اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دلیل رد صلاحیت «سید حسن خمینی»


یکی از نزدیکان بیت امام(ره) گفت: صلاحیت سید حسن خمینی از سوی شورای نگهبان برای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به دلیل عدم احراز اجتهاد رد شده است.

خبرگزاری ایرنا: یکی از نزدیکان بیت امام(ره) گفت: صلاحیت سید حسن خمینی از سوی شورای نگهبان برای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به دلیل عدم احراز اجتهاد رد شده است.

کانال رسمی حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در تلگرام نوشت:  یکی از نزدیکان بیت امام(ره) رسما عدم احراز صلاحیت سید حسن خمینی از سوی شورای نگهبان جهت شرکت در پنجمین انتخابات خبرگان رهبری را اعلام و دلایل اعلامی از سوی آن نهاد را استناد به بند ب ماده 3 قانون اعلام کرد.

بر این اساس، "اجتهاد در حدی که قدرت استنباط بعضی مسائل فقهی را داشته باشد و بتواند ولی فقیه واجد شرایط رهبری را تشخیص دهد' احراز نگردید.


ویدیو مرتبط :
سید حسن خمینی در فوت حاج احمد خمینی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلیل رد صلاحیت سید حسن خمینی از سوی شورای نگهبان چه بود؟



 اخبار انتخابات  ,خبرهای  انتخابات , انتخابات  خبرگان

 کانال تلگرام سیدحسن خمینی دلایل شورای نگهبان برای عدم احراز صلاحیت یادگار امام (ره) را منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین، کانال تلگرامی سید حسن خمینی دقایقی پیش نوشت: یكی از نزدیکان بیت امام (ره) رسما عدم احراز صلاحیت سید حسن خمینی از سوی شورای محترم نگهبان جهت شرکت در پنجمین انتخابات خبرگان رهبری را اعلام و دلایل عدم احراز صلاحیت اعلامی از سوی آن نهاد را استناد به بند ب ماده 3 قانون اعلام کرد.

 در این بند آمده است: "اجتهاد در حدی که قدرت استنباط بعضی مسائل فقهی را داشته باشد و بتواند ولی فقیه واجد شرایط رهبری را تشخیص دهد" احراز نگردید.


اخبار  انتخابات  خبرگان  -  خبرگان