اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دلیل بازداشت دو شهروند ایرانی در ترکیه


منابع امنیتی در ترکیه روز پنجشنبه اعلام کردند: دو تبعه ایران در شرق ترکیه و در نزدیکی مرز جمهوری اسلامی ایران به اتهام قاچاق مواد مخدر دستگیر شدند.

خبرگزاری ایرنا: منابع امنیتی در ترکیه روز پنجشنبه اعلام کردند: دو تبعه ایران در شرق ترکیه و در نزدیکی مرز جمهوری اسلامی ایران به اتهام قاچاق مواد مخدر دستگیر شدند.  

منابع امنیتی اعلام کردند که این دو تبعه ایران در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر ترکیه در منطقه «چالدران» دستگیر شدند.

پلیس اعلام کرد که در بازرسی بدنی از دو تبعه ایران که یکی از آنها زن هستند، 500 گرم تریاک کشف و ضبط شد.


ویدیو مرتبط :
لغو میزبانی ایرانی به دلیل بازداشت غنچه قوامی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلیل بازداشت 3 شهروند ایرانی در ترکیه


پلیس ترکیه اعلام کرد که در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس در ورودی «سوشهر» در شمال مرکزی این کشور، پنج کیلو و 400 گرم هرویین از چمدان های یک زن و دو مرد مسافر ایرانی کشف شد و متهمان بازداشت شدند.

خبرگزاری ایرنا: پلیس ترکیه اعلام کرد که در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس در ورودی «سوشهر» در شمال مرکزی این کشور، پنج کیلو و 400 گرم هرویین از چمدان های یک زن و دو مرد مسافر ایرانی کشف شد و متهمان بازداشت شدند.

براساس اطلاعات انتشار یافته، ع -ش، ا - چ و خانم خ - ش که با یک دستگاه اتوبوس ترکیه ای از ارزروم عازم استانبول بودند، مسافران بازداشت شده هستند.

تیم های پلیس ترکیه در ورودی سوشهر در بازرسی محموله های مسافران اتوبوس، توانستند هرویین را کشف و متهمان را به دادستانی تحویل دهند.

وزارت دادگستری ترکیه اخیرا اعلام کرد 426 ایرانی در زندانهای ترکیه به سر می برند که گفته می شود اکثریت آنها در ارتباط با قاچاق مواد مخدر دستگیر شده اند.