اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دلیل مرگ پسر 7 ماهه در شیرخوارگاه آمنه


امیرعباس 7ماهه که توسط پدرومادر معتاد به شیرخوارگاه آمنه سپرده شده بودند،جان خود را از دست داد.

روزنامه ایران: امیرعباس 7ماهه که توسط پدرومادر معتاد به شیرخوارگاه آمنه سپرده شده بودند،جان خود را از دست داد.

این حادثه تلخ که غم و ماتم به جان همه پرستاران زحمتکش شیرخوارگاه آمنه انداخته است، روز شنبه 24 مردادماه رخ داد.

این نوزاد تحت نگهداری پرستاران شیرخوارگاه آمنه بود تا اینکه روز شنبه 24 مردادماه پسر چهار ساله‌ای دور از چشم پرستاران بازی خشنی کرد و همه را به شوک انداخت.

«امیرعباس» کوچولو که نیمه‌جان بود، خیلی زود به بیمارستان مفید انتقال یافت و تحت معاینات پزشکی قرار گرفت.با وجود تلاش تیم پزشکی برای نجات جان این کودک، وی تسلیم مرگ تلخ شد و برای همیشه آرمید.

از سوی دیگر ماجرای این حادثه به پدر و مادر پسربچه و مقام قضایی گزارش شد و به گفته معاون اجتماعی سازمان بهزیستی، قاضی در حال پیگیری این پرونده است.

بنابر این گزارش، از روز وقوع این حادثه پرستاران شیرخوارگاه آمنه که رابطه عاطفی عمیقی با امیرعباس کوچولو برقرار کرده بودند، بسیار غم‌زده و ناراحت هستند.این گزارش حاکی است جسد پسربچه به پدر و مادرش تحویل داده شد تا به خاک سپرده شود.


ویدیو مرتبط :
همزمان با تاسوعا بازدید روحانی از شیرخوارگاه آمنه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مقصر مرگ کودک 7 ماهه در شیرخوارگاه آمنه


27 مرداد ماه سال جاری مأموران کلانتری قلهک در جریان مرگ مشکوک پسربچه 7 ماهه‌ای به نام امیرعباس در بیمارستان کودکان قرار گرفتند.

روزنامه ایران: 27 مرداد ماه سال جاری مأموران کلانتری قلهک در جریان مرگ مشکوک پسربچه 7 ماهه‌ای به نام امیرعباس در بیمارستان کودکان قرار گرفتند.

مأموران در تحقیقات ابتدایی دریافتند این کودک سه روز پیش توسط زوج جوانی به بیمارستان انتقال یافته و خانواده کودک متواری شده‌اند.در حالی که تحقیقات برای ردگیری این زوج ادامه داشت مأموران دریافتند کودک 7 ماهه در زمان حادثه در شیرخوارگاه بوده است.

با این سرنخ مسئولان شیرخوارگاه برای توضیح احضار شدند و در این تحقیقات مشخص شد پسربچه در بازی خشن کودک 4 ساله دیگری با وارد شدن ضربه به سرش دچار حادثه شده است و خانواده کودک مرده نیز به علت اعتیاد توانایی نگهداری از کودک را نداشته و فرزند آنها با دستور قانونی به شیرخوارگاه منتقل شده است.

تحقیقات این پرونده تا دو ماه پس از حادثه ادامه داشت و در این مرحله با دستور ایلخانی از شعبه 8 دادسرای جنایی پرونده برای تعیین سهم قصور شیرخوارگاه و بهزیستی در اختیار کارشناسان رسمی دادگستری قرار گرفت.بررسی‌های کارشناسی پس از 2 ماه به پایان رسید و بهزیستی شمیرانات به علت تجهیزنکردن نیروی انسانی شیرخوارگاه آمنه مقصر شناخته شد.