اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دلیل سقوط مرگبار بالگرد در ارتفاعات تهران


رئیس سازمان مدیریت بحران کشور علت سقوط بالگرد مدیریت بحران را پرواز در شرایط جوی نامناسب اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان مدیریت بحران کشور علت سقوط بالگرد مدیریت بحران را پرواز در شرایط جوی نامناسب اعلام کرد.

اسماعیل نجار  درباره علت سقوط بالگرد متعلق به سازمان مدیریت بحران که در 7 اسفند سال گذشته اتفاق افتاده بود و 3نفر در این حادثه جان خود را از دست داده بود، اظهار داشت: در ساعات اولیه روز حادثه اعلام شد که بالگرد متعلق به مدیریت بحران کشور بوده است ولی از روز خرید در "پهنا " نگهداری می‌‌شده است و می‌بایستی با مجوز سازمان مدیریت بحران پرواز می‌کرده که متاسفانه در روز پرواز و روز حادثه مجوز سازمان را نداشته است.

وی با اشاره به این که علت این حادثه به دلیل وضعیت نامناسب جوی بوده است و نباید در آن زمان پرواز می‌کرده، اظهار داشت: مطالبه ما از "پهنا" هلی‌کوپتر است و باید 2 هلی‌کوپتری که در اختیار آنها بوده به سازمان مدیریت بحران کشور برای ارایه خدمات در مواقع بحران تحویل دهد.

نجار با تاکید بر اینکه "پنها" باید خسارت سازمان مدیریت بحران را جبران کند گفت: "پهنا" باید دو بالگرد سازمان را تحویل هلال احمر بدهد تا در مواقع نیاز ارایه خدمت کند.


ویدیو مرتبط :
ترسناک ترین سقوط آزاد یک هنرمند از ارتفاعات تهران - خفن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویری از بالگرد سقوط کرده در ارتفاعات تهران



یک فروند بالگرد کلاس 214 در ارتفاعات دربند تهران سقوط کرد که تصاویر مربوط به این بالگرد منتشر می شود.

به گزارش فارس، روز پنجشنبه یک فروند بالگرد کلاس 214 در ارتفاعات دربند تهران سقوط کرد؛ مالکیت این بالگرد همچنان مورد بحث است و در حالی که رئیس سازمان مدیریت بحران کشور بالگرد را متعلق به این سازمان و در اختیار هلال احمر عنوان کرده اما سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر این موضوع را که بالگرد در اختیار سازمان امداد و نجات هلال احمر بوده را تکذیب می‌کند.

اخبار,اخبار اجتماعی ,سقوط بالگرد در دربند تهران

 

اخبار,اخبار اجتماعی ,سقوط بالگرد در دربند تهران

 

اخبار,اخبار اجتماعی ,سقوط بالگرد در دربند تهران

 

اخبار,اخبار اجتماعی ,سقوط بالگرد در دربند تهران

 اخبار اجتماعی - فارس