اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دلیل حضور بازیگر کتاب قانون در فیلم مستهجن


دارین حمزه» دیگر در ایران شناخته شده است. او با «کتاب قانون» میری به سینمای ایران معرفی شد و بعد هم فیلم های «شکارچی شنبه» و «33 روز» را بازی کرد و حالا هم در پروژه «فرشتگان قصاب» ایفاگر نقش است.

جهان نیوز: «دارین حمزه» دیگر در ایران شناخته شده است. او با «کتاب قانون» میری به سینمای ایران معرفی شد و بعد هم فیلم های «شکارچی شنبه» و «33 روز» را بازی کرد و حالا هم در پروژه «فرشتگان قصاب» ایفاگر نقش است.

این بازیگر زن لبنانی الاصل با بازی در این فیلم‌ها کارنامه پرباری در سینمای ایران از خود به جا گذاشته است، فیلم هایی که در ایران برچسب ارزشی خورده و در سینمای انقلابی ایران قابل تعریف هستند.

اما در این بین فیلمی به کارگردانی «دانیل آربید» در جشنواره فیلم لوکارنو به نمایش درآمد که با سر و صدای زیاد رسانه‌های صهیونیستی همراه بود. «هتل بیروت» که سال 2011 میلادی در لبنان ساخته شد هیچ وقت اجازه اکران در این کشور پیدا نکرد چرا که گفته می‌شد در آن به ترور رفیق حریری اشاره شده است.



سر و صدای رسانه‌های غربی و صهیونیستی از این باب بود که خانم «دارین حمزه»، همان بازیگر فیلم‌های ارزشی سینمای ایران در «هتل بیروت» به ایفای نقش پرداخته است. «حمزه» در این فیلم که با حمایت کمپانی‌های صهیونیستی و توسط یک شبکه فرانسوی ساخته شده است نقش یک خواننده را بازی می‌کند.

صحنه‌های مستهجنی که در «هتل بیروت» به نمایش درآمد و «دارین حمزه» نیز یک پای اصلی این صحنه‌ها معرفی شد احساسات بینندگان را برانگیخت، بینندگانی که چه در ایران او را می شناختند و چه در سینمای لبنان.

این اتفاق درحالی رخ داد که افکارعمومی منتظر پاسخگویی وی بودند تا اینکه رمضان سال 2012 مصاحبه‌ای توسط خبرگزاری عرب زبان «نورت» با دارین حمزه منتشر شد. در این مصاحبه حمزه تمام صحنه‌های مستهجن فیلم را تکذیب کرد.

گرچه این مصاحبه حمزه تاکنون توسط رسانه‌های داخلی بایکوت خبری شد و با سکوت گذشت اما این بازیگر تمام ماجرای "هتل بیروت" را در چهار پاراگراف تعریف می‌کند.

متن کامل ترجمه شده این مصاحبه که منتشر شده در ادامه می آید (متن اصلی نورت):

حمزه گفته که آن صحنه ها را bdobllerh بازیگر فرانسوی به جای او بازی کرده است.

دارین ادامه می دهد: به آداب و رسوم یک دختر عرب متعهد است و قبول نمی‌کند که با صحنه های زشت به تحریک مخاطبان عرب بپردازد و نسبت به آن صحنه‌ها اعلام بی‌‎گناهی می کند.

او افزوده است:در حال حاضر خودم به خاطر وجود آن صحنه‌ها شرمنده هستم اما مدیر قراردادم (دانیل آبرید) برای اینکه من متضرر نشوم پیشنهاد داد به جای فسخ قرارداد به جای من خانم bdobllerh بازی کند.

گفتنی است در این فیلم"دارین حمزه" نقش زنی را دارد که دچار مشکلات جدایی از همسر شده و با مرد فرانسوی آشنا می شود و درنهایت متوجه می شود که مرد برای سازمان جاسوسی اسرائیل(موساد) کار می‌کرده و او از ازدواج با آن مرد، سرباز می‌زند.


ویدیو مرتبط :
فیلم کتاب قانون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور بازیگر فیلم مستهجن در فیلم ایرانی


دارین حمزه بازیگر لبنانی فیلم کتاب قانون با وجود بازی در فیلمی مستهجن در فیلم «فرشتگان قصاب» بازی کرد.

خبرگزاری فارس: دارین حمزه بازیگر لبنانی فیلم کتاب قانون با وجود بازی در فیلمی مستهجن در فیلم «فرشتگان قصاب» بازی کرد.

چندی پیش خبری به نقل از منابع عربی منتشر شد که در آن از بازی «دارین حمزه» بازیگر لبنانی در یک فیلم ایرانی خبر داده شده بود.

این بازیگر لبنانی که تاکنون در هفت فیلم سینمایی ایرانی از جمله فیلم‌های «کتاب قانون»، «شکارچی شنبه»، «33 روز» و ... بازی کرده است سال گذشته در یک فیلم مستهجن در لبنان بازی کرد.



اکران این فیلم که دارای ابعاد سیاسی بود در لبنان ممنوع شد و پس از این اتفاق حزب الله لبنان که از وی در سری اول سریال «الغالبون» استفاده کرده بود، نام وی را از جمع بازیگران سری دوم این سریال که در رمضان گذشته از شبکه المنار پخش شد حذف کرد.

خبر حضور دارین حمزه در فیلم جدید ایرانی پس از بازی در فیلم مستهجن لبنانی در حالی دو ماه پیش منتشر شد که اسمی از آن فیلم در میان نبود.

اما پایگاه خبری النشره لبنان امروز با انتشار خبری از بازگشت دارین حمزه از ایران به لبنان، نوشت: دارین حمزه بیش از سه هفته در ایران در فیلم «فرشتگان قصاب» به کارگردانی «سهیل سلیمی» حاضر شد.

این پایگاه خبری افزود: در کنار دارین حمزه، پیر داغر دیگر بازیگر لبنانی و همچنین بازیگران ایرانی بازی کردند.

النشره به نقش دارین حمزه در این فیلم نیز اشاره کرده و آورده است: وی نقش شخصیتی به نام «آشلی» را بازی می‌کند که علیرغم اینکه دارای چهره‌ای خوب است اما نشان داده می‌شود که او با سوءاستفاده از جنگ آمریکا در افغانستان در تجارت اعضای بدن انسان نقش دارد.