اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دلیل درگذشت ناگهانی «علی طباطبایی»


کمال طباطبایی؛ پدر علی طباطبایی با تایید مجدد درگذشت فرزندش توضیحات کاملی درباره علت مرگ وی ارایه داد.

خبرگزاری ایلنا: کمال طباطبایی؛ پدر علی طباطبایی با تایید مجدد درگذشت فرزندش توضیحات کاملی درباره علت مرگ وی ارایه داد.

سیدکمال طباطبایی؛ تهیه‌کننده سینمای ایران و پدر علی طباطبایی که از درگذشت فرزندش بسیار محزون و متاثر است؛ درباره علت فوت فرزندش گفت: علی چند روز بود که از ناحیه قفسه سینه و قلب احساس درد و ناراحتی می‌کرد و به نوعی بیماری قلبی داشت. برای همین هم قصد داشت به پزشک مراجعه کند.

دلیل درگذشت ناگهانی «علی طباطبایی»

وی ادامه داد: متاسفانه شب گذشته؛ یکشنبه ۸ شهریور ناگهان دچار حمله قبلی شد و بعد ایست قلبی کرد و چیزی نگذشت که از دنیا رفت.

وی عنوان کرد: من اصلا حال مساعدی ندارم و نمی توانم بیش از این توضیح دهم.
 
طباطبایی خاطرنشان کرد: فوت علی مرا شوکه کرد. چگونه این غم بزرگ را تحمل کنم؟

طباطبایی افزود: زمان تشییع پیکر وی به سمت بهشت زهرا(س) فردا سه شنبه 10 شهریور  ساعت 8 صبح از مقابل منزل خانواده وی صورت می گیرد.و به بهشت زهرا منتقل می شود.

همچنین مراسم ختم وی نیز روز جمعه ۱۳ شهریور ساعت ۱۸ در مسجد نور برگزار می شود.

سیدعلی طباطبایی؛ بازیگر جوان سینمای ایران و فرزند سیدکمال طباطبایی است. وی که متولد ۱۳۶۲ بود در فیلم‌های سالاد فصل، اسب سفید پادشاه و سریال‌های قلب یخی، ترانه مادری و بچه‌ها نسبتا بد بازی کرده بود.


ویدیو مرتبط :
درگذشت سید علی طباطبایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شوک ناگهانی خبر درگذشت علی طباطبایی


بازیگران سینما و تلویزیون ایران با انتشار پست‌هایی در صفحات اینستاگرامشان درگذشت علی طباطبایی بازیگر 32 ساله را تسلیت گفتند.

خبرآنلاین: بازیگران سینما و تلویزیون ایران با انتشار پست‌هایی در صفحات اینستاگرامشان درگذشت علی طباطبایی بازیگر 32 ساله را تسلیت گفتند.

نسرین مقانلو، امیر جعفری، گلاره عباسی، بهنوش بختیاری، لیلا بلوکات، صابر ابر و ... با انتشار تصاویری از این بازیگر درگذشت او را تسلیت گفتند.

على طباطبایى، بازیگر جوان سریال «قلب یخى» یکشنبه شب بر اثر ایست قلبی زندگی را بدرود گفت.

امیر جعفری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کنار عکس طباطبائی نوشت: «خداحافظ رفیق»

صابر ابر عکسی ساه و سفید را به اشتراک گذاشت و نوشت: «برایت آرامش در آغوش خداوند را میخواهم و برای خانواده ات صبر ...علی جان... علی طباطبایی عزیز را هیچ وقت ندیدم، اما از رفتنش سخت غمگین شدم و بیش از پیش به نبودن در زمانی كه فكرش را نمی كنی مطمئن...»

 سیدعلی طباطبایی متولد ۱۳۶۲ بود و با حضور در مجموعه «قلب یخی» و «بچه‌های نسبتا بد» مورد توجه مخاطبان به ویژه جوانان و نوجوانان قرار گرفته بود. او فرزند سید کمال طباطبایی تهیه کننده سینما و تلویزیون است

نسرین مقانلو هم این متن را به اشتراک گذاشت: «انا لله وانا الیه راجعون خدایا سخته دور از بچه ماندن چه رسد به اینکه حس میکنی دیگه هیچوقت نمیتونی ببینیش. خدایا به مادر و پدرش صبر بده. دلم داره میترکه،یا پروردگار باورم نمیشه...علی رفت.......»

از دیگر آثار طبا طبائی می‌توان به فیلم‌های «سالاد فصل» (فریدون جیرانی - ۱۳۸۳)، «ساعت ۲۵» (مسعود آب پرور)، «آماده باش» (بهرنگ توفیلی - ۱۳۸۸)، «اسب سفید پادشاه» (محمد حسین لطیفی - ۱۳۹۳)، تله فیلم «ماه از روی سکو» (آرش معیریان) و سریال‌های «باجناق‌ها» (داریوش مودبیان)، «آشپز باشی» (محمدرضا هنرمند) و «ترانه مادری» (حسین سهیلی‌زاده) اشاره کرد.

گلاره عباسی هم نوشت:«اخ كه چقدر دل همه ی ما سوخت امشب با پر كشیدنت .علی عزیز .»

لیلا بلوکات هم این متن را به اشتراک گذاشت: «انّالله و انّا الیه راجعون، علی طباطبایی روحش شاد، شوكه شدم خدای من ....

بر اثر سكته قلبی فوت شده تسلیت میگم.»