اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دلیل عدم دیدار روحانی با آیت الله صانعی


خبر امتناع دکتر روحانی رئیس‌جمهور منتخب، از دیدار با آیت‌الله صانعی در سفر به قم که دیروز در یکی از روزنامه‌ها چاپ شد صحت ندارد.

خبرگزاری ایسنا: خبر امتناع دکتر روحانی رئیس‌جمهور منتخب، از دیدار با آیت‌الله صانعی در سفر به قم که دیروز در یکی از روزنامه‌ها چاپ شد صحت ندارد.

 یک منبع نزدیک به رئیس‌جمهور منتخب می‌گوید در سفر روز پنجشنبه گذشته دکتر روحانی به قم و دیدار با مراجع تقلید، دیدار با آیت‌الله حاج شیخ یوسف صانعی نیز در برنامه این سفر بود و حتی برای انجام این دیدار با بیت این مرجع تقلید تماس تلفنی نیز برقرار گردید ولی این دیدار به دلیل عدم حضور آیت‌الله صانعی میسر نشد.

 آیت‌الله صانعی با انتشار بیانیه‌ای در آستانه انتخابات 24 خرداد و دعوت از مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی، نقش قابل ملاحظه‌ای در خلق حماسه سیاسی مورد نظر رهبر معظم انقلاب ایفا کردند. ضمناً ایشان در این بیانیه از مردم خواستند به دکتر حسن روحانی رأی بدهند.


ویدیو مرتبط :
تصاویر دیدار خانم ابتکار و آیت الله صانعی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چرا روحانی با آیت الله صانعی دیدار نکرد؟



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

چرا روحانی با آیت الله صانعی دیدار نکرد؟

خبر امتناع دکتر روحانی رئیس‌جمهور منتخب، از دیدار با آیت‌الله صانعی در سفر به قم که دیروز در یکی از روزنامه‌ها چاپ شد صحت ندارد.

به گزارش ایسنا، یک منبع نزدیک به رئیس‌جمهور منتخب می‌گوید در سفر روز پنجشنبه گذشته دکتر روحانی به قم و دیدار با مراجع تقلید، دیدار با آیت‌الله حاج شیخ یوسف صانعی نیز در برنامه این سفر بود و حتی برای انجام این دیدار با بیت این مرجع تقلید تماس تلفنی نیز برقرار گردید ولی این دیدار به دلیل عدم حضور آیت‌الله صانعی میسر نشد.

 

آیت‌الله صانعی با انتشار بیانیه‌ای در آستانه انتخابات 24 خرداد و دعوت از مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی، نقش قابل ملاحظه‌ای در خلق حماسه سیاسی مورد نظر رهبر معظم انقلاب ایفا کردند. ضمناً ایشان در این بیانیه از مردم خواستند به دکتر حسن روحانی رأی بدهند./ایسنا