اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دولت امام زمان و دولت ظهور این بود؟


ما گفتیم برای پیشگیری از بی‌حجابی و لاابالی‌گری کار فرهنگی کنید، این‌ها بعد از وعده دادن کار فرهنگی، متاسفانه این هفته یک کار فرهنگی به میدان آوردند که اگر برای براندازی حجاب بنا بود یک کار فرهنگی بشود، این بهترین کار بود. آن هم به وسیله یک روزنامه منحصر به فرد دولتی، روزنامه ایران، این نشریه ناپاک و انحرافی خاتون به عنوان ضمیمه رایگان منتشر شد.

امام جمعه مشهد انتقاد از ویژه نامه خاتون روزنامه ایران و دست اندرکاران آن گفت: شما آن قدر گیج و منگید که دوباره دارید به همان راه فتنه‌گران سال 88 می‌روید و این مردم را خام و غفلت زده حساب می‌کنید.

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مشهد مقدس در محل رواق امام خمینی(ره) حرم رضوی، با اشاره به خطبه معروف پیامبر اکرم(ص) که در آنجا در پاسخ به سوال امام علی(ع)، با فضیلت‌ترین عمل ماه رمضان را اجتناب از گناه دانسته بودند، اظهار داشت: بعد از پاسخ دادن به این سوال پیامبر(ص) شروع کردند به گریه کردن؛ مولا(ع) عرضه داشتند "پیامبر! مگر در سوال من اشکالی بود که شما ناراحت و گریان شدید؟" پیامبر(ص) فرمودند "خیر، اما وقتی من چهره تو را دیدم از یک جریانی نسبت به آینده یادم آمد. واقعه جان گدازی که در همین ماه اتفاق خواهد افتاد و من می‌بینم که در این ماه محاسن تو با خون سرت خضاب خواهد شد. این منظره دل من را به درد آورد و اشک من جاری شد."

وی سپس با طرح این سوال که "واقعا پیامبر(ص) برای شهادت علی(ع) که 35 سال دیگر می خواهد اتفاق بیفتد گریه کردند؟ شهادتی که برای امیرالمومنین(ع) نقطه کمال است، مگر چنین شهادتی برای پیامبر اشک دارد؟"، تصریح کرد: این گریه پیامبر(ص) پیامی دارد، نه پیام کشته شدن حضرت علی(ع)، پیام "انحراف امت"، یعنی سرنوشت این امت به جایی خواهد کشید که 35 سال دیگر محاسن امیرالمومنین به خون سرش خضاب می شود، اما به وسیله یهودی؟ به وسیله ارمنی؟ به وسیله مشرک و بت پرست؟ نه! به وسیله قاری و حافظ قرآن. این پیامبر را مضطرب کرده بود.

امام جمعه مشهد ادامه داد: برادران! خواهران! آدم انحرافات و خرابی‌هایی از یک جریان‌هایی در این مملکت می‌بیند که اصلا تصور و انتظارش را ندارد. به قدری حرکت بسیار شنیع و عجیب در این مملکت در راستای مسوولیت‌های نظام صورت می‌گیرد که مثل همان اشک پیامبر(ص) برای شهادت 35 سال بعد علی(ع)، دل آدم را آتش می‌زند.

وی با بیان اینکه مساله حجاب از اول انقلاب در این مملکت یک مساله اساسی است، خاطرنشان کرد: ما گفتیم برای پیشگیری از بی‌حجابی و لاابالی‌گری کار فرهنگی کنید، این‌ها بعد از وعده دادن کار فرهنگی، متاسفانه این هفته یک کار فرهنگی به میدان آوردند که اگر برای براندازی حجاب بنا بود یک کار فرهنگی بشود، این بهترین کار بود. آن هم به وسیله یک روزنامه منحصر به فرد دولتی، روزنامه ایران، این نشریه ناپاک و انحرافی خاتون به عنوان ضمیمه رایگان منتشر شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مقام معظم رهبری فرموده‌اند "مساله را تبیین کنید"، ما هم سرباز رهبریم، آنچه فرموده‌اند عمل می‌کنیم و باید تبیین کنیم.

