اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دوسلدورف خواهان جذب رضا قوچان نژاد


باشگاه فورتانا دوسلدورف با ارائه پیشنهادی به باشگاه استاندارد لیژ، خواهان به خدمت گرفتن رضا قوچان نژاد، مهاجم گلزن ایرانی شد.

ایسنا: باشگاه فورتانا دوسلدورف با ارائه پیشنهادی به باشگاه استاندارد لیژ، خواهان به خدمت گرفتن رضا قوچان نژاد، مهاجم گلزن ایرانی شد.

رضا قوچان نژاد در این فصل رقابت‌های لیگ بلژیک نتوانست به عنوان بازیکن ثابت برای تیمش به میدان برود و اغلب در تیم استاندارد لیژ به صورت بازیکن ذخیره به کار گرفته شده است.

باشگاه آلمانی فورتانا دوسلدورف با پیشنهاد 1.2 میلیون یورویی قصد دارد تا پایان فصل نقل و انتقالات تابستانی قوچان نژاد، مهاجم گلزن ایرانی را به خدمت بگیرد.

رسانه‌های بلژیکی تاکنون جزئیاتی درباره پیشنهاد دوسلدورف به مهاجم ایرانی منتشر نکرده‌اند.

قوچان نژاد این فصل قصد دارد در تیمی بازی کند که به عنوان بازیکن ثابت به میدان برود تا بتواند با آمادگی کامل ایران را در جام جهانی 2014 برزیل همراهی کند.

البته با توجه به این که قوچان نژاد سه سال دیگر با استاندارد لیژ قرارداد دارد، دوسلدورف تنها می‌تواند به صورت قرضی بازیکن ایرانی را به خدمت بگیرد.


ویدیو مرتبط :
رضا قوچان نژاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهاد اوساسونا برای جذب رضا قوچان نژاد



پیشنهاد اوساسونا برای جذب رضا قوچان نژاد

پیشنهاد اوساسونا برای جذب رضا قوچان نژاد

باشگاه اوساسونای اسپانیا به طور جدی خواهان جذب مهاجم موفق تیم ملی فوتبال ایران است.

به گزارش خبرگزاری آریا، در شرایطی که گفته می شود شانس حضور رضا قوچان نژاد در فوتبال هلند بیشتر از بلژیک و اسپانیا است، در صفحه این بازیکن در یکی از شبکه های اجتماعی این خبر کار شده که باشگاه اوساسونا با پیشنهادی 1.2 میلیون یورویی قصد جذب مهاجم باشگاه استاندارد لیژ بلژیک را دارد.


رضا در اولین بازی تیمش در لیگ بلژیک به میدان نرفت تا احتمال جدایی او ازتیم استاندار لیژ بیشتر شود.
وی در 3 دیدار پایانی تیم ملی فوتبال ایران با به ثمررساندن گلهای حساس نقشی استثنایی درصعود ایران به مرحله نهایی جام جهانی برزیل داشت./آریا