اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دل‌پیرو از فصل آینده مربیگری می‌کند


مهاجم کهنه کار ایتالیایی قصد دارد در فصل آینده مربیگری کند.

ورزش سه: مهاجم کهنه کار ایتالیایی قصد دارد در فصل آینده مربیگری کند.
 
آلساندرو دل پیرو 39 ساله که دو فصل قبل از یوونتوس راهی تیم اف سی سیدنی استرالیا شد ، اعلام کرد می خواهد تجربه دنیای مربیگری را نیز کسب کند.

شبکه مدیاست اعلام کرد دل پیرو به زودی قرارداد جدیدی با باشگاه اف سی سیدنی امضا می کند که بر اساس آن به عنوان بازیکن - مربی این تیم را همراهی خواهد کرد.

این روش ورود به دنیای مربیگری را قبلا بازیکنان بزرگ دیگری چون رود خولیت و جیان لوکا ویالی در چلسی و جنارو گتوزو در سیون سوئیس تجربه کرده و در ابتدا به عنوان مربی - بازیکن وارد این جرگه شده اند.

دل پیرو هنوز در مورد احتمال ادامه بازیگری در فصل آینده و یا بازنشستگی اظهار نظری نکرده است اما قرارداد او با باشگاه سیدنی 4 ساله است.


ویدیو مرتبط :
دل پیرو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دل‌پیرو:‌ مربیگری می‌کنم چون جذاب است


اسطوره فوتبال ایتالیا و بانوی پیر نظرش را تغییر داد و علاقمند به فعالیت در عرصه مربیگری شد.

خبرگزاری فارس: «آلساندرو دل‌پیرو»‌ تا چند سال قبل در مصاحبه‌هایش پیوسته بر این نکته تاکید داشت علاقمند به فعالیت به عنوان مربی فوتبال و ایستادن در کنار زمین بازی نیست.

اکنون بعد از گذشت آن دوره به نظر می‌رسد بازیکن پرسابقه پیشین آتزوری (ایتالیا) و بانوی پیر (یوونتوس) نظرش عوض شده است زیرا وی خیال دارد در صورت امکان بخت خود را در این عرصه بیازماید.

وی اظهارکرد: مربیگری نقشی سنگین است اما بی‌شک جذابیت‌های خاص خودش را نیز دارد.

دل پیرو افزود: آینده را نمی‌دانم چه خواهد شد. این احتمال هست که به عنوان مربی کار کنم.

این چهره 40 ساله که در جام جهانی 2006 با تیم کشورش قهرمان شد، چندی قبل در لیگ هندوستان بازی کرد. وی هنوز به طور رسمی اعلام کناره‌گیری از عرصه بازیگری فوتبال نکرده است.