اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دومین زخم جبرئیل سیسه به فوتبال ایرانی


مثل اینکه این جبرئیل سیسه دست‌بردار فوتبال ایران نیست و هروقت با تیم‌های ما روبه‌رو می‌شود باید زخمی بزند

سایت گل: مثل اینکه این جبرئیل سیسه دست‌بردار فوتبال ایران نیست و هروقت با تیم‌های ما روبه‌رو می‌شود باید زخمی بزند

سال ۱۳۸۰تیم ملی جوانان ایران با هدایت مهدی مناجاتی و بازیکنانی چون ایمان مبعلی، جواد کاظمیان، مهرزاد معدنچی، مرتضی کاشی و سعید لطفی و... در رقابت‌های جام جهانی جوانان در آرژانتین شرکت کرده بود و به حکم قرعه روز ۲۸خرداد در بازی اول خود در ماردل‌پلاتا مقابل فرانسه قرار گرفت؛ تیمی با هدایت ریمون دومنک که بعد‌ها سرمربی تیم ملی فرانسه شد و بازیکنانی که از بین آن‌ها نفراتی چون فیلیپ مکسس، برنارد مندی، متیو دل‌پیره و گائل ژیوه تبدیل به بزرگانی در فوتبال فرانسه و اروپا شدند ولی در جمع یاران فرانسه شماره ۱۲به نام جبرئیل سیسه بود که حسابی تیم ایران را نقره‌داغ کرد. این پسر سیه‌چرده در آن بازی با هت‌تریک خود در دقایق ۶۶، ۸۷و ۹۰برتری ۲ - صفر فرانسه را به ۵ - صفر تبدیل کرد تا نامش مدت‌ها از یاد اهالی فوتبال ایرانی نرود.

دیگر فوتبال ایرانی با جبرئیل سیسه برخوردی نداشت. او در اروپا و تیم‌های اوسر، لیورپول، مارسی، پاناتینایکوس، ساندرلند، لاتزیو و کوئینز پارک رنجرز بازی کرد و البته در این مدت درگیر مصدومیت‌های شدیدی هم شد اما گویا کار سیسه با فوتبال ایران تمام نشده بود چون در آغاز سال ۲۰۱۳میلادی به صورت قرضی از کوئینز پارک رنجرز به الغرافه قطر آمد تا فوتبال در آسیا را تجربه کند و وقتی بعد از حدود ۱۲سال دوباره با نماینده‌ای از فوتبال ایرانی به نام سپاهان روبرو شد ۲گل زد تا زردپوشان اصفهانی با دست خالی و باخت ۳ - ۱از دوحه به خانه برگردند.

http://sobbekheir.com/up/images/19/193922.9unxqol.jpg


ویدیو مرتبط :
سوپر گل زیبای جبرئیل سیسه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فوتبال جام قهرمانی زیر19سال زنان آسیا درخشش دختران فوتبالیست ایرانی



 

 

فوتبال جام قهرمانی زیر19سال زنان آسیا درخشش دختران فوتبالیست ایرانی

فوتبال جام قهرمانی زیر 19 سال زنان آسیا

درخشش دختران فوتبالیست ایرانی

داكا – دختران فوتبالیست ایرانی شب گذشته در دومین دیدار خود نیز درخشیدند و با نتیجه 6-0 تیم بنگلادش میزبان این دوره از رقابتها را به زانو درآوردند.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ورزشی ایرنا در رقابتهای انتخابی فوتبال قهرمانی زیر 19 سال زنان آسیا 2011 كه در داكا مركز بنگلادش در جریان است 'طنین نراقی' در دیدار با بنگلادش هت تریك كرد و 'سحر قنبری' با دو گل و 'پروین فرهادیخواه ' با یك گل ایران را به برد پر گلی رساندند.

ایران در دیدار نخست هم 4-2 هند را شكست داده بود.

در دیدارهای روز آخر گروه كه جمعه برگزار می شود ایران با اردن بازی می كند و هند به مصاف بنگلادش می رود.

مانیل مركز فیلیپین و داكا مركز بنگلادش برای مرحله اول بازیهای انتخابی انتخاب شده اند.

در گروه آ این مسابقات فیلیپین میزبان میانمار، هنگ كنگ و ازبكستان است و در گروه ب نیز بنگلادش، هند، اردن و ایران در داكا جدال می كنند.

قرار است بعد از یك دور بازی گروهی تیم برتر هر گروه به مرحله بعدی بازیهای انتخابی صعود كند.

مرحله دوم انتخابی از روز 21 تا 30 اكتبر – 29 مهر تا 8 آبان در كوالالامپور مالزی برگزار می شود.