اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دلیل بازگشت «الهام چرخنده» به حجاب چادر


بازیگر سینما و تلویزیون گفت: این‌گونه نیست که من به‌یک‌باره چادر را به‌عنوان حجاب خود انتخاب کرده باشم اما در آن زمان به‌دلایل مختلف مانند "فکر می‌کردم چادر دست و پاگیر است"، آن را کنار گذاشتم و یک‌مرتبه چرخش نکردم.

خبرگزاری تسنیم: الهام چرخنده در هنرستان هنرهای زیبای شهر اصفهان خطاب به هنرآموزان اظهار داشت: من در هنرستان تحصیل کردم و روزی جای شما و روی همین میز و صندلی‌ها نشستم، بنابراین حس شما را درک می‌کنم.

این بازیگر تلویزیون با بیان "در دانشگاه رشته معماری را ادامه دادم" خاطرنشان کرد: من در ابتدا چادری بودم و این‌گونه نیست که یک‌مرتبه چرخش کرده و چادری شده باشم اما در آن زمان به‌دلایل مختلف مانند اینکه فکر می‌کردم چادر دست و پاگیر است آن را کنار گذاشتم و حقیقتاً پس از کنار گذاشتن چادر همه چیزم را از دست دادم.

وی بیان کرد: مدتی نزدیک به یک سال در اصفهان زندگی کردم و چند ماهی نیز در تلویزیون اصفهان به کودکان نقاشی یاد می‌دادم که خاطرات خوبی را از این شهر برایم رقم زد.

بازیگر سینما و تلویزیون تصریح کرد: زنی که پوشش اسلامی و چادر را برای خود انتخاب می‌کند در حقیقت اجازه نمی‌دهد که هر نگاهی به اندام او نظر بیندازد و به این وسیله ارزش خود را حفظ می‌کند.


ویدیو مرتبط :
انتخاب رسمی چادر توسط الهام چرخنده به عنوان حجاب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افطاری الهام چرخنده به زنان با حجاب +عکس



اخبار فرهنگی - افطاری الهام چرخنده به زنان با حجاب +عکس

"الهام چرخنده" که چندی پیش وعده داده بود به دوستان مجازی و اینترنتی اش افطاری بدهد امروز می خواهد این وعده اش را عملی کند.

او در متنی که در اینستاگرام منتشر کرده نوشته است: سلام یاران مومن و وفادار.. طاعاتتون قبول. پیشاپیش میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) را به تمام خواهران و برادران عزیز و دین دارم تبریک می گم.  (یکشنبه) قرار گذاشتیم تا در محفلی پر ز انس کنار هم افطار کنیم . " ما خواهران." ممنونم؛ برای استقبال بی نظیرتون*...

 

اخبار,اخبار فرهنگی , الهام چرخنده

 
امیدوارم لایق اعتماد و دعاها و احساس و حضور و اشعار و پیگیری هاتون که تمامشان بوی عشق و ایمان و دل میدهند ؛ باشم ... فردا همانطور که از طریق سامانه پیامک براتون ارسال شد ..در محل و زمان گفته شده روی ماه تک تک آبجی های گلم رو می بینم .. چند نکته... لطفا سر وقت تعیین شده تشریف بیاورید . این افطاری برای تمام عزیزانی که از طریق سامانه پیامک دریافت کردند تدارک دیده شده .. پیشاپیش برای حجابی با این شعار "نجابت همراه با زیبایی" ممنونم.. که انشاالله در مراسم از بهترین های پوشش نیز تقدیر شود .. مهلت ارسال اشعار تمام شده . . التماس دعا. به امید دیدار . یا علی

اخبار فرهنگی - جام جم