اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دلیل جدایی خوردبین از پرسپولیس فاش شد


بازی پرسپولیس مقابل ملوان در انزلی، بازی پرحاشیه و دردسرسازی برای پرسپولیسی ها بوده است. گویا این بازی به جز پنالتی نزدن مازیار، حاشیه های دیگری هم داشته است.


ویدیو مرتبط :
khandevaneh - خندوانه فصل چهارم دلیل جدایی سروش رفیعی از پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

3 دلیل جدایی خلعتبری از پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی,دلیل جدایی خلعتبری از پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - فقط پول!
3 دلیل جدایی خلعتبری از پرسپولیس

سخنگوی باشگاه پرسپولیس می‌گوید مسایل مالی تنها دلیل جدایی خلعتبری از این باشگاه بوده است.

به گزارش ایسنا، مهدی خواجه‌وند در این باره اظهار کرد: طی مذاکراتی که مدیرعامل باشگاه با محمدرضا خلعتبری داشت، توافق لازم برای ماندن این بازیکن صورت نگرفت و در نهایت تصمیم به جدایی خلعتبری گرفته شد.

او در مورد علت جدایی خلعتبری گفت: مسائل مالی تنها علت جدایی این بازیکن از پرسپولیس بوده است. طلب باقی مانده از فصل گذشته به همراه بدهی باشگاه به عجمان که در حدود 250 هزار دلار است و همچنین مبلغ قرارداد فصل جدید همگی سبب شد تا در نهایت مدیرعامل باشگاه با خلعتبری به توافق نرسد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس افزود: در مجموع شرایط طوری نبود که بتوانیم خلعتبری را در تیم نگه داریم. با این که او تصمیم بر ماندن در جمع سرخپوشان را داشت اما به دلیل مسائل مالی تصمیم به ترک باشگاه گرفت.

خواجه‌وند با بیان این که تصمیم گیری در مورد خلعتبری مستقیما بر عهده مدیریت باشگاه بود، تصریح کرد: ادعای طلبی که خلعتبری از فصل گذشته داشت یکی از مهم‌ترین دلایل به توافق نرسیدن ما با او بود. البته میزان دریافتی او برای فصل جدید نیز یکی دیگر از موارد اختلافی مدیرعامل باشگاه با او بود.

او در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود سه بازیکن دیگر ملی‌پوش پرسپولیس (حسینی، پولادی و حقیقی) در آستانه جدایی از جمع سرخپوشان هستند نیز به ایسنا گفت: تصمیم باشگاه ماندن این بازیکنان است. اولویت این سه ملی‌پوش نیز حضور در تیم فصل آینده پرسپولیس است اما آنها پیشنهادات بهتری از تیم‌های دیگر دارند که احتمال جدایی آنها را به وجود می‌آورد.

خواجه‌وند افزود: قطعا باشگاه می‌خواهد این سه ملی‌پوش را حفظ کند. اما اگر در مورد مسائل مالی اختلافی پیش بیاید احتمال جدایی آنها وجود دارد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد بازیکن جانشین خلعتبری نیز گفت: مطمئنا از سوی سرمربی تیم یک بازیکن برای جایگزینی خلعتبری در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایسنا، قرارداد محمدرضا خلعتبری با سرخپوشان دو ساله بود و بر اساس آن مهاجم مازندرانی سرخپوشان باید برای سال دوم حضورش در جمع سرخپوشان یک میلیارد و 750 میلیون تومان دریافت می‌کرد که باشگاه اعلام کرده است توان پرداخت این رقم را ندارد. این در حالی است که خلعتبری 340 میلیون تومان از طلب خود مربوط به فصل گذشته را بخشیده است. از سوی دیگر پرسپولیس باید 250 هزار دلار را برای خرید خلعتبری به باشگاه عجمان پرداخت کند.
اخبار ورزشی - ایسنا