اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دولت: پرداخت بقیه مطالبات معلمان


سخنگوی دولت افزود: در بودجه امسال حدود 24 هزارمیلیارد تومان به آموزش و پرورش اختصاص داده شده است.

خبرگزاری صداوسیما: سخنگوی دولت امروزدرمراسم تجلیل ازمعلمان نمونه گیلان با بیان اینکه حدود 690 میلیارد تومان از مطالبات فرهنگیان هفته پیش پرداخت شد گفت: تلاش می شود بقیه مطالبات بزودی پرداخت خواهد شد.

محمد باقر نوبخت درادامه به تصویب طرح رتبه بندی فرهنگیان دردولت اشاره کرد وافزود: این طرح از مهرماه امسال اجرامی شود.

وی گفت:برای اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان هزارو350 میلیارد تومان اعتبار تصویب شده که این رقم در  سال آینده به 3 هزارو500 میلیارد تومان می رسد.

سخنگوی دولت افزود: در بودجه امسال حدود 24 هزارمیلیارد تومان به آموزش و پرورش اختصاص داده شده است.


ویدیو مرتبط :
پرداخت دیون و مطالبات گذشته دولت | 22-12-88

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حقوق معلمان پرداخت می شود اما بدون اضافه حقوق/پرداخت اضافه حقوق به دولت بعدی رسید



حقوق معلمان,پرداخت حقوق معلمان بدون اضافه حقوق,افزایش حقوق فرهنگیان

حقوق معلمان پرداخت می شود اما بدون اضافه حقوق/پرداخت اضافه حقوق به دولت بعدی رسید

رییس مرکز اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش می گوید "پیرو درخواست معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری حقوق تیرماه فرهنگیان مطابق احکام حقوقی ماه خرداد انجام می شود".این تصمیم یعنی که پرداخت فوق العاده شغل وافزایش حقوق فرهنگیان دیگربه عمراین دولت قد نمی دهد.

 علی فرهادی اعلام کرد  پیرو نامه مورخ 27 خرداد ماه معاون اول رییس‌جمهور در خصوص مصوبه شماره 71893/ت 49302 ه هیات وزیران مبنی بر برقراری فوق‌العاده شغل فرهنگیان و همچنین تاکید رییس‌جمهور در تاریخ 15 تیرماه در جمع روسای آموزش و پرورش سراسر کشور مقرر شد، فوق‌العاده شغل موضوع بند 5 ماده 68 قانون مدیریت خدمات کشوری به مرحله اجرا درآید، بر این اساس افزایش احکام حقوقی فرهنگیان از اول تیرماه سال جاری صادر و طی نامه شماره 37879 مورخ پنجم مرداد ماه سال جاری معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری به مبلغ 6300 میلیارد ریال برای سال 92 تامین اعتبار شد.

وی افزود: با توجه به تاخیر در تامین اعتبار و به تبع آن تاخیر حصله در پرداخت حقوق فرهنگیان، عصر روز شنبه (پنجم مرداد ماه) نامه‌ای به شماره 37850 از معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری مبنی بر پرداخت حقوق تیرماه فرهنگیان واصل شد که پرداخت مطابق لیست حقوق خرداد ماه را تاکید کرده است.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: از آنجایی که اعمال مصوبه ابلاغی از سوی معاون اول رییس‌جمهور (موضوع نامه شماره 71893/ت49302 ه) در برخی استان‌ها اعمال و در این چند استان مطابق افزایش اخیر پرداخت شده است و در سایر استان‌ها نیز احکام افزایش حقوقی تمامی فرهنگیان صادر شده است، لذا با تامین نهایی اعتبار کلیه پرداخت‌های مربوطه انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: این افزایش حقوق مصوبه هیات وزیران را دارا می‌باشد و از سوی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری نیز تامین اعتبار لازم در این زمینه صورت گرفته است.

اما به منظور رفع نگرانی ناشی از تاخیر در پرداخت حقوق تیرماه و جلوگیری از مشکلات احتمالی ناشی از اجرای نامه مذکور در بند 5، پیرو درخواست معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری مقرر شد، پرداخت حقوق فرهنگیان در استان‌هایی که با تاخیر مواجه شده است، مطابق احکام خرداد ماه آنان انجام شود و پس از تامین اعتبار مکفی افزایش ناشی از مصوبه اخیر هیات وزیران پرداخت خواهد شد.

این تصمیم به منزله آن است که افزایش حقوق فرهنگیان و مهمتر از آن تامین اعتبار آن به عنوان میراثی از دولت دهم برای دولت یازدهم باقی می ماند دولتی که تنها 18 روز بعد از به دست گرفتن دولت باید با اولین چالش خود یعنی تامین اعتبار برای افزایش حقوق فرهنگیان مواجه شود./خبرآنلاین