اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

"دنا" امسال وارد بازار خودرو می شود


در حالی كه حدود یك ماه پیش قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو از عرضه دنا در سال آینده خبر داده بود، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از عرضه این خودرو تا پایان امسال خبر داده است.

خبرگزاری ایسنا: در حالی كه حدود یك ماه پیش قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو از عرضه دنا در سال آینده خبر داده بود، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از عرضه این خودرو تا پایان امسال خبر داده است.

 جواد نجم‌الدین اظهار كرد: در حال حاضر اقدامات مربوط به تولید خودرو دنا طبق برنامه پیش‌بینی شده در حال انجام است.

 وی با بیان اینكه طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در انتهای سال جاری خطوط تولید انبوه این خودرو به بهره‌برداری خواهد رسید، خاطرنشان كرد: دنا یك محصول تكامل یافته ایرانی از نوع خودرو سمند بوده و در كلاس D تولید خواهد شد.



 مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ادامه داد: طراحی دنا كاملا داخلی بوده و پس از رانا، به عنوان دومین دستاورد ایران خودرو در سال تولید ملی ارائه خواهد شد.

 وی افزود: در حال حاضر تولید رانا نیز طبق برنامه در حال انجام است؛ ضمن‌ آن‌كه برای تولید این محصول در سایت‌های داخلی ایران خودرو و سایت‌های بلاروس، آذربایجان، مصر، سوریه، سنگال و ونزوئلا برنامه‌ریزی شده است.

 نجم‌الدین تصریح كرد: صادرات این محصول به منطقه غرب آسیا، خاورمیانه، روسیه، حوزه كشورهای مشترك المنافع، غرب آفریقا، آمریكای جنوبی، شمال آفریقا و حوزه خلیج فارس صورت خواهد گرفت.        


ویدیو مرتبط :
خودرو هایی که سال 2030 وارد بازار می شوند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

3 محصول جدید ایران خودرو وارد بازار می شود



اخبار,اخبار اقتصادی ,ایران خودرو

 

اخبار اقتصادی - 3 محصول جدید ایران خودرو وارد بازار می شود

وی اظهار داشت: موج سفرهای نوروزی از آخرین روزهای سال گذشته آغاز شده و تا 15 فروردین ماه جاری ادامه خواهد داشت و ایران خودرو به عنوان بزرگترین خودروساز کشور وظیفه خود دانسته و می داند که در ایام خدمات پس از فروش و امدادی خود را به صورت ویژه ارائه کند.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: دنا و 2 محصول جدید دیگر ایران خودرو در سال 93 به بازار عرضه می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گروه صنعتی ایران خودرو؛ هاشم یکه زارع روز یکشنبه در بازدید از مرکز تماس شرکت امداد خودرو ایران در خصوص برنامه های این شرکت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی افزود: همانطور که قبلا هم اعلام کردیم یکی از مصادیق عملی و عملیاتی تحقق سیاست راهبردی اقتصاد مقاومتی توسعه صادرات و تامین ارز مورد نیاز از این طریق است.

وی با بیان این که، توسعه صادرات نیز فقط با ارتقای کیفیت محصول و خدمات پس از فروش امکان پذیر است تاکید کرد: در سال 93 تولیدات ایران خودرو افزایش می یابد که این افزایش تولید به برقراری تعادل در بازار و ثبات بیشتر قیمت ها منجر خواهد شد.

وی اظهار داشت: موج سفرهای نوروزی از آخرین روزهای سال گذشته آغاز شده و تا 15 فروردین ماه جاری ادامه خواهد داشت و ایران خودرو به عنوان بزرگترین خودروساز کشور وظیفه خود دانسته و می داند که در ایام خدمات پس از فروش و امدادی خود را به صورت ویژه ارائه کند.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان اینکه، در 16 روزی که از اجرای طرح مشترک امداد نوروزی 93 گذشته روزانه حدود 2هزار خدمات امدادی به مسافران نوروزی ارائه شده است، اظهار کرد: نزدیک به 98درصد از تماس های گرفته شده با امداد خودرو ایران در تماس اول پاسخ داده شده و در صورت نیاز به خدمات، تیم های امدادی به طور میانگین در مدت زمان کمتر از 22دقیقه به محل اعلام شده از سوی هموطنان رسیده اند.

وی با بیان این که، در ایام تعطیلات نوروزی ناوگان امدادی شرکت امداد خودرو ایران با دو هزار و 200 تیم امدادی به ارائه خدمات به هموطنان پرداخته اند گفت: علاوه بر این 550 نمایندگی خدمات پس از فروش شرکت نیز فعال بوده اند که از این میان 270 نمایندگی خدمات خود را به صورت شبانه روزی ارائه کرده اند.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو رضایت مشتری را محور اصلی تمام برنامه های این شرکت عنوان کرد و افزود: کاهش زمان انتظار برای ارائه خدمات امدادی مدنظر ما بوده و هست اما هدف اصلی این است که تولید محصولات شرکت به لحاظ کیفی چنان ارتقا یابد که مشتری دست کم در دو سال اول به جز برای تعویض فیلتر و روغن نیازی به مراجعه به تعمیرگاه و نمایندگی ها نداشته باشد.

وی با بیان اینکه رسیدن به این سطح از کیفیت در تولید محصولات دور از دسترس نیست، اظهار داشت: این موضوع به عنوان یکی از محورهای کاری ایران خودرو در دستور کار قرار گرفته و سعی می کنیم در سه سال آینده به آن دست پیدا کنیم.

وی مشارکت با شرکت دیگر خودروساز کشور در اجرای طرح امداد نوروزی 93 را رویکردی مثبت توصیف کرد و افزود: ارائه خدمات به محصولات غیر ایران خودرویی در چهارچوب وظایف اجتماعی شرکت صورت گرفته است. 

اخبار اقتصادی - عصر ایران