اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دوران محکومیت برلوسکنی تمام شد


محکومیت حبس خانگی یک ساله و خدمات اجتماعی «سیلویو برلوسکنی» نخست وزیر پیشین ایتالیا به پایان رسید.

خبرگزاری مهر: محکومیت حبس خانگی یک ساله و خدمات اجتماعی «سیلویو برلوسکنی» نخست وزیر پیشین ایتالیا به پایان رسید.

خبرگزاری دوغان ترکیه نوشت: نخست وزیر اسبق ایتالیا در پایان دوران محکومیت خود گفت سیاستمداران باید از کسانی که خدمات اجتماعی ارائه می دهند، درس بگیرند. برلوسکنی ۷۸ ساله به عنوان بخشی از محکومیت خود از ماه می سال گذشته در یک آسایشگاه در شهر میلان به خدمات اجتماعی مشغول بود.

وی امروز شنبه با آوردن هدیه برای بیماران این آسایشگاه، آنجا را ترک کرد. وی طی ۱۰ ماه گذشته روزی ۴ ساعت در این مکان به خدمت مشغول بود. دادگاه رسیدگی به اتهامات برلوسکنی به خاطر کهولت، مجازات زندان وی را تخفیف داده و او را انجام خدمات اجتماعی ملزم کرده بود.

این در حالی است که حبس خانگی یک ساله برلوسکنی روز هشتم مارس (هفدهم اسفند) به پایان می رسد. گفتنی است برلوسکنی به خاطر اتهامات فساد مالی و اخلاقی در دادگاه بدوی به ۴ سال زندان محکوم شده بود که این حکم به یک سال حبس خانگی و انجام خدمات اجتماعی تقلیل یافت.


ویدیو مرتبط :
برلوسکنی همیشه حاشیه ساز است!!!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام پایان یافتن دوران محکومیت حسنی مبارک



اخبار,اخبار بین الملل,حسنی مبارک

مشاور وزیر کشور مصر در امور زندان‌ها اعلام کرد که دوران محکومیت رئیس جمهور اسبق این کشور به پایان رسیده است.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه البوابه، ژنرال «حسن السوهاجى» مشاور وزارت کشور مصر در امور زندان‌ها گفت که حسنی مبارک دوران محکومیت خود درباره اتهاماتش در پرونده کاخ‌های ریاست جمهوری را سپری کرده است و درباره پرونده دیگری به زندان محکوم نشده است.

رئیس جمهور مخلوع مصر پس از اثبات اتهاماتش در پرونده اختلاس کاخ‌های ریاست جمهوری این کشور به جرم فساد مالی به 3 سال زندان و پسرانش نیز به 4 سال حبس محکوم شدند.

مبارک در پرونده‌های دیگری از جمله صادرات گاز به اسرائیل و قتل معترضان در جریان اعتراضات پیش از انقلاب 25 ژوئن که منجر به سقوطش شده بود، محاکمه شد ولی از این اتهامات تبرئه شد.

«حبیب العادلی» وزیر کشور دوره حسنی مبارک که به اتهام کسب مال غیر مشروع در زندان بود، تبرئه و از زندان آزاد شده است.

وی در پی انقلاب 25 ژانویه 2011 و پس از سقوط نظام حسنی مبارک، به زندان افتاد و در چندین پرونده به ویژه کسب مال غیر مشروع در بازداشت به سر می‌برد.


 اخبار بین الملل -  فارس