اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دوربین عنکبوتی ورزشگاه آزادی کجاست؟


این دوربین با مبلغی حدود یک میلیارد تومان خریداری شد ولی با اینکه هنوز یک سال از راه اندازی آن نگذشته، تمام تجهیزات آن از استادیوم آزادی برداشته شده است.

تماشا: با وجود اینکه 4 هفته از شروع لیگ می گذرد؟، هیچ خبری از دوربین عنکبوتی در ورزشگاه آزادی نیست. تا حالا 6 بازی استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار شده ولی هنوز هیچ صحنه ای از این دوربین پخش نشده است. این در حالی است که در زمان ریاست علی سعیدلو در سازمان تربیت بدنی، این دوربین با مبلغی حدود یک میلیارد تومان خریداری شد ولی با اینکه هنوز یک سال از راه اندازی آن نگذشته، تمام تجهیزات آن از استادیوم آزادی برداشته شده است.

سعیدلو با کلی تبلیغات، تجهیزات این دوربین را در استادیوم آزادی راه اندازی کرد و در آن زمان با افتخار تمام ادعا کردکه استادیوم آزادی تنها استادیوم خاورمیانه است که مجهز به این دوربین شده و کلی از نصب این دوربین برای خود استفاده تبلیغاتی کرد.



جالب است دوربینی که با کلی هزینه در استادیوم آزادی نصب شده بود، خیلی زود خراب شد و در خیلی از بازی های فصل دهم هم نتوانست تصویربرداری کند. در اواخر فصل گذشته برای اینکه وزن آن سنگین شود و بتواند نزدیکتر به زمین فیلمبرداری کند، مسئولان استادیوم آزادی زیر این دوربین کیسه شن نصب کرده بودند و ظاهرا همین مسئله باعث خراب شدن این دوربین شده است.

در فصل جدید تمام طناب هایی که این دوربین را به سراسر استادیوم می برد جمع شده است و به نظر نمی رسد خبری از فیلمبرداری توسط این دوربین باشد.

زمانی که این دوربین در استادیوم نصب شد، قرار بود که یک گروه متخصص از کشور واردکننده این دوربین مسئولیت فیلمبرداری آن را برعهده بگیرد ولی با توجه به هزینه این مسئله تصمیم گرفته شد که ایرانی ها مسئولیت فیلمبرداری با این دوربین را برعهده بگیرند اما حالا گفته می شود استفاده غیرکارشناسی از این دوربین به خرابی آن کمک کرده است.

با توجه به اینکه هزینه تعمیر این دوربین زیاد است، گویا قرار نیست دیگر از آن برای فیلمبرداری بازی هایی که در استادیوم آزادی برگزار می شود، استفاده شود.


ویدیو مرتبط :
یك اتفاق نادر در ورزشگاه آزادی-برخورد توپ با دوربین عنکبوتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اتفاقی که دوربین جام جم گرفت؛ برخورد طالب لو و مظلومی در تونل ورزشگاه آزادی



 

اتفاقی که دوربین جام جم گرفت؛ برخورد طالب لو و مظلومی در تونل ورزشگاه آزادی

 

لحظاتی پس از مصاحبه تند وحید طالب لو علیه پرویز مظلومی، آنها در تونل ورزشگاه آزادی رودررو شدند.

به گزارش جام نیوز به نقل از اوج نیوز، این اتفاق زمانی رخ داد که مصاحبه دروازه بان شاهین با دوربین جام جم به پایان رسیده بود و او قصد داشت به رختکن تیمش برود که ناگهان در نزدیکی خود سرمربی استقلال را دید.

این در حالی است که برخی اطرافیان پرویز مظلومی هم در کنار او حضور داشتند و منتظر بودند که عکس العمل او را ببینند.

آنچه آنها و دیگر حاضران اما دیدند، بی تفاوتی مربی و شاگرد دیروز نسبت به هم بود. صحنه ای که توسط دوربین جام جم به ضبط شد.