اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دود غلیظ در میدان ونک


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق تانکر گازوئیل در یک ساختمان در حال ساخت در محدوده میدان ونک خبر داد.

ایسنا نوشت: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق تانکر گازوئیل در یک ساختمان در حال ساخت در محدوده میدان ونک خبر داد.

سیدجلال ملکی ، اظهارکرد: در ساعت 11:09 امروز شنبه مشاهده دود غلیظ در محدوده میدان ونک به سامانه 125 اطلاع داده شد و با توجه به اینکه تماس‌های متعددی وقوع این حادثه را گزارش کرده بود، ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه را به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه واقع در میدان ونک، خیابان زاینده‌رود اعزام کرد.

وی با اشاره به حضورعوامل آتش‌نشانی در محل حادثه افزود: محل حادثه یک ساختمان در حال ساخت بود که در طبقه منفی 3 این ساختمان یک تانکر گازوئیل قرار داشت و این تانکر دچار نشت شده و به همین دلیل ناگهان شعله‌ور شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این حادثه مورد مصدوم و محبوسی نداشت، ادامه داد: خوشبختانه تا پیش از رسیدن عوامل آتش‌نشانی، این ساختمان تخلیه شده و آتش‌نشانان بلافاصله پس از حضور، عملیات اطفاء را آغاز کرده و پس از اطفای کامل حریق در حال حاضر عملیات تخلیه دود ادامه دارد.

ملکی با اشاره به دود زیاد ناشی از این حادثه افزود: با توجه به اینکه کانون حادثه در طبقه منفی 3 قرار داشته و تانکر نیز مملو از گازوئیل بوده دود زیادی از آن خارج شده بود که همین موضوع باعث نگرانی شهروندان بود.


ویدیو مرتبط :
خوشحالی مردم در میدان ونک بعد از بیانیه لوزان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گزارش تصویری: کوچ عشایر از میدان ونک


عشایر و ایلات اقوام ایرانی روز جمعه از میدان ونک تهران و در مراسمی نمادین با همراه داشتن ادوات و ابزارهای کوچ، تصویری از زندگی کهن ایرانی را برای پایتخت نشینان به نمایش گذاشتند.

خبرگزاری ایرنا: عشایر و ایلات اقوام ایرانی روز جمعه از میدان ونک تهران و در مراسمی نمادین با همراه داشتن ادوات و ابزارهای کوچ، تصویری از زندگی کهن ایرانی را برای پایتخت نشینان به نمایش گذاشتند.  

جشنواره ملی صدای عشایر عصر دیروز با کوچ نمادین عشایر برخی از استان های کشور از جمله لرستان از میدان ونک تا مکان برگزاری جشنواره در محل نمایشگاه بین المللی تهران آغاز شد.

 جشنواره ملی صدای عشایر به صورت رسمی فردا(شنبه) آغاز می شود، که کوچ عشایر10 استان از جمله لرستان امروز به صورت نمادین اجرا شد.

کوچ نمادین عشایر لرستان که با نوای موسیقی محلی همراه شد مورد توجه و استقبال ویژه مردم قرار گرفت به نحوی که مسیر حرکت کوچ با حضور گسترده جمعیت همراه بود.