اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دوآتیشه‌ترین طرفدار موسیقی در دنیا +عکس



اخبار گوناگون- دوآتیشه‌ترین طرفدار موسیقی در دنیا +عکس

موسیقی برای افرادی که به آن علاقه بسیاری دارند می تواند لذت بخش یا حتی آرام کننده باشد. معمولا کسانی که موسیقی گوش می دهند، خواننده ای را به عنوان مورد علاقه انتخاب می کنند و سعی می کنند بیشتر کرهای او را گوش کنند.

افرادی که به موسیقی علاقه مند هستند معمولا سعی می کنند بیشتر آلبوم های موجود در بازار تا حدی که به آن علاقه دارند تهیه کنند. این آلبوم های موسیقی می تواند بسیار زیاد باشند و تهیه همه آن ها شما را تبدیل به یک کلکسیونر خواهد کرد.

 

"روی جکسون" مردی انگلیسی است که به عنوان دو آتیشه ترین طرفدار موسیقی در دنیا شناخته می شود و در صدد آن است که نامش را وارد کتاب رکوردهای گینس کند. این مرد 1000 آلبوم موسیقی در کلکسیون خود دارد.

 

اخبار ,اخبار گوناگون, رکوردهای گینس

 

این مرد 66 ساله اولین بار در سال 1956 با خرید یک آلبوم که در آن زمان به عنوان تاپ ترین آلبوم موسیقی شناخته می شد کلکسیون خود را آغاز کرد و از آن روز تا به حال همه آلبوم های موسیقی که در جدول های جهانی اول شده اند را خریداری کرده است.

 

این مرد هفته گذشته 1000 امین آلبوم کلکسیون خود را خریداری کرد و پس از آن اعلام کرد از این پس دیگر نمی خواهد آلبومی را خریداری کند. او اعتقاد دارد عدد هزار برای او بسیار خوب خواهد بود و دیگر آلبومی را نمی خرد. این مرد در صدد آن است که نامش را وارد کتاب رکوردهای گینس کند.

 

اخبار ,اخبار گوناگون, رکوردهای گینس

 

اخبار گوناگون -باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
استقلالی دوآتیشه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وقتی شکل دنیا عوض می شود/ عکس