اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دوئل خونین عشقی بر سر دختر 16 ساله


درگیری دو پسر جوان بر سر صحبت کردن با دختر نوجوان با قتل یکی از آنها پایان یافت.

خبرگزاری مهر: درگیری دو پسر جوان بر سر صحبت کردن با دختر نوجوان با قتل یکی از آنها پایان یافت.

 شامگاه چهارشنبه ماموران پلیس آگاهی در جریان درگیری خونین دو پسر جوان در یکی از شهرک های مشهد قرار گرفتند.تیم جنایی پس از حضور در محل درگیری با پیکر پسر جوانی روبرو شدند که بر اثر اصابت ضربه کارد به گردنش جان باخته بود.

در ادامه با حضور قاضی موحدی راد ، بازپرس جنایی مشهد تحقیقات برای کشف راز این جنایت آغاز شد. ماموران در جریان تحقیق از شاهدان دریافتند قاتل در حال صحبت با دختر نوجوانی بود که مقتول به آنها اعتراض کرد و درگیری آنها این جنایت را رقم زد.

با کشف این سرنخ دختر 16 ساله به نام نرگس شناسایی و دستگیر شد. او در بازجویی ها گفت : مدتی بود با مقتول دوست بودم . شب حادثه در حال گذر از خیابان بودم که یکی از پسرهای محله مزاحمم شد. در این لحظه مقتول سررسید و با پسر مزاحم درگیر شد. بعد از دقایقی دیدم دوستم غرق در خون روی زمین افتاد. قاتل هم از محل گریخت.

با شناسایی هویت قاتل ماموران محل های اختفای او را زیر نظر گرفته و روز پنجشنبه موفق به دستگیری او شدند. متهم پس از انتقال به اداره آگاهی لب به اعتراف گشود و گفت : شب حادثه در حال صحبت با نرگس بودم که مقتول دخالت کرد . ابتدا او مرا کتک زد من هم عصبانی شده و با چاقویی که همراه داشتم ضربه ای به گردنش زدم.

پس از تحقیقات مقدماتی با دستور بازپرس جنایی متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.


ویدیو مرتبط :
ویدئوی خنده دار - شکست عشقی دختر 13 ساله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رهایی قاتل 16 ساله از اعدام/قتلی که بدنبال درگیری بچه های محل بر سر متلک گفتن به یک دختر اتفاق افتاد




 ظهر 15 اردیبهشت ماه سال گذشته مأموران پلیس رباط‌کریم پای در صحنه دعوای مرگبار در پارک فدک گذاشتند. وقتی ماجرای این جنایت خیابانی پیش‌روی بازپرس ویژه قتل قرار گرفت تجسس‌ها نشان داد قربانی جوان 19 ساله‌ای به نام قادر است که از سوی پسر 16 ساله‌ای با نام آرمان به قتل رسیده است.

وقتی کارآگاهان پی بردند که انگیزه دعوای خونین متلک‌پرانی بوده است به ردیابی آرمان پرداختند و وی را در کمتر از یک روز بازداشت کردند. عامل جنایت که نشان می‌داد رفتارش عصبی است در بازجویی‌ها قتل قادر را به گردن گرفت و گفت: ظهر روز حادثه با چند تن از دوستانم در پارک فدک نشسته بودیم که دختری به نام سحر از برابرمان عبور کرد و چون او را می‌شناختیم دوستم رضا به وی متلکی گفت. ناگهان بین سحر و رضا دعوایی درگرفت و این دختر سیلی محکمی به صورت دوستم زد. همزمان پوریا نیز سحر را زد و فرار کرد، دیدم دو پسر جوان سد راه پوریا شده با او گلاویز شدند. من نیز جلو رفتم تا به پوریا کمک کنم. قادر به سمت من آمد و کتکم زد وقتی زمین خوردم از آنجا که یک چاقوی ضامن‌دار در جیبم بود، ضامنش باز شد.


آن لحظه عصبی بودم نفهمیدم چکار می‌کنم و با چاقو قادر را زدم سپس پا به فرار گذاشتم که توسط دوستان قادر دستگیر و به مأموران کلانتری تحویل داده شدم. بنابه این گزارش صبح دیروز، آرمان در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی عزیزمحمدی و دو قاضی مستشار تحت محاکمه قرار گرفت. در ابتدای جلسه خانواده قادر در جایگاه قرار گرفته و خواستار قصاص نفس قاتل پسرشان شدند.


سپس آرمان پشت تریبون دفاع گفت: قتل را قبول دارم. مقصر سحر بود چرا که او دعوا راه انداخت. وقتی مشاجره لفظی بین سحر، پوریا و رضا بالا گرفت، قادر و دوستانش سررسیدند و به هواخواهی از سحر پرداختند و این جنایت رقم خورد.


باور کنید من هرگز تصور نمی‌کردم که دستم به خون کسی آلوده شود. حالا هم بشدت پشیمانم و تقاضای عفو و بخشش دارم. بنابه این گزارش، در پایان قضات عالی‌رتبه جنایی با هم وارد شور شدند و آرمان را طبق ماده 91 که تخفیف مجازات برای مجرمان زیر 18 سال را دربرمی‌گیرد به 5 سال حبس در کانون اصلاح و تربیت و پرداخت دیه و دیگر نوجوانان شرکت‌کننده در دعوا را بخاطر سن کم به پرداخت جریمه نقدی محکوم کردند.

 

  اخبار حوادث  -  ایران