اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دل نوشته همسر شهاب‌ حسینی


در مدتی که به واسطه تولید سریال شهید بابایی با زوایای پنهان و آشکار شخصیت آن بزرگوار آشنا شدیم، پی به اهمیت فوق العاده زنی بردم که به عنوان همسر و همراه، نقشی غیرقابل انکار در حرکت متعالی عباس بابایی داشت.

خبرگزاری ایسنا: در مدتی که به واسطه تولید سریال شهید بابایی با زوایای پنهان و آشکار شخصیت آن بزرگوار آشنا شدیم، پی به اهمیت فوق العاده زنی بردم که به عنوان همسر و همراه، نقشی غیرقابل انکار در حرکت متعالی عباس بابایی داشت.

 همسر شهاب حسینی در سوگ درگذشت همسر شهید بابایی یادداشتی را نوشت.

یادداشت همسر شهاب‌حسینی برای همسر شهید بابایی

شهاب حسینی که به تازگی جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره کن را دریافت کرده است، در سریال «شوق پرواز» نقش «شهید بابایی» را بازی کرده بود.

همسر این بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار یادداشتی در سوگ درگذشت همسر شهید بابایی، نوشته است:

«در فرهنگ ما، آسمان مفهومی اعلا دارد. آنان که بر فراز معنای آسمان، معنای متعالی یافتند، از هر آن چه زمینی و پست بود گسستند.

در مدتی که به واسطه تولید سریال شهید بابایی با زوایای پنهان و آشکار شخصیت آن بزرگوار آشنا شدیم، پی به اهمیت فوق العاده زنی بردم که به عنوان همسر و همراه، نقشی غیرقابل انکار در حرکت متعالی عباس بابایی داشت.

خبر عروج ملکوتی خانم ملیحه حکمت به آسمان و عزیمتش نزد پروردگار، یادآور آن خاطرات فراموش ناشدنی از این اسوه مقاومت و صبر بود.

غفران، آرزویی است که در میان حزن و اندوه حاصل از این خبر، آراممان می کند.

روانش شاد و یادش گرامی باد

پریچهر قنبری»


ویدیو مرتبط :
همسر شهاب حسینی: من به طرفدارهای شهاب حسودی ام می شود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دل نوشته شعرگونه شهاب حسینی


شهاب حسینی که ابن روزها مشغول فیلمبرداری اولین فیلم خود «ساکن طبقه وسط» در سمت کارگردانی در تهران است به مناسبت روز ملی سینما یادداشتی را منتشر کرد.

شبکه ایران: شهاب حسینی که ابن روزها مشغول فیلمبرداری اولین فیلم خود «ساکن طبقه وسط» در سمت کارگردانی در تهران است به مناسبت روز ملی سینما یادداشتی را منتشر کرده و آن را در اختیار «30نماایران» قرار داده است.

متن کامل این یادداشت شعرگونه را در ادامه می خوانیم:

سینما...روز ملی سینما... اما کجاست روح سینما؟ شناخت سینما و اهمیت سینما؟ سینما‌ ای بهترین ساخته دست بشر! آرزویم برایت این است که ببالی و بیارایی و درنوردی جهان اندیشه را.

ای زنده‌ترین زبان دنیا!

آرزویم فتح و درک کامل توست و دیدن چهره شکوهمندت از پسِ غبار وهم‌ آلود شک و یقین به نیاز بنیادینت در هر فرهنگ و اجتماع.

چه دعایی کنمت بهتر از اینکه خدا پنجره‌ای رو به اتاقت باشد...