اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دلیل خودکشی سربازان آمریکایی از زبان بن لادن + عکس



سرکرده پیشین گروه تروریستی الفاعده در وصیت نامه خود دلیل آمار رو به افزایش خودکشی میان سربازان ارتش آمریکا را در عراق و افغانستان روایت کرده بود.

به گزارش میزان به نقل از پایگاه خبری "واشنگتن پست"؛ در تاریخ یکم مارس (11 اسفند) سال میلادی جاری، دفتر مدیریت اطلاعات ملی آمریکا گزارش داد که 112 مدرک و وصیت نامه دست نویس بن لادن را منتشر کرده است.

 اخباربین الملل  ,خبرهای  بین الملل, بن  لادن


انتشار این اسناد که نتیجه بازنگری اسناد طبقه بندی شده ای است که از تابستان گذشته با همکاری هفت نهاد اطلاعاتی و امنیتی آمریکا و کاخ سفید زیر نظر سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) آغاز شده است، شامل سخنرانی است که سرکرده القاعده با اشاره به آمار رو به افزایش خودکشی میان نظامیان آمریکایی در عراق و افغانستان، دلیل آن را خشونت بیش از حد این جنگ ها عنوان کرده است.

 اخباربین الملل  ,خبرهای  بین الملل, بن  لادن


این اسناد که تاکنون توسط دفتر مدیریت اطلاعات ملی آمریکا محرمانه تلقی می شد، فاقد تاریخ مشخصی است اما احتمالی می رود که پیش از به هلاکت رسیدن "ابومصعب الزرقاوی"، سرکرده القاعده در عراق، در ماه ژوئن سال 2006 میلادی (خرداد 1385 شمسی) باشد.

 اخباربین الملل  ,خبرهای  بین الملل, بن  لادن


بن لادن خواسته بود تا بخش اعظم 29 میلیون دلار
ثروتش را صرف "جهاد" و مابقی آن بین بستانگانش تقسیم شود
بن لادن در "سخنرانی آمریکا" از جذب مسلمانان به شاخه گروه تروریستی القاعده به سرکردکی الزرقاوی خبر داده بود. وی در ادامه با تاکید بر تاثیرات روانی حملات تروریست ها در عراق و افغانستان بر نظامیان آمریکایی، گفت: سربازان آمریکایی در عراق همچون اردکی در بشکه ای بزرگ هستند.

 اخباربین الملل  ,خبرهای  بین الملل, بن  لادن


سرکرده تروریستی القاعده همچنین با مطرح کرد این سوال که چرا نرخ خودکشی بین سربازان آمریکایی افزایش یافته است، گفت: به تصاویر صحنه های نبرد در عراق و افغانستان نگاه کنید که جهنم را تداعی می کند؛ سربازی که استخوان های برادرانش را جمع آوری می کند می داند که دیر یا زود دچار سرنوشت مشابه آن ها خواهد شد. تنها در سال 2006 میلادی، 99 نفر مرتکب خودکشی شدند، یک سوم تمام سال های حضور ارتش آمریکا در عراق و افغانستان.

 

 اخبار  بین الملل - میزان 


ویدیو مرتبط :
بی رحمی سربازان آمریکایی با حیوان زبان بسته!:(((

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس منتشر نشده از بن لادن جودوکار در جوانی



 

 

عکس منتشر نشده از بن لادن جودوکار در جوانی

 

این عکس را مربی جودوی بن لادن از وی منتشر کرده است.جیمی و مربی تایوانی جودو در ریاض  بین سالهای ۱۹۸۱ تا ۱۹۹۱ مدرسه آموزش جودو داشت و به عربها آموزش می داد.

 

وی بن لادن را شاگرد با پشتکار فراوان لقب داده بود که نسبت به یادگیری بسیار جدی بود. قد بن لادن برای جودو بسیار بلند بود اما علی رغم نصیحتی که به بن لادن برای تغییر رشته ورزشی اش کرد، بن لادن مصمم بود که فقط جودو یاد بگیرد. این مربی تایوانی می گوید از سال ۱۹۸۴ بدین سو وی ر ا ندیده بود./خبر آنلاین