اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ده نمکی «رسوایی 3» را هم می سازد؟


کارگردان فیلم سینمایی رسوایی، به مضامین و تفاوت های این اثر با دیگر آثارش اشاره کرد و گفت: فکر نمی کنم رسوایی 3 را بسازم.

خبرگزاری ایرنا: مسعود ده نمکی در مراسم فرش قرمز فیلم رسوایی 2 اظهار امیدواری کرد که مخاطبان از دیدن این فیلم لذت کافی را ببرند.

وی گفت: این اثر سینمایی تجربه جدیدی در عرصه فیلم سازی برای من بوده و با سایر آثارم متفاوت است.

کارگردان فیلم سینمایی رسوایی 2 خاطرنشان کرد: فکر نکنم دیگر رسوایی 3 را بخواهم بسازم.
خلاصه داستان این فیلم به شرح ذیل است: 'به خودتان تکان بدهید تا خدا تکانتان نداده.' این جمله ای است که حاجی یوسف، پیرمرد زاهد شهر با دیدن آسیب های اجتماعی به مردم و مسئولین گوشزد می کند اما برخی او را جدی نمی گیرند و برخی نیز با شایعه وقوع زلزله و عذاب دستمایه شروع داستان را فراهم می کنند.

این فیلم که ادامه 'رسوایی ١' است، داستانی را چند سال بعد از اتفاقات سری اول در یک شهر فرضی روایت می کند.

ساخته جدید ده نمکی همچنین دارای 10 دقیقه تروکاژهای کامپیوتری است.
سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر از 12 تا 22 بهمن ماه جاری با نمایش فیلم های متنوع برگزار می شود.

آیین افتتاحیه این رویداد بزرگ سینمایی شامگاه یکشنبه با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان فرهنگی و هنری، جمعی از پیشکسوتان و هنرمندان عرصه سینما و تئاتر در تالار وحدت تهران برگزار شد.

این دوره جشنواره در چهار بخش سودای سیمرغ، هنر و تجربه، نگاه نو(فیلم اولی ها) و مستند برگزار شده است.

در بخش سودای سیمرغ 22 اثر، هنر و تجربه 11 اثر، نگاه نو 11اثر و در بخش مستند نیز 11 اثر حضور دارند.

آیین اختتامیه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر عصر 22 بهمن ماه جاری با معرفی و تجلیل از برگزیدگان برگزار خواهد شد.

سومین شب سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر با نمایش رسوایی 2 در کاخ مردمی پردیس ملت به کار خود پایان می دهد.


ویدیو مرتبط :
فیلم رسوایی ساخته ده نمکی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مذاکره ده نمکی با بازیگران مطرح برای حضور در «رسوایی»



ده نمکی,عمسعود ده نمکی

 

حضور مجید میرفخرایی به عنوان طراح صحنه و لباس در «رسوایی» قطعی شده و مسعود ده نمکی مشغول مذاکره با چند بازیگر مطرح سینما برای حضور در این فیلم است.

 

به گزارش شبکه ایران، علی رغم اخبار منتشر شده مبنی بر توقف ساخت پروژه سینمایی «رسوایی» به کارگردانی مسعود ده نمکی، طبق آخرین اخبار عوامل این فیلم در حال حاضر مشغول انتخاب عوامل هستند و پس از قطعی شدن حضور عوامل، پس از ایام تعطیلات نوروز، قرارداد عوامل منعقد خواهد شد.

طبق گزارش فارس، «مجید میرفخرایی» که در «اخراجی ها۱» هم حضوپ ور داشته است برای طراحی صحنه و لباس «رسوایی» با ده نمکی به توافق رسیده است و در این فیلم حضور خواهد داشت.

فیلم جدید «مسعود ده نمکی» انتخاب بازیگرهای متفاوتی خواهد داشت و تاکنون با چند بازیگر مطرح سینما برای حضور در فیلم مذاکره شده ولی هنوز قراردادی منعقد نشده است.

گفته می شود دلیل به تعویق افتادن زمان کلید خوردن پروژه «رسوایی» سفر خارج از کشور مجید میرفخرایی بوده است.

طرح اولیه «رسوایی» با عنوان «اخراجی ها۴» نوشته شده بود که به «رسوایی» و با مضمونی دیگر تغییر پیدا کرد.

«رسوایی» مضمونی عرفانی اجتماعی دارد و موضوع آن الهام گرفته از زندگی یکی از عرفای معاصر است. همچنین فیلمنامه «رسوایی» با مشاوره علمای حوزه علمیه نگاشته شده است. «رسوایی» به خلاف «اخراجی ها» پرسوناژهای محدودی دارد و فضای آن جدی و متکی بر مضمون است.... / شبکه ایران