اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دل نوشته پرویز پرستویی برای گروه «فیتیله»


پرویز پرستویی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با انتشار عکسی از گروه «فیتیله» با حاشیه های بوجود آمده درباره اهانت به هموطنان آذری زبان در این برنامه که ویژه کودکان است واکنش نشان داد.

صبح بخیر: پرویز پرستویی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با انتشار عکسی از گروه «فیتیله» با حاشیه های بوجود آمده درباره اهانت به هموطنان آذری زبان در این برنامه که ویژه کودکان است واکنش نشان داد.

دل نوشته پرویز پرستویی برای گروه «فیتیله»

پرستویی نوشت: «ای عزیزانی که این مطلب رو میخونید ،بنده یه ترکم وخیلی هم به ترک بودنم مینازم این روز ها اخبار فیتیله ها منو خیلی آزارم داد.از مدیران بر کنار شده بگیرید تا عمو فیتیله هایی که بیست سال کودکان و بزرگسالان رو شاد کردن و آگاه ولی این جفای بزرگ رو نمیتونم هضم کنم که سه یارو وچند مدیر رو خانه نشین ببینم .عزیزان چرا به هفت سینمایی حمله نمی کنید که سینما رو اینقدر سخیف کردند و کوچک که همیشه بیرق دار فرهنگ ایران بودند و افتخار آفرین در دنیا، شمارو به خدا سوگند در قضاوت عجول نباشید... .

تو سریال پایتخت ۴ ارسطو با لهجه مازندرانی، نفهمید و غذای سگ خورد.. تو سریال باغ مظفر مهران مدیری شخصیت گلمراد با لهجه لری نمایشگر یه آدم کثیف و نفهم بود... تو فیلم‌ها و سریال‌های مختلف، شخصیت‌هایی با لهجه‌ی جنوبی نقش قاچاقچی‌ها رو بازی میکنن... گیلانی‌ها تو سریال‌های مختلف نقش آدمای ساده‌لوح رو ایفا می‌کنن.. حتی جواد رضویان و رضا شفیع‌جم با لهجه‌ی افغانی سریال طنزی بازی کردن که سطح فرهنگ افاغنه رو خیلی پایین نشون میداد... اما همه‌ی این اقوام می‌دونستن که هیچ توهینی در کار نیست. کسی با یه سریال طنز به قومیت توهین نمیکنه... یا سریال در حاشیه که جواد رضویان با اون شکل و شمایل به لهجه قمی حرف میزد... اما با یه آیتم طنز ۵ دقیقه‌ای اینکه یه نفر با لهجه آذری با فرچه توالت دندوناشو مسواک کرده، منجر شده به تظاهرات.

اونم بازیگرای فیتیله که سال‌هاست نشون دادن چه شخصیتی دارن... ملعبه دست بعضی افراد سود جو و فرصت طلب نشیم که واسه نشون دادن خودشون مصاحبه میکنن و مردمو تحریک میکنن.

اگه تو‌پایتخت ۴، ارسطو وقتی که داشت اشتباهی غذای سگ می‌خورد، به جای لهجه مازندرانی لهجه آذری داشت،

الان کلیه عوامل پایتخت اعدام شده بودن!»


ویدیو مرتبط :
واکنش پرویز پرستویی به ماجرای فیتیله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دل نوشته پرویز پرستویی برای حمید سوریان / وضو بساز پهلوان،تشک کشتی سجاده ات خواهد شد



اخبارفرهنگی,اخباربازیگران,پرستویی

بازیگر سینما و تلویزیون پستی را در حمایت از حمید سوریان منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛پرویز پرستویی با انتشار عکسی از حمید سوریان در اینستاگرام به حمایت از این نابغه کشتی پرداخته است.

او در متن خود نوشته که سوریان نمی تواند ببازد،او باید نتیجه بگیرد و باید استانبول زیر پاهایش به لرزه در بیاید.

 

اخبارفرهنگی,اخباربازیگران,پرستویی