اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دلجویی یک مقام سپاه از مدیر مسئول کیهان


مشاور فرمانده کل سپاه که در واکنش به یادداشت روز شنبه روزنامه کیهان به قلم حسین شریعتمداری، یادداشتی انتقادی منتشر کرده بود، حالا در یادداشت جدید خود، از مدیرمسئول کیهان دلجویی کرده است.

روزنامه شرق: مشاور فرمانده کل سپاه که در واکنش به یادداشت روز شنبه روزنامه کیهان به قلم حسین شریعتمداری، یادداشتی انتقادی منتشر کرده بود، حالا در یادداشت جدید خود، از مدیرمسئول کیهان دلجویی کرده است.

حمیدرضا مقدم‌فر بر جوابیه خود به مدیرمسئول کیهان جوابیه دیگری افزود و از «شریعتمداری» دلجویی کرد.

او پیش‌تر در یادداشتی به «حسین شریعتمداری» خرده گرفته بود که چرا برای مخالفت با «برجام» از رهبری نقل قول می‌کند. او دیروز در یادداشتی دیگر با اشاره به اینکه «شخصا معتقدم هرگونه جسارت به شخصیت این یار دیرینه رهبر معظم انقلاب اسلامی اقدامی نابخشودنی است»، نوشت: «دوستان مشترک می‌دانند که این توصیه یک توصیه در درون خانواده انقلاب بود و اگر مطلب فوق‌الذکر کیهان به‌شکل علنی انتشار نیافته بود و بیم برخی تبعات آتی این انتساب در افکار عمومی و بروز انشقاق در بدنه نیروهای انقلاب وجود نداشت، حق این بود که آن یادداشت نیز علنی منتشر نشود. بدخواهان و کسانی که کینه انقلاب اسلامی را در دل دارند، بدانند که خواب آنان در ایجاد اختلاف در اردوگاه یاران انقلاب اسلامی هرگز تعبیر نخواهد شد و همه یاران انقلاب با یک اشاره رهبر عزیزمان همچون «بنیان مرصوص» مقابل آنان صف خواهند کشید».

مقدم‌فر در یادداشت اول خود خطاب به «حسین شریعتمداری» نوشته بود: «مقاله جناب‌عالی را در کیهان درخصوص موضوع هسته‌ای و برجام خواندم، بسیار به فکر فرو رفتم، چگونه است که برادر انقلابی چون جناب‌عالی، اصرار دارد به مخاطبان خود تفهیم کند که رهبر انقلاب مثل من فکر می‌کند؟! مثل من تحلیل می‌کند؟! و مثل من می‌فهمد؟! و این در حالی است که حضرت آقا، هم در سخنرانی عید سعید فطر مواضع صریحی را در این خصوص اعلام کردند و هم مطالب شفافی را به شخصیت‌های نظام فرمودند..»

«شریعتمداری» در سرمقاله روز شنبه خود نوشته بود: «بیانات مورد اشاره رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز عید فطر امسال، کمترین تردیدی باقی نمی‌گذارد که حضرت آقا از نارسایی و عواقب فاجعه‌آفرین توافق یادشده اطلاع‌ کامل دارند و با جرأت می‌توان گفت که ایشان به‌هیچ‌وجه از متن تهیه‌شده راضی نیستند».


ویدیو مرتبط :
حرف های مدیر مسئول

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش مدیر مسئول «انتخاب» به خبر کیهان



اخبار ,اخبار سیاسی,فیلتر شدن سایت انتخاب

 

اخبار سیاسی - واکنش مدیر مسئول «انتخاب» به خبر کیهان

مدیر مسئول انتخاب، همچنین تاکید کرد: به خاطر رویکرد سال‌های اخیر در جریده‌ای پر افتخار مانند کیهان متاسفم و جدا نگران عاقبت سرنوشت مدیر مسئول این روزنامه هستم.

مدیر مسئول انتخاب به تکذیبیه کیهان درباره فیلترینگ این سایت واکنش نشان داد.

 مصطفی فقیهی، در گفت و گو با ایران خبر، ضمن تاکید دوباره بر این موضوع که دقیقا سایت انتخاب به دلیل انتشار نامه دوم زیبا کلام به شریعتمداری فیلتر شده است، گفت: این گفته‌ها بر مبنای ادعا و یا تصور شخصی بنده نیست و اعلام جرم دادستانی به روشنی ثابت می‌کند که چرا انتخاب را فیلتر کرده‌اند .

وی در ادامه گفت: این فرافکنی از سوی کیهان عجیب نیست، طبیعتا در چنین شرایطی، نمی‌توان از آنها انتظار کمک به یک سایت فیلتر شده را داشت و توقع راستگویی هم از آنها نیست.

مدیر مسئول انتخاب، همچنین تاکید کرد: به خاطر رویکرد سال‌های اخیر در جریده‌ای پر افتخار مانند کیهان متاسفم و جدا نگران عاقبت سرنوشت مدیر مسئول این روزنامه هستم.

لازم به یاد آوریست که کیهان در ستون «گفت و شنود» امروز خود نوشت:

گفت: مدیر سایت زنجیره‌ای انتخاب گفته است این سایت را به خاطر انتشار نامه زیباکلام به شریعتمداری فیلتر کرده‌اند!

گفتم: این نامه را همه سایت‌ها منتشر کرده بودند و اگر فیلتر شدن سایت انتخاب به این علت بود باید ده‌ها سایت دیگر را هم فیلتر می‌کردند!

گفت: چه عرض کنم؟! خجالت کشیده علت اصلی فیلتر‌شدن را اعلام کند.

گفتم: یارو را رُتیل نیش زده و در بستر افتاده بود، به اطرافیانش گفت؛ اگر مُردم روی سنگ قبرم بنویسید؛ در اثر حمله «شیر» دار فانی را وداع کرده است! 

اخبار سیاسی - ایسنا