اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دنیزلی نشد دونادونی را می آوریم تهران!


در مذاکراتی که رویانیان با دنیزلی داشت، همه چیز بر طبق پیش بینی های مدیرعامل پرسپولیس پیش نرفت و گفته می شود دنیزلی یک پیشنهاد سنگین مالی را مقابل باشگاه پرسپولیس قرار داد.


ویدیو مرتبط :
دردهامان دوا نشد که نشد، شعر خوانی استاد کیوان هاشمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هیچ کس قبول نشد ، دانشگاه تهران یک میلیارد تومان کاسب شد!



 

 

 

در تاریخ 89/11/04 اطلاعیه از سایت دانشگاه تهران مبنی بر پذیرش دانشجو کارشناسی ارشد مجازی دریافت شد و حدود 4000 نفر در این آزمون ثبت نام کردند .

لازم به توضیح است که هزینه ثبت نام 800.000 ریال بود در تاریخ 89/11/14 اطلاعیه در سایت درج شد که آزمون این دانشگاه که قرار بود در مورخ 89/11/14 به تاریخ 89/11/23 موکول شد .

به هر حال آزمون در نهایت بی نظمی در تاریخ اعلام نتایج برگزار شد . حالا هم اطلاعیه صادر شد که هیچ کدام از داوطبان در آزمون ورودی قبول نشده اند وبه همین راحتی یک میلیارد و دویست میلیون تومان به حساب ایشان واریز گردید .

 

هیچ کس قبول نشد ، دانشگاه تهران یک میلیارد تومان کاسب شد!

 

ما جمعی از داوطلبان از مدیران محترم سایت  وزین شما خواهشمندیم ضمن بررسی بیشتر موضوع از طریق سایت دانشگاه تهران نسبت به حق ضایع شده ما کمک بفرمایید . تا دیگرشاهد اینگونه اتفاقات  توسط دانشگاه های دیگری نباشیم . قرار نیست کمبود بودجه دانشگاه ها را داوطلبان بیچاره پرداخت کنند!

عصرایران آماده دریافت و انتشار توضیحات احتمالی دانشگاه تهران است...../تحلیل:عصرایران