اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«دنیرو» و «مریل استریپ» همبازی می شوند


رابرت دنیرو و مریل استریپ پس از هفده سال دوباره در یک فیلم سینمایی با یکدیگر همبازی می شوند. این فیلم که یک کمدی سیاه است، «خانه خوب» نام دارد.

روزنامه تماشا: رابرت دنیرو و مریل استریپ پس از هفده سال دوباره در یک فیلم سینمایی با یکدیگر همبازی می شوند. این فیلم که یک کمدی سیاه است، «خانه خوب» نام دارد.

شرکت مستقل فیلمسازی فیلم «نیشن اینترنت تینمنت» تهیه کننده این فیلم است. خط اصلی قصه فیلم، برگرفته از یک مقاله روزنامه ای است. این مقاله که تبدیل به کتاب هم شده را نویسنده مولف آن لیری نوشته که در نشریه نیویورک تایمز مقاله می نویسد و «خانه خوب» او یک اثر ادبی موفق پرخواننده است. «خانه خوب» چهارمین همکاری مشترک مریل استریپ و رابرت دنیرو به حساب می آید. این دو بازیگر اسکار گرفته سینما قبل از این در فیلم های «شکارچی گوزن»، «عاشق شدن» و «اتاق ماروین» با یکدیگر هم بازی بوده اند. قصه کتاب «خانه خوب» نگاهی کمدی و انتقادی به زندگی طبقه متوسط دارد و از زاویه دید زنی میان سال به نام هیدی گود (با بازی مریل استریپ) تعریف می شود. هیدی گود آدمی با مشکلات خاص اجتماعی و خانوادگی است که آشنایی اش با ربکا مک کالیستر، زندگی اش را در دستخوش یک دگرگونی بزرگ و پیش بینی نشده می کند.

دنیرو و مریل استریپ پس از 17 سال همبازی می شوند

هیدی برای حل مسائل و مشکلات تازه اش از یک دوست خانوادگی قدیمی به نام فرانک گچیل (با بازی دنیرو) کمک می خواهد. تلاش فرانک برای پیچیده تر نکردن مسائل زندگی هیدی نتیجه عکس می دهد و زندگی و مشکلات این زن میانسال پیچیده تر و بیشتر می شود. منتقدان ادبی از کمدی سیاه «خانه خوب» به عنوان یک اثر افسانه ای پرنیش و کنایه درباره زندگی قشر متوسط جامعه آمریکا اسم می برند. مایکل کانینگهام برنده جایزه ادبی پولیتزر که قبل از این با مریل استریپ در درام شرح حال گونه «ساعت ها» کار کرده، نوول آن لیری را تبدیل به یک فیلمنامه اقتباسی می کند. هنوز زمانی برای شروع کار فیلم برداری این کمدی سیاه و درام اجتماعی تعیین نشده است و کارگردان آن هم قرار است تا یک ماه دیگر انتخاب و معرفی شود.


ویدیو مرتبط :
مریل استریپ در الن شو - ۲۰۱۴ - eng sub

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

همکاری مجدد مریل استریپ و استنلی توچی



 

 

همکاری مجدد مریل استریپ و استنلی توچی

 

مریل استریپ و استنلی توچی بار دیگر در یک فیلم کمدی با یکدیگر همکاری می کنند.به گزارش خبرگزاری مهر از امپایر آنلاین این دو بازیگر که سال گذشته برای بازی در فیلم " جولی و جولیا " هر دو نامزد جایزه اسکار بازیگر زن و مرد بودند و سه سال پیش نیز در فیلم " شیطان پرادا می پوشد" نیز همکاری موفقی داشتند به زودی در فیلمی با عنوان "مادر و من" جلوی دوربین می روند.

در این فیلم تینا فی نیز به نقش آفرینی می پردازد.جالب آنکه پروژه " مادر ومن " تازه اولین مراحل پیش تولید را می گذراند و حتی فیلمنامه آن نیز نوشته نشده است. اما استریپ و توچی هر دو علاقه خود را به حضور در آن اعلام کرده اند.

دو استودیوی سونی و تینزل تاون تهیه کنندگی فیلم را بر عهده دارند و به احتمال خیلی زیاد توچی کارگردانی " مادر ومن" را نیز انجام می دهد.به این ترتیب پس از فیلم " قرار ملاقات نامعلوم " در سال ۲۰۰۷ توچی بار دیگر کارگردانی را تجربه می کند.... / خبرگزارى مهر