اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دلواپسان تقاضای ویدئو چک دادند!



 

اخبار,اخبارسیاسی, اخبار طنز

 

طنز)دلواپسان تقاضای ویدئو چک دادند!
 
 آیدین سیار سریع در ستون طنز روزنامه قانون واکنش های متنوع برخی اشخاص و نهادها به توافق هسته ای را منتشر کرد.


امروز بعد از دوازده سال کشمکش هسته‌ای و بعد از 21 ماه مذاکره کشورهای 1+5 و ایران به توافق هسته‌ای رسیدند. متن زیر انعکاس واکنش شخصیت‌های حقیقی و حقوقی به این توافق بزرگ است:


محمود احمدی نژاد: همه شاهدند. ما خودمان قبل از آقای ظریف و روحانی به دنبال توافق بودیم. منتها تا می‌آمدیم حرف بزنیم همه بلند می‌شدند می‌رفتند. به طوری که ما الان بیست سی تا موافقتنامه با صندلی‌های متخاصم در کشو داریم! تقصیر ما چیه؟


یک دختر 16 ساله که در زیر زمین خانه‌اش انرژی هسته‌ای تولید می‌کرد: الان با این همه انرژی هسته‌ای تو زیرزمین چیکار کنم من؟ کی پاسخگو است؟


حمیدرضا بقایی: البته به من ربطی نداره ولی اگه یه موقع مشکلی تو انتقال اون صد میلیارد دلار پول بلوکه شده بود کارت من هست، بگین واسه من بفرستن بعد من براتون کارت به کارت می‌کنم (الکی).


محمد علی آبادی: یه کم گرامر ظریف مشکل داشت ولی!


سعید جلیلی: امیدواریم که کشورهای 1+5 بعد از این همه سال حالا که مذاکرات به اتمام رسیده به درک درستی از تاریخ و فلسفه رسیده باشند که من فردا از همه‌شون سوال می‌کنم.


نتانیاهو: واقعا چرا هیچکی نمی‌فهمه من چی میگم!؟


دلنگرانان: مردم فعلا خوشحالی نکنند. ما تقاضای ویدئو چک دادیم منتظریم ببینیم نتیجه چی میشه.
حمید رسایی (47 ساله از فنلاند): این چه توافقی است؟ وا حیرتا! وا ایرانا! همه چیز را دادیم. در مقابل استکبار عقب نشینی کردیم. بدون نابود کردن غرب از میز مذاکرات بلند شدیم. خیلی ناراحت شدم. اصلا اعصابم ریخت بهم. این چوب اسکی من کجاست؟


بابک زنجانی: از من هم تشکر کنید. من اینقدر تحریم‌ها رو دور زده بودم بعد از یه مدت به بیماری دور زدن غیرارادی دچار شدم، دیگه همه رو دور می‌زنم. دست خودم نیست.


یک خبرنگار پایین بالکن هتل کوبورگ: آقای ظریف آخرش چی میشه بالاخره؟ (صدای گنجشک‌ها) چرا کسی جواب نمیده؟ (صدای گنجشک) تا کی باید منتظر بمونیم؟ (صدای گنجشک) (از اثرات کش آمدن مذاکرات بر روح و روان خبرنگاران)


کیهان: به گواهی صدها سند غیرقابل انکار ... طبق غیرقابل‌ترین انکارهای سند گواهی ... برخی عناصر فریب خورده ... بلندگوهای بیگانه ... روزنامه‌ها ... آی قلبم ... ببخشید من حالم خوب نیست. فعلا محض احتیاط مرگ بر آمریکا.


صداوسیما: دلفین‌ها معمولا در مواقع حساس می‌خندند. این یک دلفین نر است که در مواجهه با کوسه می‌خندد... بله ... خبر می‌رسد که توافق هسته‌ای صورت گرفته است ... دلفین ماده اما در مواجهه با کوسه‌ها محتاط‌تر است ... بیانیه توسط خانم موگرینی قرائت میشه ... دلفین نر همچنان می‌خندد. بسه دیگه! حالا آگهی ببینید!


اخبارسیاسی -  قانون 


ویدیو مرتبط :
ویدئو تمرینات دروازبانی پیتر چک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرنوشت قهرمان لیگ جهانی والیبال با ویدئو چک تغییرکرد/ آمریکا قهرمان لیگ بیست‌وپنجم شد



اخبار,مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال

اخبار ورزشی -  مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال - فلورانس
آمریکا قهرمان لیگ بیست‌وپنجم شد

تیم ملی آمریکا با پیروزی مقابل برزیل به مقام قهرمانی بیست‌وپنجمین دوره لیگ جهانی والیبال رسید.

به گزارش تسنیم، تیم ملی آمریکا با پیروزی 3 بر یک  مقابل برزیل، پر افتخارترین تیم جهان به مقام قهرمانی لیگ جهان والیبال رسید. تیم ملی آمریکا ست اول بازی را با کمک ویدئو چک با نتیجه 31 بر 29 به سود خود پایان داد. این ست به سود برزیل تمام شدخه بود که نتیجه بازبینی فیلم بازی، نتیجه بازی را برگرداند و سرنوشت لیگ جهانی 2014 را عوض کرد.

برزیلی‌ها ست دوم را 25 بر 21 بردند تا به ادامخ بازی امیدوار شوند اما شکست 25 بر 20 در ست سوم، اعتماد به نفس و آرامش را به آمریکایی‌ها بازگرداند.

ست چهارم این بازی نیز با نتیجه 25 بر 23 به سود آمریکا تمام شد تا مدال طلا و جایزه یک میلیون دلاری قهرمانی لیگ جهانی به آمریکا برسد.

 

 رده بندی چهار تیم اول لیگ جهانی
1- آمریکا
2- برزیل
3- ایتالیا
4- ایران
5- روسیه
6- استرالیا
7- صربستان
8- لهستان
9- بلغارستان
10- فرانسه

اخبار ورزشی - تسنیم