اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دلیل لغو مراسم سخنرانی هادی خامنه ای


سخنرانی هادی خامنه ای در اسلام آباد غرب به دلیل اعتراض مردم لغو شد.

خبرآنلاین: سخنرانی هادی خامنه ای در اسلام آباد غرب به دلیل اعتراض مردم لغو شد.

بعد از سخنرانی هادی خامنه ای در کرمانشاه که با استقبال  ضعیف روبر و شد، مراسم سخنرانی وی در اسلام آباد غرب لغو شد و محسن رهامی به تنهایی به این شهرستان سفر کرد.

در این مراسم دلیل عدم سفر خامنه ای به اسلام آباد کسالت وی عنوان شد.

همچنین پایگاه خبری مطلع الفجر گیلانغرب از اعتراض مردم به حضور هادی خامنه ای و محسن رهامی در این شهر خبر داد.

مردم شهرستان گیلان غرب با اجتماع ،مانع از برگزاری نشست انتخاباتی اصلاح طلبان در سالن اجتماعات آموزش و پروش این شهر شدند.


ویدیو مرتبط :
سخنرانی هادی شوشتری در مراسم تجلیل از کشاورزان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیح هادی خامنه‌ای درباره لغو سخنرانی‌اش


در حالی که برخی رسانه‌ها خبر داده بودند به خاطر فشار خودسرها٬ مراسم سخنرانی هادی خامنه‌ای لغو شده است، خود او٬ این خبر را تکذیب کرد.

خبرگزاری ایلنا: حجت‌الاسلام هادی خامنه‌ای د٬ تصریح کرد: چون از این برنامه قبلا خبر نداشتم و حال خودم مساعد نبود به درمانگاه رفتم و نتوانستم به مراسم اسلام‌آباد غرب بروم.

دبیر کل مجمع نیروهای خط امام(ره) ادامه داد: لغو برنامه ارتباطی با فشار یا مشکل بیرونی نبود.

یکی از فعالان سیاسی کرمانشاه نیز در این زمینه گفت: آقای خامنه‌ای به خاطر کسالتی که داشتند اصلا به اسلام‌آباد نیامدند و به‌نظر می‌رسد اخباری که در این زمینه منتشر شده٬ به نقل از یک پایگاه غیرموثق نزدیک به افراطیون است.

وی با اشاره به اینکه سخنرانی دکتر رهامی در کمال نظم و آرامش مراسم در ساعت و محل تعیین شده برگزار شد٬ تاکید کرد: هیچ مخالفتی با این سخنرانی نبوده است و نیروی انتظامی امنیت مراسم را به خوبی تامین کرده بود.