اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دلیل پلمپ برخی از کافی‌ شاپ‌ های تهران


روزهای اخیر خبرهای متعددی مبنی بر پلمب شدن تعداد زیادی از کافی‌شاپ‌ها در تهران منتشر شد که به گفته رییس اتحادیه فروشندگان بستنی، آبمیوه و کافی‌شاپ تهران اکثر این واحدها در شمیرانات قرار داشتند و واحدهایی که در تهران پلمب شدند به دلیل ارائه قلیان یا فعالیت بیشتر از ساعت 12 شب بود.

خبرگزاری ایسنا: روزهای اخیر خبرهای متعددی مبنی بر پلمب شدن تعداد زیادی از کافی‌شاپ‌ها در تهران منتشر شد که به گفته رییس اتحادیه فروشندگان بستنی، آبمیوه و کافی‌شاپ تهران اکثر این واحدها در شمیرانات قرار داشتند و واحدهایی که در تهران پلمب شدند به دلیل ارائه قلیان یا فعالیت بیشتر از ساعت 12 شب بود.

اسکندر آزموده اظهار کرد: برخی از کافی‌شاپ‌ها به دلیل ارائه قلیان پلمب شدند و این درخواست رییس اتحادیه قهوه‌خانه‌داران بود.

وی افزود: نکته مهم این است که اکثر کافی‌شاپ‌های پلمب شده در منطقه شمیرانات قرار داشت که به تهران مربوط نمی‌شود و جزو حوزه پوششی ما نیست.

آزموده گفت:‌ در دو ماه اخیر حدود 10 کافی شاپ در تهران به دلیل دادن قلیان به مشتریان پلمب شدند و تقریبا به همین میزان نیز به دلیل نداشتن پروانه و تعدادی نیز به دلیل فعالیت بعد از ساعت 12 شب پلمپ شدند.

رییس اتحادیه فروشندگان بستنی، آبمیوه و کافی شاپ تهران پلمب شدن 50 واحد کافی‌شاپ در تهران را رد کرد و گفت: اگر مشکلی پیش بیاید احتمال لغو پروانه واحدهای صنفی نیز وجود دارد و به تمامی اعضا از طریق ارسال پیامک این موضوع را اطلاع داده‌ایم و با برخی دیگر نیز به شکل حضوری یا تلفنی صحبت کردیم تا مشکلی پیش نیاید.

به گفته آزموده در حال حاضر حدود 130 کافی شاپ قانونی در تهران فعال هستند و صدور پروانه 120 تا 130 کافی‌شاپ نیز در حال بررسی است.


ویدیو مرتبط :
سایبان برقی کافی شاپ | سایبان جمع شو کافی شاپ | پوشش کافی شاپ | کاور کافی شاپ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پلمپ 53 کافی شاپ در تهران


رئیس پلیس امنیت تهران از پلمپ 53 کافی شاپ تهران به علت رعایت نکردن شئونات اسلامی خبر داد.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس امنیت تهران از پلمپ 53 کافی شاپ تهران به علت رعایت نکردن شئونات اسلامی خبر داد.

سرهنگ علیرضا محرابی صبح سه شنبه با اعلام اجرای طرح نظارت و برخورد با کافی شاپ ها اظهار داشت: امروز بنا به خواست شهروندان تهرانی و دستور رئیس پلیس تهران مبنی بر اجرای طرح امنیت محله محور، ماموران پلیس امنیت اقدام به بازدید و سرکشی از 200 کافی شاپ سطح شهر کردند.

وی ادامه داد: در همین رابطه 53 کافی شاپ به علت تخلفات مالکان از جمله رعایت نکردن شئونات اسلامی و نداشتن پروانه فعالیت پلمپ شده و مالکان آن با صورتجلسه ای به اداره اماکن تهران معرفی شدند تا مشکلات صنفی خود را رفع کنند.

رئیس پلیس امنیت تهران با اشاره به تداوم اجرای این طرح ها تاکید کرد: شهروندان می توانند هرگونه تخلف یارفتارهای مجرمانه را از طریق پلیس 110 اطلاع دهند تا بلافاصله موضوع از سوی ماموران رسیدگی شود.