اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دونالد ترامپ تهدید کرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

دونالد ترامپ نامزد پیشتاز حزب جمهوری خواه آمریکا روز چهارشنبه در مصاحبه ای اعلام کرد در صورت عدم انتخاب وی به عنوان نامزد حزب جمهوری خواه در آمریکا شورش خواهد شد.

به گزارش ایرنا، وی امروز در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی ان ان تهدید کرد در صورتی او به عنوان نامزد حزب جمهوری خواه برای ریاست جمهوری کشورش انتخاب نشود، در آمریکا شورش خواهد شد.

نامزد پیشتاز حزب جمهوری خواه گفت : من به عنوان نماینده میلیون ها نفر از مردم آمریکا فکر نمی کنم به طور خودکار نامزدی حزب جمهوری خواه را بدست نیاورم، لذا در صورتی که این اتفاق غیرعادی بیافتند، بی تردید در این کشور شورش خواهد شد'.

حزب جمهوری خواه آمریکا که تحمل پیروزی میلیاردر نیویورکی تازه وارد به حزب خود را ندارد، در صدد است با تشکیل گروه های ضد ترامپ از پیروزی وی در انتخابات درون حزبی آمریکا جلوگیری کند.

دونالد ترامپ برای بدست آوردن نامزدی حزب جمهوری خواه نیازمند بدست آوردن حمایت 1327 نماینده انتخاباتی خواهد بود، این در حالی است که فعلا از حمایت 640 نماینده برخوردار است و در صورت نرسیدن به رقم مورد نیاز، حزب جمهوری بر سر تعیین نامزد انتخاباتی جدید خود تصمیم گیری خواهد کرد.

وی این مصاحبه تلویزیونی را پس از تحمل شدن شکست 'سه شنبه بزرگ -3' در یک ایالت از 5 ایالت که راه را برای جلوگیری از پیروزی ترامپ بازخواهد گذاشت، اظهار داشت.
با توجه به نتایج بدست آمده در سه شنبه شب گذشته، احتمال عدم پیروزی دونالد ترامپ به صورت طبیعی بسیار زیاد است.

اخبار بین الملل - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
تهدید دونالد ترامپ توسط داعش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دونالد ترامپ رقیب جمهوریخواهش را تهدید کرد



اخبار بین الملل,خبر های بین الملل, دونالد ترامپ

نامزد میلیاردر و جنجالی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تهدید کرد از «تد کروز» شکایت خواهد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی‌ان‌ان، دونالد ترامپ، نامزد جنجالی جمهوریخواهان، روز جمعه «تد کروز،» دیگر نامزد جمهوریخواه از ایالت تگزاس، را تهدید به شکایت کرد.

 

ترامپِ میلیادر ادعا می‌کند کروز به علت آنکه در آمریکا متولد نشده است نمی‌تواند رئیس‌جمهور این کشور شود. ترامپ در حساب توئیتری خود نوشت: اگر این نامزد ایالت تگزاس دست از تقلب برندارد و واضح و شفاف عمل نکند، من از وی به اتهام اینکه متولد آمریکا نیست، شکایت خواهم کرد.

ترامپ پیش از این نیز ادعا کرده بود چنانچه کروز نامزد برنده جمهوریخواهان شود، دموکرات‌ها استدلال خواهند کرد به دلیل آنکه وی متولد کانادا است شرایط لازم برای احراز پست ریاست‌جمهوری آمریکا را ندارد.

 

ترامپ همچنین جمعه گذشته، صداقت کروز را زیر سوال برد و حریف خود را بسیار «دور از صداقت» توصیف کرد. این نامزد میلیادر در حساب توئیت خود نوشت: «چگونه کروز می‌تواند مسیحی طرفدار انجیل باشد درحالی که بسیار دروغ می‌گوید و به هیچ وجه قابل اعتماد نیست.»

روز پنج‌شنبه نیز ترامپ در توئیتر خود نوشت: «کروز یا بدترین دروغ‌گو است یا دیوانه و شاید هم هر دو؟»

دونالد ترامپ و تد کروز دو نامزد جمهوریخواه هستند که در انتخابات مقدماتی ریاست‌جمهوری رقابت نزدیکی دارند.

 

این دو نامزد در انتخابات کارولینای جنوبی که در اواخر ماه جاری میلادی برگزار خواهد شد مسابقه سختی پیش رو داردند. پروتستان‌ها رای‌دهندگان اصلی در این دور از رای‌گیری‌ها خواهند بود.

اخبار بین الملل  - باشگاه خبرنگاران جوان