وی سپس با اشاره به مقاله‌ای که با عنوان "این رنگ مشکی متکبرانه را ناصرالدین شاه از فرانسه به ایران آورد!" در ویژه نامه خاتون به چاپ رسیده بود، افزود: در این مقاله گفته شده چادر مشکی را ناصرالدین شاه از سفر فرانسه آورده به مملکت و دائر کرده است، خب شما ببینید که برای تبیین مساله است که می‌گویم، در قرآن در سوره مبارکه احزاب، آیه 59، خداوند می‌فرماید "یا ایّها النَّبیُّ قُل لأزواجِکَ و بَناتِکَ و نِساءِ المومنینَ یُدنینَ عَلیهِنَّ من جلابیبهنَّ ذلکَ أدنی أن یُعرفنِ فلا یوذینَ و کان الله غفورا رحیما"، ای پیامبر! به همسران و دخترانت و زن های مومنین بگو، "جلباب" بپوشند، "جلباب" ترجمه فارسی اش "چادر" است، یعنی "پوشش سراسری". آیه قرآن صریحا می‌گوید چادر بپوشید، "جلباب" پوشش سراسری است، در عرب‌ها عبای سراسری و در ایرانی‌ها چادر سراسری. این از فرانسه آمده است؟! این آیه قرآن است.

آیت‌الله علم‌الهدی سپس با اشاره به تفسیر این آیه اظهار داشت: علامه طباطبایی در تفسیر المیزان به نقل از یکی از تفاسیر معتبر قدیمی این حدیث را آورده که حدیثی معتبر است و به "ام سلمه" می‌رسد، متن حدیث این است که ام سلمه می‌گوید "وقتی آیه 59 سوره احزاب به پیامبر نازل شد، زنان طایفه انصار جامه‌های پشمی سیاه به سر می‌کردند و در سیاهی مانند زاغ‎ها بودند." این حدیثی مسلم است که شیعه و سنی نقل کرده‌اند. پس چادر در قرآن آمده است،

وی ادامه داد: رنگ مشکی هم، زنان انصار جلوی پیامبر پوشیده‌اند، پس رنگ سیاه هم در محضر پیامبر انتخاب شد. یک آدم غیرمتعادل آمده و می‌گوید چادر مشکی را ناصرالدین شاه از فرانسه آورده است، یعنی آیه قرآن و حدیث را به ناصرالدین شاه ظالم و ستمگر، آن هم نه خود ناصرالدین شاه به فرنگی بازی ناصرالدین شاه نسبت می‎دهد. این‌ها بعد از مدت‌ها خواستند کار فرهنگی برای حجاب کنند، این هم کار فرهنگی‌شان برای حجاب.

وی اضافه کرد: بحث این نیست که به چادر مشکی توهین شده، بحث این نیست که به حجاب توهین شده، بحث این است که آیه قرآن و سنت پیامبر(ص) به فرنگی بازی ناصرالدین شاه نسبت داده شده است. این به مراتب بدتر از توهین به حجاب و چادر سیاه است، آن هم کجا؟! در یک نشریه‌ای که گفته‌اند ما می‌خواهیم کار فرهنگی برای حجاب انجام دهیم، آن هم در ضمیمه رایگان یک نشریه دولتی.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تشکر از دادستان تهران که علیه این نشریه اعلام جرم کرده و آن را به دادگاه مطبوعات کشانده است، افزود: دادگاه مطبوعات نه به عنوان توهین به حجاب و چادر بلکه به عنوان توهین به قرآن باید این‌ها را محاکمه کند.

وی خاطرنشان کرد: در کنار بررسی دادگاه مطبوعات، باید در دادگاه کارمندان دولت برای دست اندرکاران این نشریه تشکیل پرونده شود، این‌ها بیت‌المال مسلمین را تضییع کرده‌اند برای نشر نشریه‌ای بر ضد قرآن. این نشریه با کاغذ گلاسه و چاپ رنگی، در 285 صفحه، در چندین چاپ، آن هم رایگان به مردم بدهند. این‌ها باید در دادگاه کارمندان دولت محاکمه شوند که این پرونده غیر از پرونده دادگاه مطبوعات است.

وی خطاب به قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه باید رسیدگی کند. چاره ای باقی نمانده، چون ما در این مملکت، هیات نظارت بر مطبوعات بی‌عرضه‌ای داریم.

آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد: ما در این مملکت هیات نظارت بر مطبوعات داریم که اعضای این هیات یا مسلمانند، یا مسلمان نیستند؛ اگر مسلمان نیستند که صلاحیت ندارند برای نظارت بر مطبوعات و اگر مسلمانند، این نشریه را دیدند و فقط به یک تذکر اکتفا کردند؟

وی ضمن بیان گلایه‎های شدیداللحن از هیات نظارت بر مطبوعات گفت: واقعا کار ما به این جا رسیده که انقلاب به دست این‌ها نابود شود؟

امام جمعه مشهد اضافه کرد: این نشریه خاتون، طوری است که اگر بخواهم عناوین مطالبش را بگویم دو اشکال پیش می‌آید؛ اول عزیزانی هستند که در آفتاب نشسته‌اند، اشکال دوم این است که در خطبه‌های نماز جمعه شرح این مطالب، تشریح فاحشه است.

وی عنوان کرد: نکته بعدی این است که در این نشریه تاریخ مصاحبه‌ها، مربوط به یک سال پیش است، از جایی که "انّ کید الشیطان کان ضعیفا"، مکر شیطان ضعیف است، این‌ها تاریخ مصاحبه‌ها را نوشته‌اند، تاریخ بعضی از این‌ها مربوط به یک سال پیش است، معلوم می‌شود که این یک توطئه بوده، یک برنامه طراحی شده بوده از یک سال پیش. یک سال روی این نشریه کار کرده‌اند و کسانی که این نشریه را راه‌اندازی کردند و یک سال روی آن کار کردند همان جریان‌های وابسته به جریان انحرافی دولتند.

وی تصریح کرد: این جریان انحرافی فکر کرد که دیگر بین مومنین و متدینین پایگاه ندارد، پس به این فکر افتادند که از بستر لائیک و جریان‌های بی‌بند و بار این کشور استفاده و سربازگیری کنند، لذا با این نشریه به جنگ حجاب و جنگ دین و قرآن آمدند.

آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد: غافل از این که مردم متوجهند؛ بدبخت‌ها! این‌ها شگردهای شیطانی است که سردمداران فتنه 88 اجرا کردند و مردم توی دهنشان زدند و برای همیشه بایکوت و ورشکسته سیاسی در این مملکت شدند.

وی گفت: این قدر شما گیج و منگید که دوباره دارید همان راه را می‌روید و این مردم را خام و غفلت زده حساب می‌کنید. این مردمی که دست پرورده امام(ره) در رشد سیاسی هستند، مردمی که ندای این رهبر انسان ساز، 22 سال است که دم گوششان است، شما این ها را خواب رفته تصور کردید که بیایید و همچین شگرد شیطانی را انجام بدهید و این مردم بایستند تماشا کنند؟ و بعد به خیال خودتان یک عده بی بند و بار بی حجاب فحشا کار را در این مملکت در خیابان و کوچه راه بیندازید و این‌ها بشوند سرباز شما در انتخابات و از این‌ها استفاده کنید؟ این ملت ما رشد کرده‌اند، در این مملکت حاکم قرآن است، حاکمیت قرآن از این مملکت برداشته نخواهد شد تا روزی که پرچمش به دست حجت الله و بقیه الله برسد. با این مردم می‌خواهید در بیفتید؟

وی در پایان به استغاثه با خدا و امام زمان(عج) پرداخت و گفت: بیایند بگویند دولت امام زمان(عج) و دولت ظهور و بعد آخرش این بشود؟

منبع: ایسنا



ویدیو مرتبط :
انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز ظهور دولت امام عصر(عج)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران: دولت اصلاحات، صدها سال ظهور امام زمان(عج) را به عقب انداخت



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

حجت الاسلام سعیدی:

رئیس جمهوری انتخاب کنید که نظام را به انفعال نکشاند

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه رئیس جمهوری انتخاب کنید که نظام را به انفعال نکشاند، گفت: اهمیت حضور مردم همواره در تاریخ قابل مشاهده است و در واقع شرط حاکمیت دین حضور مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی شامگاه چهارشنبه در گلستان شهدای اصفهان با اشاره به فلسفه غیبت امام زمان (عج) گفت: فلسفه غیبت امام این بود که مردم غائب بودند.

