اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دلیل عدم انتشار نام آب‌ معدنی‌های غیرمجاز


رئیس سازمان غذا و دارو در خصوص دلایل عدم اعلام اسامی 10 درصد برندهای آب معدنی متخلف توضیح داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان غذا و دارو در خصوص دلایل عدم اعلام اسامی 10 درصد برندهای آب معدنی متخلف توضیح داد.

دکتر رسول دیناروند در این خصوص، گفت: صرفا برخی از این 10 درصد برند نام برده شده به اصلاح فوری نیاز داشتند که خطوط تولید آنها متوقف شد. تخلف مابقی آنها در حد برچسب و بسته‌بندی بوده است که آنها هم تذکر گرفتند.

وی همچنین ادامه داد: عموما سیاست ما در اعلام اسامی برندهای متخلف زمانیست که به دلیل شدت آلودگی محصول، فرصت جمع‌آوری آنها از سطح عرضه وجود نداشته باشد و موضوع آلایندگی آنقدر جدی باشد که مطلع شدن مردم ضرورت یابد.

دیناروند درباره آن 10 درصد برند آب‌های معدنی نیز گفت: موضوع به گونه‌ای نبوده است که نیاز باشد طی اطلاعیه‌ای فوری، محصول خریداری شده توسط مصرف کننده، معدوم شود.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، دیناروند همچنین تصریح کرد: پس از دستوراتی که به معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور داده شده موارد مشکوک و متخلف توقیف و جمع‌آوری شدند. از طرفی بازرسین در سراسر کشور نظارت‌های کامل را بر فرآورده‌های غذایی دارند. بنابراین کمترین نگرانی وجود ندارد.


ویدیو مرتبط :
دلیل تقریر بزرگترین دلیل بر عدم صداقت بهائیت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلیل عدم انتشار اخبار دیدار هیات دولت با رهبری/ سردبیر ایران: ربطی به مشایی ندارد



 عدم انتشار اخبار دیدار هیات دولت با رهبری

دلیل عدم انتشار اخبار دیدار هیات دولت با رهبری/ سردبیر ایران: ربطی به مشایی ندارد

سردبیر روزنامه‌ی «ایران» گفت: پوشش داده نشدن خبر دیدار مقامات دولتی با مقام معظم رهبری توسط روزنامه‌ی «ایران»، هیچ ارتباطی به شخص خاصی ندارد.

سید مجتبی ناوندی سردبیر روزنامه‌ی ایران، درباره‌ی دلیل انتشار نیافتن گزارش دیدار مقامات دولتی با رهبر معظم انقلاب اسلامی در روزنامه‌ی «ایران» توضیح داد: با توجه به تیراژ بالای «ایران»، این روزنامه زودتر از روزنامه‌های دیگر به زیر چاپ می‌رود. به همین دلیل، این امکان وجود نداشت که این خبر پوشش داده شود.

 

او در پاسخ به این‌که روزنامه‌ی «ایران» چه ساعتی زیر چاپ می‌رود و آیا نمی‌شد صفحات برای انتشار این گزارش دیرتر بسته می‌شدند؟ اظهار کرد: روزنامه‌ی «ایران» بین ساعت 7 تا 8 شب زیر چاپ می‌رود و اگر قرار بود این خبر پوشش داده شود،‌ روزنامه به سه استان که چاپ‌شان در تهران انجام می‌شود، از جمله استان همدان نمی‌رسید.

 

وی در پاسخ به این‌که برخی گفته‌اند منتشر نشدن این خبر در روزنامه‌ی «ایران» به دلخوری آقای رحیم‌مشایی مربوط است، گفت: آقای مشایی اصلا از کسی دلخوری ندارد که بخواهد به این موضوع ربط داشته باشد‌، ایشان همیشه گفته‌اند که سرباز نظام‌اند./ایسنا