اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دلیل فیلتر شدن احمدی نژاد در ویکی پدیا


در پی انتشار خبری در برخی رسانه ها ، راجع به فیلترینگ صفحه محمود احمدی نژاد در ویکی پدیا ،دكتر عبدالصمد خرم آبادی ، مشاور قضایی دادستان كل كشور و دبیر كارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، توضیحاتی بدین شرح در این باره ارائه داد.

تابناک: در پی انتشار خبری در برخی رسانه ها ، راجع به فیلترینگ صفحه محمود احمدی نژاد در ویکی پدیا ،دكتر عبدالصمد خرم آبادی ، مشاور قضایی دادستان كل كشور و دبیر كارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، توضیحاتی بدین شرح در این باره ارائه داد:

تهیه كنندگان صفحه ای كه به نام جناب آقای دكتر محمود احمدی نژاد در سایت ویكی پدیا ایجاد شده، نسبت‌های ناروایی به ایشان داده‌اند كه محتوای این صفحه پس از بررسی‌های كارشناسی، به استناد بند «د-۳» فهرست مصادیق محتوای مجرمانه و ماده ۶۹۸ قانون مجازات اسلامی (نشر اكاذیب و تشویش اذهان عمومی علیه مقامات رسمی) در تاریخ ۱۳۹۰/۹/۱۵ توسط كارگروه تعیین مصادیق، مجرمانه تشخیص داده شد و فیلتر گردید.

اكنون بعد از گذشت بیش از ۱۶ ماه از فیلتر صفحه مزبور، متأسفانه برخی از سایت‌های خبری و روزنامه‌ها با انتشار این خبر، خواسته یا ناخواسته در جهت اهداف تهیه كنندگان مطلب مجرمانه مذكور اقدام نموده‌اند كه این عمل مذموم با توجه به نزدیك شدن به ایام انتخابات ریاست جمهوری، امری نامطلوب و مخرب می‌باشد.

 لذا شایسته است در سالی كه از سوی رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله‌العالی) به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری شده است، رسانه های خبری با تأمل و درایت بیشتری نسبت به انتشار اخبار و مطالب اقدام كنند.


ویدیو مرتبط :
پسر آقای احمدی نژاد وچند دلیل دیگر برای رای ندادن به احمدی نژاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سایت ویکی‌پدیا فارسی فیلتر شد



 

 

 

سایت ویکی‌پدیا فارسی فیلتر شد

 

بخش فارسی سایت پرمخاطب "ویکی پدیا" (fa.wikipedia.org) فیلتر شد.

سایت ویکی پدیا را می توان دائره المعارف اینترنتی نامید که در زمینه های گوناگون و متنوع، اطلاعاتی را به 272 زبان در اختیار کاربران قرار می دهد.

انتشار مطالب در این سایت نیز برعهده کاربران است.

ویکی پدیا هفتمین سایت پرمخاطب جهان است.