وی ادامه داد: اگر مردم غیبت کنند سه حالت وجود دارد که یا رهبری الهی منزوی یا رهبری الهی کشته و یا رهبری الهی غائب می شود.

شرط حاکمیت دین حضور مردم است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تاکید کرد: اهمیت حضور مردم همواره در تاریخ قابل مشاهده است چنانچه از نوح تا امروز وجود داشته و در واقع شرط حاکمیت دین حضور مردم است.

وی ادامه داد: رهبری الهی غائب است تا مردم ظاهر شوند و اگر در زمان امام حسین(ع) مردم ظاهر بودند که امام حسین (ع) به شهادت نمی رسید در هر صورت مردم باید حاضر باشند و اگر امام تنها باشد او به ترکیه تبعید می شود و اگر مردم با امام باشند 21 بهمن نظام قلدر شاه ساقط می شود.

به گزارش مهر، سعیدی در ادامه سخنان خود به تشریح راهکارهای لازم برای تحقق وهده الهی و راههای ظهور امام زمان پرداخت و گفت: در این مسیر باید پنج آمادگی فراهم نمود تا وعده خداوند محقق شود.

وی آمادگی فردی را شرط نخست برشمرد و افزود: افراد باید در داخل خانواده، محیط اداره و ...آماده شوند و در این مسیر باید علاوه بر خوب بودن فردی زمینه و تلاش لازم را برای ظهور امام زمان(عج) انجام دهیم.

ایجاد حکومت دینی را باید دنبال کرد

نماینده ولی فقیه در ادامه سخنان خود گفت: سبب ساز حکومت امام زمان(عج) یک حکومت شبیه حکومت امام زمان (عج) در حد محدود است که در واقع آن همین حکومت ولایت فقیه است، لذا همه کسانی که در پیدایش انقلاب اسلامی نقش داشته اند در ظهور امام زمان ایفای نقش کرده اند و همه کسانی که در این انقلاب ایستاده جنگ کردند و امروز در برابر آمریکا ایستادگی می کنند آنها در متن مقابله با استکبار هستند.

انقلاب اسلامی ایران وسیله ای برای جهانی کردن اسلام است

سعیدی در ادامه سخنان خود گفت: فرعون یکصد هزار بچه را سر برید تا حضرت موسی به وجود نیاید و یا خلفای بنی عباس چه اندازه جنایت کردند تا جلوی اراده خداوند را بگیرند و امروز نیز آمریکا همه تمرکزش روی انقلاب اسلامی ایران است چون این انقلاب وسیله است برای جهانی کردن اسلام یعنی ایستادگی در برابر آمریکا دشمن اصلی آمریکاست و ما دنبال دشمن فرعی نباشیم دشمن اصلی انقلاب و امام زمان نظام سلطه است .

قطر و عربستان و آمریکا قداره بندان تاریخ هستند

نماینده ولی فقیه در سپاه پایداران در ادامه اظهار داشت: نظام سلطه یعنی آمریکا، اروپا و عیادی آن قطر عربستان و نوچه های آمریکا که دشمن اصلی هستند قداره بندان تاریخ بوده و آنها در برابر اراده خداوند قد علم کرده اند.

وی افزود: همه کسانی که روی کره زمین به پیروی از انقلاب اسلامی ایران اعم از زنان و مردان که در مسیر حاکمیت دین تلاش می کنند تحقق بخش اراده الهی هستند.

سعیدی گفت: در زمان تولد امام زمان (عج) سه زن برای تحقق اراده الهی کافی بود و امروز صد میلیون پاسدار، بسیجی برای تحقق اراده الهی نیاز داریم، چون آنجا فقط شخصیت رهبری بود و امروز شکل گیری و تولید قدرت برای امام زمان نیاز است.

یاران امام زمان باید همانند براده آهن باشند، تحریم ها یک ازمون است

وی اظهار داشت: امام زمان(عج) امروز دنبال یار می گردد یاری که در صحنه ها باشد و ایشان کسانی را می خواهد که چون براده آهن باشند و تحت فشار آمریکا از صحنه بیرون نروند کسانی چون سمیه، یاسر و بلال نیاز دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: تحریم یک آزمون مهم برای ملت ایران است تا روشن شود آنها چه اندازه تحمل دارند.

