اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دلیل خودکشی دختر 13 ساله در تهران


عصر پنجشنبه گذشته جسد دختری 13 ساله در پایین در تقاطع بزرگراه‌های چمران و نیایش کشف شد و امروز پلیس آگاهی جزئیات بیشتری از این حادثه را اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا:  عصر پنجشنبه گذشته جسد دختری 13 ساله در پایین در تقاطع بزرگراه‌های چمران و نیایش کشف شد و امروز پلیس آگاهی جزئیات بیشتری از این حادثه را اعلام کرد.

حوالی ساعت 18 روز پنجشنبه عوامل انتظامی و امدادی از مرگ دختری نوجوان در زیر پلی واقع در تقاطع دو بزرگراه چمران و نیایش مطلع شدند، پس از حضور این عوامل در محل گمانه‌ زنی‌های مختلفی در این خصوص مطرح شد و در این بین مرگ به دلیل خودکشی یکی از مهم‌ترین دلایل بود.

همان روز تیمی از ماموران پلیس آگاهی با دستور قضایی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و در اقدام به تحقیق از محل و خانواده دختر 13 ساله کردند. در بررسی های بیشتر پلیس مشخص شد که علت مرگ این دختر خودکشی بوده و عامل دیگری در آن دخیل نبوده است.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی پایتخت درباره این حادثه اعلام کرد:‌در بررسی‌های ماموران مشخص شد که این دختر پس از اختلاف با اعضای خانواده‌اش به بالای پل رفته و خود را به پایین پرتاب کرده است. بنابراین احتمال مرگ این دختر به دلیل جنایت یا قتل منتفی است.


ویدیو مرتبط :
دختر 14 ساله و خودکشی غم انگیز..

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

راز خودکشی دختر 13 ساله در اتوبان نیایش


دختر 13 ساله ای که جسدش روز گذشته در اتوبان نیایش پیدا شده بود، خودکشی کرده است.

خبرگزاری میزان: بررسی های جنایی نشان می دهد دختر 13 ساله که جسدش عصر دیروز در اتوبان نیایش پیدا شد خودکشی کرده است.

با بررسی های دوربین های مداربسته شهری مشخص شد دختر نوجوان خودش را از بالای پل ولایت به پایین پرتاب کرده و به زندگی اش پایان داده است.

گفتنی است ساعت 18 روز گذشته دختر نوجوان به نام پریسا پس از مشاجره با مادرش از خانه خارج و به روی پل ولایت رفته و در یک اقدام جنون آمیز خود را به پایین پرتاب می کند.

در زمان اقدام به خودکشی پریسا، ماموران کلانتری در صحنه حاضر شده بودند اما تلاش آنها برای منصرف کردن دختر جوان از اقدامش بی نتیجه ماند.