اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دولت قبل می تواند از روحانی شکایت کند؟


سخنگوی قوه قضاییه در مورد سؤالی پیرامون گزارش 100 روزه رییس‌جمهور، توضیحاتی ارائه داد.

ایسنا: حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در نشست خبری روز دوشنبه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به گزارش 100 روزه رییس‌جمهور که بر اساس آن اقدامات دولت‌های نهم و دهم منجر به ایجاد یک وضعیت بد اقتصادی در کشور شده است، دادستانی کل کشور اقدامات این دو دولت را مجرمانه می‌داند یا خیر؟، گفت: مطالبی گفته شد و قاعدتا اعضای دولت قبلی اگر صلاح بدانند پاسخ می‌دهند.

وی ادامه داد: پیش از این هم گفته‌ام که اگر موضوعی جنبه عمومی داشته باشد مدعی‌العموم هم می‌تواند بر اساس گزارش دستگاه‌های نظارتی به موضوع وارد شود.

محسنی‌اژه‌ای گفت: معمولا این طور بوده که تقریبا هر دولتی که می‌آید نسبت به دولت قبلی حرف‌هایی داشته است. حالا اگر آن دولت لازم بداند می‌آیند پاسخ می‌دهند و دفاع می‌کنند. وی ادامه داد: خیر، در حال حاضر دادستان کل کشور به طور کلی به این موضوع ورود پیدا نکرده است.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: یادم نمی‌رود زمانی که دوره هشت ساله جناب آقای هاشمی تمام شد، دولت بعدی علیه ایشان حرف زدند و مطالبی گفتند و در آن زمان بود که خصولتی‌سازی معروف شد و دولت‌های بعدی هم همینطور. وی تصریح کرد: دستگاه قضایی بر اساس مستندات رسیدگی می‌کند و در مورد بقیه صحبت‌ها اگر دولت قبلی لازم بدانند خودشان پاسخ خواهند داد.


ویدیو مرتبط :
دلیل رفتار مشابه دولت آمریکا با دولت روحانی و خاتمی چیست؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلیل شکایت یک شهروند از دولت روحانی


فردی به دلیل اینکه نتوانست در مهلت اعلام شده برای دریافت یارانه نقدی ثبت‌نام کند، از دولت شکایت کرد.

روزنامه خراسان: فردی به دلیل اینکه نتوانست در مهلت اعلام شده برای دریافت یارانه نقدی ثبت‌نام کند، از دولت شکایت کرد.

بر اساس شکایتی که فردی به نام «ش.ع» به دیوان عدالت اداری تقدیم کرده است، اعلام شده که با توجه به عدم موفقیت وی در ثبت‌نام یارانه طی مدت سه روز مقرر شده توسط دولت، باید نسبت به رسیدگی قضایی به این موضوع اقدام شود.

دولت نیز در لایحه پاسخگویی خود اعلام کرده است با توجه به اینکه طبق بند «و» قانون بودجه سال 1393، افراد متقاضی دریافت یارانه نقدی باید در موعد تعیین‌شده به مراکز ثبت‌نام مراجعه کنند و مسئولیت عدم اقدام این فرد در موعد مقرر، متوجه دولت نخواهد بود.