شناسایی و آن را حذف کنند.

اسپکتر در ادامه گفته است که در فضای سیاسی جاری در آمریکا که افراد صرفا از طریق جلب توجه می توانند ارتقا و معروفیت پیدا کنند تنها راه مقابله با این جنجال ها، خفه کردن افرادی مثل دونالد ترامپ است و ادامه داده است درصورتی که مردم آمریکا هر بار که دانالد ترامپ را بر روی صفحه تلویزیون های خود می بینند تلویزیون های خود را خاموش کنند، او یقینا محکوم به شکست خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
دونالد ترامپ بازیگر 24سال قبل !!سکانسی فیلمی که ترامپ در آن بازی کرده است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اوباما: انتقادها علیه توافق ایران افتضاح و مضحک است / سخنان برخی جمهوریخوهان مثل دونالد ترامپ مبتذل شده



اخبار,اخبار سیاست خارجی , باراک اوباما

باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا دوشنبه در اتیوپی از لحن تبلیغات ریاست جمهوری آمریکا انتقاد کرد و گفت رای دهندگان آمریکای شایسته بیش از این ها هستند.

اوباما با انتقاد از اظهار نظرهای « افتضاح آمیز» شمار زیادی از نامزدها از جمله دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت :« ما فرهنگی برقرار کرده ایم که نه مناسب بحث سالم و نه تصمیمات سیاسی خوب است. آمریکایی ها شایسته بهتر از اینها هستند.»

رئیس جمهوری آمریکا که آخرین دوره ریاست جمهوری خود را سپری می کند گفت:« اظهار نظرهای شمار زیادی از نامزدها از جمله دونالد ترامپ و مایک هاکلبی نامزدهای جمهوریخواهان حملات افتضاح آوری است که در حیات سیاسی آمریکا شکل بیش از حد پیش پا افتاده و مبتذلی به خود گرفته است.»

به گفته اوباما ،‌اظهارات هاکلبی که گفته است توافق تاریخی مربوط به برنامه هسته ای ایران، اسرائیلی ها را به «درهای کوره های آدم سوزی» نزدیک کرده است ، در چارچوب « یک گرایش عمومی » جا می گیرد و «اگر آن را خیلی غم انگیز ندانیم باید آن را مضحک تلقی کنیم .»

رئیس جمهوری آمریکا همچنین با ابراز تاسف از سخنان « افتضاح آمیز» دونالد ترامپ که گفته است جان مک کین سناتور جمهوریخواه که در ویتنام اسیر بوده است قهرمان نیست ،‌از اینکه تنظیم کنندگان این سخنان « رهبران حزب جمهوریخواه هستند» ابراز تاسف کرد.

رئیس جمهوری آمریکا گفت :« آمریکای کنونی به این نوع رهبران نیازی ندارد و من فکر نمی کنم هیچ کس چه دموکرات ، جمهوریخواه و یا مستقل ، خواستار این رهبران باشند.»

وی افزود: 99 درصد کشورهای جهان با توافق هسته ای موافقند، علتش هم این است که توافق خوبی است و من هنوز استدلال جدی در این مورد نشنیدم.

 

اخبار سیاست خارجی - انتخاب