اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دلیل پخش نشدن «شهرزاد» در ایام نوروز


در صفحه اینستاگرام سریال شهرزاد توضیحاتی درباره دلیل پخش نشدن این اثر در ایام نوروز ارائه شده است.

خبرگزاری آنا: در صفحه اینستاگرام سریال شهرزاد توضیحاتی درباره دلیل پخش نشدن این اثر در ایام نوروز ارائه شده است.

دلیل پخش نشدن «شهرزاد» در ایام نوروز

در این مطلب آمده است:

همراهان عزیز شهرزادی

ضمن قدردانی از این همه پیگیری و ابراز علاقه شما، بر خود واجب دانستیم دلایل عدم پخش سریال در ایام نوروز را توضیح دهیم.

اول از همه این اطمینان را به شما عزیزان می دهیم که تمام قسمتهای باقی مانده از سریال و کلیپهای مربوطه تدوین و آماده سازی شده اند و ما بیشتر از شما مشتاقیم که زودتر پخش شوند.
اما به دلیل تعطیلی سیستم سراسری توزیع کشوری در ایام تعطیلات امکان توزیع یکپارچه در کل کشور وجود ندارد. زیرا اکثر نمایندگی های شهرستان ، سیستم حمل و نقل بین شهری و توزیع کنندگان در این ایام امکان سرویس دهی را ندارند. ضمنا ویزیتورهای تهران نیز بعد از یکسال تلاش بی وقفه برای تجدید قوا نیاز به تعطیلات و استراحت دارند.

از این رو صبورانه منتظر اتمام تعطیلات و پخش قسمتهای پر هیجان باقی مانده برای شما هستیم، قسمتهایی که یقین داریم شما را غافلگیر و مجذوب خواهد کرد.

منتظر قصه های ناگفته شهرزاد باشید.


ویدیو مرتبط :
دلیل پخش نشدن سریال(سرزمین کهن)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جلیلی با انتساب خود به رهبری،هزینه برد و باختش را به رهبر انقلاب منتقل می کند/دلیل پخش نشدن فیلم دوم محسن رضایی



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

سایت الف:جلیلی با انتساب خود به رهبری،هزینه برد و باختش را به رهبر انقلاب منتقل می کند

سایت الف نوشت:

پخش فیلم مستند دوم سعید جلیلی از سیمای جمهوری اسلامی ایران رویه خطرناک و احتمالاً ناآگانه تیم وی را به نمایش گذاشت.

در این مستند؛

۱- به کرات از جلیلی با عنوان نامزدی یاد شد که نزدیک ترین نامزد به مواضع رهبری است،

۲- به گفته افراد مصاحبه شونده در مستند، رهبری تنها مانده است و او یار رهبری است،

۳- از وی به عنوان فردی یاد شد که تجسم محتوای سایت رهبری است!

۴- شعارهایی مانند خامنه ای زنده باد، جلیلی پاینده باد و ... گزینش و پخش شد

۵- از قول مردم گفته شد که به این خاطر به وی رای می دهند که در خط ولایت است، پشتیبان ولایت باشد و ....

اشتباه استراتژیک جلیلی و تیمش در چسباندن تام و تمام موضوع هسته ای، شهدای هسته ای و ... و به رفراندوم گذاشتن این موضوع که با استقبال رسانه های بیگانه مواجه شده است، در مقایسه با اشتباه اخیر تیم وی فرعی محسوب می شود.

در حالیکه رهبر انقلاب به کرات اشاره کرده اند که نظر خاصی به نامزد خاصی ندارند، اصرار جلیلی در چسباندن خود به رهبری نظام تعجب برانگیز است و در ادامه خط تبلیغی رسانه های بیگانه در نشان دادن وی به عنوان نامزد رهبری و نظام ارزیابی می شود.

