اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دومین تکذیب؛ اگر صداقت ندارید ، لااقل سکوت کنید



 

 

دومین تکذیب؛ اگر صداقت ندارید ، لااقل سکوت کنید

 

به نظر می رسد برخی مسوولان ارشد دولت ترجیح می دهند در قبال عملکردهایشان، نه تنها توضیحی به مردم ندهند بلکه آدرس های غلط نیز به افکار عمومی ارائه دهند.

روز گذشته، پس از عزل ناگهانی مهرداد بذرپاش از معاونت رییس جمهور و ریاست سازمان ملی جوانان ، دو مقام ارشد دولتی برای توجیه این برکناری وارد گود شدند و توضیحاتی (!) ارائه دادند.

اولی اسفندیار رحیم مشایی بود که مدعی شد بذرپاش برکنار نشده، بلکه خود کناره گیری کرده است.

دومی نیز میرتاج الدینی، معاون پارلمانی رییس جمهور بود که گفت: چون بذرپاش می خواست ادامه تحصیل بدهد به کنار رفت.

بلافاصله بعد از این سخنان، یک منبع نزدیک به مهرداد بذرپاش سخنان میرتاج الدینی را تکذیب کرد و روابط عمومی سازمان ملی جوانان نیز اعلام کرد که بذرپاش برکنار شده است.

این دومین مسوولی است که بلافاصله بعد از برکناری اش، مسایل غیرواقعی از سوی مسوولان باقی مانده در قدرت، درباره اش مطرح می شود.

چند روز پیش نیز محمدرضا رحیمی در خصوص برکناری متکی، مدعی شد که رییس جمهور قبل از سفر سنگال او را در جریان برکناری قرار داده و نیز مذاکراتی نیز با او برای پست جدیدش به عمل آورده است.

این اظهارات نیز بلافاصله از سوی متکی به شدت تکذیب شد و وزیر خارجه سابق، آقایان دولتی را به راستگویی توصیه کرد.

به نظر می رسد اگر مسوولان توصیه متکی به لزوم رعایت صداقت را نمی پذیرند، بهتر است سکوت کنند و اگر نمی خواهند راستش را به مردم بگویند لااقل بی صداقتی پیشه نکنند که فرموده اند: دروغ کلید تمام گناهان است....../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
حامد بهداد در تئاتر سگ سکوت*دومین قسمت*

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حرفهای جنجالی دومین همسر جنیفر لوپز پس از 12 سال سکوت +عکس



جنیفر لوپز,همسر جنیفر لوپز ,عکس جنیفر لوپز

"جنیفر لوپز" ستاره نام آشنای دنیای موسیقی غرب همواره حجم سنگینی از شایعات و اتهامات را به دنبال داشته است. اخیرا دومین همسر رسمی وی " کریس جود" سخنانی در مورد ازدواج کوتاه مدتش با وی داشته است که او را دوباره به سوژه ای جنجالی و پر حاشیه  در رسانه ها تبدیل کرد.
آنها در سال 2001 ازدواج کردند و بعد از 9 ماه زندگی مشترک از هم جدا شدند . "کریس" که یک ستاره رقص است پس از 12 سال سکوتش را شکست و در مورد ازدواجش با جنیفر گفت: اگرچه این یک رخداد لذت بخش و فراموش نشدنی بود اما مشغله کاری جنیفر و اینکه آنها نمیتوانستند نزدیک هم باشند باعث شد خیلی زود به  بن بست برسند.
او معتقد است هر زنی باید بین کار و زندگی خصوصی یک تعادل عاقلانه برقرار کند و ساعتی را در کنار همسرش باشد .اما این مورد بسیار مهم در مورد زندگی من و جنیفر به دلیل مشغله های کاری او رعایت نشد . همسرش اضافه میکند اگر او را در سفرها همراهی نمیکردم حتی از کوچکترین رابطه ها دور میشدیم.

 جنیفر لوپز,همسر جنیفر لوپز ,عکس جنیفر لوپز

  او اضافه میکند جنیفر هرگز قادر نبوده است بین کار و زندگی شخصی اش تمایز قائل شود و همیشه مشکلات کاری روی رفتار او تاثیرگذار بوده است.
وی اکنون دوباره ازدواج کرده است و اعلام کرده از زندگی اش راضی است. ناگفته نماند جنیفر لوپز تا کنون واکنشی به این سخنان نداشته است.
منبع:pardad.ir