اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دهنوی با تراکتورسازی قرارداد بست!


قاسم دهنوی که با تیم فوتبال استقلال قرارداد داخلی امضا کرده بود با اعلام مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی به این تیم پیوست.

خبرگزاری فارس : قاسم دهنوی که با تیم فوتبال استقلال قرارداد داخلی امضا کرده بود با اعلام مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی به این تیم پیوست.

 قاسم دهنوی که با تیم استقلال قرارداد داخلی امضا کرده و حتی در تمرینات این تیم حضور یافته بود، طبق اعلام جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی امروز با این تیم قرارداد بست.

مدیرعامل تراکتورسازی در حالی از عقد قرارداد با دهنوی خبر داده که مسئولان استقلال اعلام کرد‌ه‌اند این بازیکن روز گذشته از استقلال چک گرفته است.

دهنوی در تمرین صبح روز گذشته استقلال شرکت کرد اما در تمرین بعد از ظهر حضور نداشت.


ویدیو مرتبط :
ویدیو ثبت قرارداد تونی اولیویرا با تراکتورسازی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دوسانتوس با تراکتورسازی قرارداد بست


مدافع برزیلی مدنظر باشگاه تراکتورسازی قرارداد خود را با این تیم امضا کرد و در ادامه بازی‌های برای قرمزپوشان تبریزی به میدان می‌رود.

خبرگزاری فارس: تراکتورسازی برای رفع مشکل دفاعی که در ترکیب تیم وجود دارد با یک بازیکن برزیلی به توافق رسید تا در ادامه ماسابقات لیگ برتر بتواند از او استفاده کند.

فریرا دوسانتوس که از نظر فنی توسط تونی اولیویرا به تائید رسیده است روز گذشته تست پزشکی داد و مشکل خاصی نداشته است.

طبق اعلام ایوب ذوالفقاری سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی این بازیکن قرارداد خود را امضا کرد و در ادامه لیگ برتر برای تراکتورسازی به میدان می‌رود. کارت بازی دوسانتوس هم صادر شده است.

البته این بازیکن تا پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نمی‌تواند برای تراکتورسازی در آسیا بازی کند.