اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دهمین باخت فصل میلان در سری A


میلان در هفته بیست و هفتم سری A برابر اودینزه شکست خورد.

ایسنا: شاگردان کلارنس سیدورف در تیم فوتبال میلان که در رقابت‌های کوپا ایتالیا به دست اودینزه از دور رقابت‌ها کنار رفته بودند، امشب نیز در استادیوم فریولی با تک گل آنتونیو دی ناتاله شکست دیگری را برابر این تیم رده پانزدهمی متحمل شدند تا با 35 امتیاز از 27 مسابقه همچنان در رتبه دهم جدول رقابت های سری آ باقی بمانند.

این دهمین شکست میلان در فصل جاری است.

آنتونیو دی ناتاله با شوت زیبای پای راستش از مرکز محوطه جریمه میلانی‌ها، توپ را به گوشه سمت راست دروازه آبیاتی فرستاد تا اودینزه 1-0 پیش بیفتد.

اودینزه با این برد 31 امتیازی شد و روسونری در امتیاز 35 باقی ماند.

در تنها دیدار باقی مانده امشب کاتانیا میزبان کالیاری است.


ویدیو مرتبط :
باخت میلان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی یوونتوس بر میلان در حساس‌ترین بازی سری A



پیروزی یوونتوس بر میلان در حساس‌ترین بازی سری A

حساس‌ترین بازی هفته‌ هفتم ایتالیا با پیروزی سه بر دو یوونتوس برابر میلان به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، هفته‌ هفتم سری A ایتالیا شب گذشته (یکشنبه) با دو دیدار به پایان رسید. یوونتوس در حساس‌ترین بازی این هفته‌ در خانه میزبان میلان بود که در نهایت موفق شد با نتیجه‌ سه بر دو به پیروزی برسد.

میلانی‌ها بازی را بسیار توفانی آغاز کردند و در همان دقیقه‌ نخست موفق شدند با ضربه سولی مونتاری غنایی به گل نخست مسابقه برسند اما تنها چند دقیقه‌ بعد آندره‌آ پیرلو، بازیکن سابق میلان موفق شد گل تساوی یوونتوس را با شوتی بسیار زیبا از روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر برساند. دو تیم تا پایان نیمه نخست چندین فرصت گلزنی دیگر نیز داشتند که مهم‌ترین آن شوت سنگین کریستین زاپاتا بود که از دست رفت تا نیمه نخست مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

یوونتوسی‌ها در نیمه دوم توپ و میدان را در دست گرفتند و موفق شدند چندین فرصت خطرناک روی دروازه‌ میلان ایجاد کنند. در نهایت همکاری آرتورو ویدال و سباستین جووینکو در دقیقه‌ 69 به گل دوم میزبان تبدیل شد. شش دقیقه‌ بعد یوونتوس اختلاف را به دو رساند. جورجو کیلینی در دقیقه‌ 75 موفق شد سومین گل تورینی‌ها را از روی یک ضربه شروع مجدد به ثمر رساند. این پایان کار نبود. میلان موفق شد در دقیقه‌ 90 اختلاف را به حداقل برساند و یکی از گل‌های خورده را جبران کند. این بار نیز سولی مونتاری در نقش گلزن ظاهر شد و موفق شد گل دوم میلان را به ثمر برساند.

لاتزیو در دیگر دیدار دیشب در خانه میزبان فیورنتینا بود که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در جدول رده‌بندی سری A رم با 21 امتیاز از هفت دیدار در صدر قرار دارد و تیم‌های ناپولی و یوونتوس با 19 امتیاز و به دلیل تفاضل گل در رده‌های دوم و سوم جای دارند./ایسنا