تردیدی نیست که ستاد جلیلی به دنبال نشان دادن رابطه مستحکم جلیلی با رهبری بوده است. اعتقادی که ستاد تبلیغاتی همه نامزدها به دنبال بیان آن هستند. اما عواقب متفاوت نشان دادن نسبت جلیلی به رهبری نظام در حالیکه بقیه نامزدهای انتخابات اگر رابطه مستحکم تر و پرسابقه تری با رهبری نداشته باشند، کمتر نیز ندارند، نشان دهنده نوعی ساده نگری و کمک کردن به پروژه غربی هاست تا برای نظام هزینه درست کنند و هزینه برد و باخت جلیلی در انتخابات را به پای رهبری بنویسند.

اقدام ستاد انتخابات در مجوز دادن به انتشار این فیلم نیز تعجب برانگیز می نماید./خبرآنلاین

حرف‌ها تلخ بود، ستاد منصرف شد / دلیل پخش نشدن فیلم دوم محسن رضایی از سیما

کارگردان دومین فیلم محسن رضایی که یک‌شنبه شب 19 خرداد در تلویزیون نمایش داده نشد، گفت: «دومین فیلم انتخاباتی آقای رضایی تحویل ستاد این نامزد انتخابات شده بود اما گویا به دلیل واقعیت‌های تلخی که در آن مطرح می‌شود، تصمیم گرفتند آن را پخش نکنند.»

پرویز شیخ‌طادی که کارگردانی دومین فیلم انتخاباتی محسن رضایی را برعهده داشته است، درباره‌ی دلیل پخش نشدن این فیلم از تلویزیون بیان کرد:«ظهر یکشنبه 19 خرداد کارهای ساخت فیلم به اتمام رسید و ما حدود ساعت 3 بعدازظهر نسخه‌ی نهایی آن را در اختیار ستاد انتخاباتی ایشان قرار دادیم اما گویا ستاد به دلایل مختلفی تصمیم به عدم نمایش آن گرفت.»

وی توضیح داد:«دقیقا دلیل پخش نشدن دومین فیلم تبلیغاتی آقای رضایی از تلویزیون را نمی‌دانم اما گویا ستاد به دلایل مختلفی از جمله مطالب تلخی که در این فیلم بیان می‌شود به چنین تصمیمی رسیده است. در این فیلم شهروندان نقاط دورافتاده کشور و همچنین خانواده شهدا و جانبازان مطالبی را از مشکلات خود با آقای رضایی بیان می‌کنند که نمی‌توانستیم آن ‌ها حذف کنیم چرا که این کار عدم وفاداری و زیرپا گذاشتن اعتماد مردم نسبت به یک کاندیدای ریاست جمهوری است.»

این کارگردان درباره‌ی مسائلی که در این فیلم بیان می‌شود، گفت:«مشکلاتی که مردم مناطق مختلف مخصوصا مناطق دورافتاده به آقای رضایی گفتند، بسیار شوکه‌آور بود. همچنین در این فیلم علاوه بر مردم، خانواده‌ی شهدا و جانبازان درد ‌و دل‌هایی را با ایشان مطرح می‌کنند که شنیدنشان بسیار سنگین است و گویا در این فضا که همه سعی می‌کنند در برابر بیان واقعیت، افراد را متهم به سیاه‌نمایی کنند، صلاح نبود که پخش شود.»

پرویز شیخ‌طادی در پایان این گفت‌وگو با بیان اینکه احتمال دارد فیلم دوم انتخاباتی محسن رضایی اصلا منتشر نشود، گفت: «اگرچه ما سعی کردیم فضای فیلم را به شدت تلطیف کنیم اما در هر صورت مجبور بودیم که به سخنان و درد و دل‌های مردم وفادار باشیم. باید بپذیریم هنگامی که فردی مانند آقای محسن رضایی که هشت سال جنگ به او سپرده شده بود، به‌میان خانواده‌های جانبازان و شهدا می‌رود یا دربرابر مردم قرار می‌گیرد، آن‌ها به او اعتماد کرده و حرف دلشان را می‌زنند.»

قرار بود دومین فیلم تبلیغاتی محسن رضایی، یک‌شنبه شب 19خرداد ساعت 23:30 از شبکه اول سیما پخش شود اما به‌دلیل عدم تحویل این فیلم تبلیغاتی از سوی ستاد این نامزد به صدا و سیما، فیلم اول این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بازپخش شد و فیلم دوم پخش نشد./ایسنا