اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دندانپزشک قلابی دستگیر شد/ کلاهبرداری و اخاذی از مردم در لباس طبابت



اخبار,اخبار حوادث ,کلاهبرداری

 

اخبار حوادث - دندانپزشک قلابی دستگیر شد/ کلاهبرداری و اخاذی از مردم در لباس طبابت

ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی شهرستان «ایذه» خوزستان، فردی را که با معرفی خود به عنوان دندانپزشک از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، دستگیر کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ در پی کسب خبری از معتمدین محلی به پلیس شهر ایذه در خصوص اینکه فردی ساکن یکی از روستا‌های این شهرستان به صورت غیر مجاز اقدام به طبابت می‌کند و با معرفی خود به عنوان دندانپزشک از شهروندان اخاذی و کلاهبرداری می‌کند، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی شهرستان ایذه قرار گرفت.

ماموران پلیس پس از تحقیقات غیر محسوس، آدرس محل فعالیت متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی، دندانپزشک قلابی را دستگیر کردند.

گفتنی است: در بازرسی پلیس از منزل متهم، مقداری تجهیزات دندانپزشکی و همچنین مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
خبرنگاران قلابی صداوسیما دستگیر شدند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دندانپزشک قلابی دستگیر شد




اخبار حوادث - دندانپزشک قلابی دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا از دستگیری دندانپزشک قلابی که با راه اندازی مطب اقدام به طبابت کرده بود؛ توسط پلیس اطلاعات این شهرستان خبر داد.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ سلمان آدینه وند گفت: در پی خبر واصله از منابع و مخبرین فعال سطح حوزه استحفاظی مبنی بر اینکه شخصی به هویت معلوم از اتباع بیگانه غیر مجاز با تبلیغات گسترده، پخش تراکت و کارت های ویزیت اقدام به راه اندازی مطب دندانپزشکی بطور غیرمجاز کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه فرد مزبور پرونده مشابه ای در دادسرای این شهرستان داشته و مدتی نیز تحت تعقیب و متواری بوده است، افزود: پس از اطمینان از صحت خبر، اکیپی از مامورین پلیس اطلاعات به همراه عوامل شبکه بهداشت به مطب فرد مذکور مراجعه و وی را در هنگام طبابت دستگیر کردند.

سرهنگ آدینه وند با تاکید بر اینکه فرد مذکور بدون اخذ هیچگونه مدارک پزشکی و بهداشتی اقدام به راه اندازی مطب دندانپزشکی کرده بود، افزود:مطب این فرد که در شرایط کاملا غیر بهداشتی اداره می شد پس از هماهنگی قضائی پلمپ گردیده ومتهم پس از اعزام به دادسرا با صدور قرار مناسب به اتهام دخالت در امور پزشکی و اقامت غیر مجاز روانه زندان گردید.


 اخبار حوادث - جام جم