اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دلیل واگذاری ساختمان لادن چه بود؟


یک منبع آگاه در خصوص علت تغییر مکان وزارت دادگستری از ساختمان لادن گفت: به علت سهولت در رفت و آمد مردم این کار را انجام دادیم.

باشگاه خبرنگاران جوان: یک منبع آگاه در خصوص علت تغییر مکان وزارت دادگستری از ساختمان لادن گفت: به علت سهولت در رفت و آمد مردم این کار را انجام دادیم.   
 
وی ادامه داد: با وجود این که ساختمان لادن از بسیاری از جهات شرایط مطلوب‌تری دارد با این حال ما شرایط مردم را در نظر گرفته و مکان فعلی را برای ساختمان دادگستری انتخاب کردیم چرا که مکان فعلی در مرکز شهر بوده و مردم راحت‌تر می‌توانند رفت و آمد کنند.  

گفتنی است: ساختمان فعلی وزارت دادگستری همان ساختمان سابق وزارت بازرگانی است.
 
شایان ذکر است: چندی پیش بر اساس توافق میان نهاد ریاست‌جمهوری و وزارت دادگستری قرار شد كه دو طبقه از ساختمان لادن در اختیار كارمندان این وزارتخانه قرار گیرد، این در حالی است كه زمانی که ماموران وزارت دادگستری برای تحویل گرفتن ساختمان لادن مراجعه كرده بودند با در بسته برخی اتاق‌ها و طبقات این ساختمان مواجه شدند.


ویدیو مرتبط :
دلیل خداحافظی لادن طباطبایی از بازیگری گفتگو شنیدنی ...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واگذاری 2 طبقه از ساختمان لادن به وزارت دادگستری



ساختمان لادن ,واگذاری ساختمان لادن  به وزارت دادگستری

واگذاری 2 طبقه از ساختمان لادن به وزارت دادگستری

مصطفی پورمحمدی به زودی در ساختمان لادن مستقر می‌شود.

در هفته جاری 2 طبقه از ساختمان لادن به نمایندگان وزارت دادگستری تحویل داده شد، این در حالیست که قرار است این ساختمان به طور کامل تخلیه شود.
 
با توجه به اینکه نهاد ریاست جمهوری اموال دو طبقه از این ساختمان را تخلیه کرد، کارمندان وزارت دادگستری به زودی در مکان جدید مستقر می‌شوند.
 
طی توافقات انجام شده قرار است حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری در این ساختمان مستقر شوند.

/ایسنا