اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دوران جوانی خانواده جرج بوش!



  در تصویر زیر خانواده جرج بوش را در جوانی می بینید.

 اخبار,اخباربین الملل  ,خانواده جرج بوش

اخبار بین الملل  - توریسم آنلاین


ویدیو مرتبط :
جرج بوش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«لورا» و جرج بوش در جوانی +عکس


رییس جمهوری پیشین ایالات متحده امریکا این عکس را به مناسبت سی‌وهشتمین سال‌روز ازدواج‌شان در صفحه‌ی فیسبوکش منتشر کرده و خطاب به همسرش نوشته: «سال‌روز ازدواج‌مان مبارک لورا. ممنون که در تمام این سال‌ها در کنارم ایستادی... حتی وقتی که فراموش کردم، در روز تولدت، دیروز، چیزی پُست کنم.»

صبح بخیر: رییس جمهوری پیشین ایالات متحده امریکا این عکس را به مناسبت سی‌وهشتمین سال‌روز ازدواج‌شان در صفحه‌ی فیسبوکش منتشر کرده و خطاب به همسرش نوشته: «سال‌روز ازدواج‌مان مبارک لورا. ممنون که در تمام این سال‌ها در کنارم ایستادی... حتی وقتی که فراموش کردم، در روز تولدت، دیروز، چیزی پُست کنم.»

لورا بوش متولد ۴ نوامبر ۱۹۴۶ و جرج بوش، متولد ۶ جولای‌‌ همان سال است. این زوجِ اکنون ۶۹ ساله، روز ۵ نوامبر ۱۹۷۷ با هم ازدواج کردند و حاصل ازدواج‌شان دو دخترِ دوقلو به نام‌های جِنا و باربارا است که روز ۲۵ نوامبر، ۳۴ ساله می‌شوند.

«لورا» و جرج بوش در جوانی +عکس