اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دواین جانسن در لباس «کاراگاه جانسن»


دواین جانسن بازیگر اکشن کار سینما، در نسخه سینمایی «کاراگاه جانسن» بازی می کند. این فیلم به صورت یک مجموعه فیلم دنباله دار تولید خواهد شد.

جام جم آنلاین: دواین جانسن بازیگر اکشن کار سینما، در نسخه سینمایی «کاراگاه جانسن» بازی می کند. این فیلم به صورت یک مجموعه فیلم دنباله دار تولید خواهد شد.

دواین جانسن در لباس «کاراگاه جانسن»

فیلم نامه اقتباسی این اکشن ماجراجویانه و پررمزوراز براساس داستان چند جلدی نوول پرخواننده ای به همین نام ساخته می شود.

رابرت لودلوم جنایی نویس موفق دنیای ادبیات، نویسنده نوول های کاراگاه جانسن است. صنعت سینما قبل از این مجموعه داستان بورن او را تبدیل به فیلم های سینمایی کرده است.

کمپانی یونیورسال تهیه کننده مجموعه فیلم «بورن» با بازی مت دیمون، خشنود از موفقیت بالای مالی این مجموعه اکشن افشاگرانه، حالا به سراغ «کاراگاه جانسن» رفته است.

فیلم نامه اقتباسی قسمت اول این اکشن ماجراجویانه را آکیوا گلدمن و جیمز واندربیلت می نویسند. هنوز کارگردانی برای این فیلم، انتخاب نشده است.

دواین جانسن قهرمان دنیای کشتی کج که با نام راک هم شناخته می شود، در «کاراگاه جانسن» در نقش یک مامور مخفی ظاهر می شود که شرکت خصوصی کاراگاهی خودش را به راه می اندازد.

او در هر قسمت این مجموعه فیلم، قرار است با یک پرونده پیچیده جنایی روبرو شده و به حل آن بپردازد. شنیده می شود در هر قسمت فیلم، یک بازیگر بسیار مشهور در کنار راک بازی خواهد کرد.

کمپانی یونیورسال از سال 2014 به دنبال تولید نسخه سینمایی داستان نوول رابرت لودلوم بوده است. از همان زمان، اعلام شد دواین جانسن نقش اصلی آن را بازی خواهد کرد.

به نوشته امپایر آنلاین، کلید فیلم برداری این اکشن پررمزوراز اواخر فصل تابستان در شهر نیویورک زده می شود. «کاراگاه جانسن» برای نمایش عمومی در فصل تابستان سال آینده میلادی آماده می شود.

دواین جانسن هم اکنون در حال بازی در قسمت هشتم مجموعه فیلم پرفروش «سریع و آتشی» است. وی در این اکشن ورزشی، با وین دیزل هم بازی است.


ویدیو مرتبط :
آدام جانسن 2

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس جدید فیلم «هرکول» با بازی دواین جانسن



اخبار فرهنگی -  عکس جدید فیلم «هرکول» با بازی دواین جانسن

  اولین عکس رسمی فیلم «هرکول»‌ به کارگردانی برت رتنر منتشر شد.

به گزارش خبرآنلاین، دواین جانسن ستاره فیلم‌های اکشن در «هرکول» (Hercules) با نام قبلی «هرکول: جنگ‌های تراکیان» نقش قهرمان اسطوره‌ای یونان را بازی می‌کند.

پس از آنکه هرکول نیمه‌خدای یونانی دوازده‌ خان هرکول را پشت سر می‌گذارد، برای شکست دادن یک جنگ‌سالار مستبد به کمک پادشاه تراکیه و دختر او می‌آید.

اخبار,اخبار فرهنگی,عکس منتشر شده از هرکول

دواین جانسن در فیلم «هرکول»
جوزف فاینس، ربکا فرگوسن، جان هرت، ایان مک‌شین، ایرینا شایک، رابرت میلت و روفوس سوئل دیگر بازیگران «هرکول» هستند که 25 ژوئیه (سه مرداد) اکران می‌شود.

عکس منتشر شده از «هرکول» اولین عکس رسمی این فیلم است. جانسن پیش از این چند عکس از حضور خود در این پروژه را منتشر کرد.

بازیگر 41 ساله کالیفرنیایی سال 2013 فیلم‌های «سریع و خشمگین 6»، «سرباز جو: تلافی» و «رنج و گنج» را روی پرده سینماها داشت و این روزها در قسمت هفتم «سریع و خشمگین» بازی می‌کند.

ماه ژانویه فیلم دیگری با موضوع هرکول با عنوان «افسانه هرکول» روی پرده سینماها رفت که در گیشه موفق نبود. «افسانه هرکول» را رنی هارلین کارگردانی و نقش هرکول را کلان لوتز بازی کرد.
 اخبار فرهنگی - خبرآنلاین