اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دوربینی که در سال ۲۰۰۷ در هاوایی گمشده بود,در ساحل تایوان پیدا شد



دوربین,دوربین عکاسی,دوربین کانن

دوربینی که می بینید در سال ۲۰۰۷ در هاوایی گمشده بود

مالک امریکایی دوربینی که در تصویر می بینید، آنرا در سال 2007 در ساحل هاوایی گم کرده بود، اما جالب تر اینکه ماه گذشته ، آن را در ساحل تایوان پیدا کرد.

دوربین کانن مخصوص زیر آب، متعلق به خانمی بنام اسکالان است که هنگام شنا زیر آب و تصویر برداری آنرا در سال 2007 گم کرد و داگلاس چنگ کارمند خطوط هوایی چاینا ایرلاینز ماه گذشته وقتی لب ساحل تایتونگ در تایوان قدم می زد، آنرا پیدا کرد!

جالب تر اینکه کارت حافظه دوربین همچنان سالم مانده و تصاویر ملاقات صاحب دوربین از هاوایی را در خود جای داده و قابل مشاهده است.

دوربین تقریبا در 6 هزار مایل دورتر از خانه مالک آن پیدا شده است و این خیلی عجیب به نظر می رسد.

مالک دوربین می گوید در تابستان 2007 در حال شنا و تصویر برداری از یر آب بوده  که آن را گم می کند. بلافاصله غریق نجات های ساحل هونولولو تلاش می کنند تا دوربین را پیدا کنند اما تلاش شان بی نتیجه می ماند.

به خانم اسکالان که ساکن جورجیای امریکاست ، یک بلیط رایگان سفر توسط شرکت هواپیمایی چاینا ایرلاینز به تایوان داده شده تا برای تحویل گرفتن دوربین و حافظه آن، به این کشور سفر کند./خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیدا کردن عشق گمشده بعد از 30 سال در فیس بوک +تصاویر



 اخبارگوناگون - پیدا کردن عشق گمشده بعد از 30 سال در فیس بوک +تصاویر

   یک زن 48 ساله امریکایی از طریق فیس بوک توانست عشق گمشده اش را بعد از 32 سال بیابد و اکنون آنها رسما ازدواج کرده اند. این زوج در سال 1982 در حالیکه 19 و 17 ساله بودند با هم آشنا شدند ، اما آقای بری خیلی زود قلب خانم " مندی " 17 ساله را شکست و برای همیشه او را رها کرد. مندی هرگز نتوانست او را فراموش کند و به او فکر میکرد.

اخبار,اخبارگوناگون,عشق گمشده


بعد از گذشت 32 سال از آن عشق نافرجام خانم مندی به صورت کاملا اتفاقی توانست او را در فیس بوک بیابد و این رابطه تازه به یک عشق عمیق و نهایتا ازدواج انجامید. آنها 6 ماه بعد از اینکه یکدیگر را بعد از سالها ملاقات کردند ازدواج کردند. این اتفاق برای این زوج بسیار خوشایند بوده و زندگی جدید خود را مدیون فیسبوک میدانند. آقای بری میگوید : ازوقتی ازدواج کرده ایم همیشه فکر میکنم کاش این تصمیم را 30 سال پیش گرفته بودم.

 

اخبار,اخبارگوناگون,عشق گمشده

 اخبارگوناگون -  پرداد