رئیس جمهوری انتخاب کنید که نظام را به انفعال نکشاند

به گزارش مهر، سعیدی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه ایران نقش مهمی در ظهور امام زمان بر عهده دارد گفت: در انتخابات درست به هدف باید زد و فردی را انتخاب نمود که دقیقا در راستای امام زمان(عج) حرکت کند نه اینکه نظام را به انفعال بکشاند، چنانچه در این خصوص مقام معظم رهبری فرمودند رئیس جمهور شاه سلطان حسینی ملت را هم به انفعال می کشاند و شورا و رئیس جمهور باید انقلابی باشند.

وی ادامه داد: یک رئیس جمهور باید ولایت مدار و ارزشی باشد تا بتواند آرمان های مقام معظم رهبری را دنبال کند و میز و صندلی و فشار او را عوض نکند.

سعیدی در ادامه سخنان خود با اشاره به انتخابات دوره اصلاحات اظهار داشت: در دوران اصلاح طلبان ما رای دادیم و دقیقا دوره اصلاح طلبان، صدها سال ظهور امام زمان(عج) را به عقب انداخت و اینهاست مشکل بشر که راه را درست تشخیص نمی داد و اشتباه رفت و دشمن و جبهه حق را نمی شناخت.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در ادامه سخنان خود گفت: خطاهای ما بعد از 15 قرن کم نبوده و باید در صندوق های رای کسی را انتخاب کنیم که قدرت ایستادگی داشته باشد.

وی ادامه داد: وقتی ما به آب، برق و مسائل محلی فکر می کنیم همین می شود و زمانی که مطالبات ما در حد و محدوده زندگی باشد نه اینکه او آیا در برابر آمریکا ایستادگی می کند یا خیر.

بدون تحول در خاورمیانه امام زمان (عج) ظهور نمی کنند

سعیدی در ادامه یکی دیگر از آمادگی ها برای ظهور امام زمان (عج) را در تحول منطقه خاورمیانه برشمرد و گفت: بدون تامل تا زمانی که در منطقه خاور میانه تحول بوجود نیاید امام زمان (عج) زمینه ظهورش فراهم نمی شود و با وجود صدام، حسنی مبارک، شاه اردن و عربستان آیا امام زمان ظهور می کنند و در واقع وظیفه ماست که جاده و مسیر را برای ظهور فراهم کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: امام زمان (عج) کاخ سفید را به لرزه در می آورد چون ما شاید توان نداشته باشیم موشک های اتمی را از بین ببریم ولی باید مقدمات را فراهم کنیم.

مشکل مردم آمریکا و اروپا کفر، قلدری و زورمداری است

سعیدی همچنین آمادگی بین المللی را نیز برای ظهور امام ضروری دانست و گفت: تا در اروپا و آمریکا تحول به وجود نیاید زمینه ظهور امام زمان(عج) فراهم نمی شود، یعنی تا وقتی که مردم آمریکا و اروپا نفهمند مشکل آنها کفر، شرک و بی خدایی است دگرگون نخواهند شد که البته آثار آن در حال فراهم شدن است.

وی افزود: مشکل مردم آمریکا و اروپا نظام مارکسیست نبود بلکه مشکل کفر، قلدری و زورمداری است.

رهبری و ملت ایران وسیله تحقق زمینه های ظهور امام زمان(عج) است

سعیدی اظهار داشت: در هر صورت فکر می کنم وسیله ای که خداوند برای تحقق این پنج مرحله فراهم کرده است ملت ایران و رهبر ایران است .

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تاکید کرد: بار سنگینی را پیامبر اعظم بر دوش ایرانیان این عصر قرار داده و اگر در این مسیر خسته و از صحنه خارج شوید برگ برنده به شخص دیگری داده خواهد شد چنانچه در قرآن آمده است اگر شما میل به ریزش کنید خداوند زمینه رویش امت دیگری را فراهم می کند که رابطه انها با خدا رابطه عشق و عاشقی است./مهر