اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دلایل لغو کنسرت گروه «چارتار» در اهواز


تهیه‌کننده کنسرت‌های موسیقی گروه «چارتار» با اشاره به لغو کنسرت 2 روزه این گروه در اهواز دلیل آن را ناهماهنگی در دریافت مجوز دانست و تاکید کرد هیچ مساله حاشیه‌ای در میان نبوده است.

خبرگزاری مهر: تهیه‌کننده کنسرت‌های موسیقی گروه «چارتار» با اشاره به لغو کنسرت 2 روزه این گروه در اهواز دلیل آن را ناهماهنگی در دریافت مجوز دانست و تاکید کرد هیچ مساله حاشیه‌ای در میان نبوده است.

محمد حسین تفرشی درباره لغو کنسرت دو روزه گروه «چارتار» گفت: ما درباره برگزاری این کنسرت در اهواز همه امور مربوط به ثبت قرارداد در اداره ارشاد استان خوزستان را انجام داده بودیم اما گویا از سوی موسسه برگزارکننده در اهواز یک تخلف اداری صورت گرفته بود که بنا به صلاحدید مسولان دفتر موسیقی و حراست وزارت اشاد این کنسرت لغو شد.

دلایل لغو کنسرت گروه «چارتار» در اهواز/ حاشیه‌ای در کار نبود

وی ادامه داد: بعد از بروز این تخلفات اداری از سوی شرکت اهوازی و بعد از مکاتبات و مذاکراتی که از سوی دفتر موسیقی و حراست وزارت ارشاد با ما انجام گرفت از ما خواستند تا اطلاع ثانوی این کنسرت را در اهواز برگزار نکنیم و برگزاری آن را به تاریخ دیگری موکول کنیم.

تفرشی درباره مشکلاتی که برای کسب مجوز پیش آمده بود، توضیح داد: در برخی از مجوزهایی که این شرکت اهوازی برای برگزاری این کنسرت دریافت کرده بود فقط به کسب مجوز از مراجع اداری استان خوزستان بسنده شده بود که طبق گفته مسوولان این روند خلاق قانون است به همین دلیل شاهد لغو این کنسرت موسیقایی با صلاحدید دفتر موسیقی بودیم.

دلایل لغو کنسرت گروه «چارتار» در اهواز/ حاشیه‌ای در کار نبود

تهیه کننده آلبوم «باران تویی» خاطرنشان کرد: غیر از مشکلاتی که پیرامون لغو کنسرت گروه «چارتار» به آن اشاره کردم هیچ مانع دیگری برای برگزاری این کنسرت وجود نداشت. شخص آقای پیروز ارجمند مدیرکل دفتر موسیقی ارشاد به ما اعلام کرد که بعد از لغو این کنسرت از هرگونه حمایت و پشتیبانی در این زمینه دریغ نخواهند کرد، فقط صلاح را بر این دیدند با در نظر گرفتن این تخلفات اداری تا اطلاع ثانوی کنسرتی در اهواز نداشته باشیم.

وی تاکید کرد: متاسفانه در برخی از خبرها اعلام کرده بودند که گروه و تهیه‌کننده مقصر اصلی ماجرای لغو کنسرت هستند در حالی که هم تهیه کننده و هم گروه بابت تعهدی که داشتند در اهواز حضور پیدا کردند اما به خاطر این که طرف قرارداد ما به تعهدات خود عمل نکرده بود، مجبور شدیم کنسرت را لغو کنیم.

دلایل لغو کنسرت گروه «چارتار» در اهواز/ حاشیه‌ای در کار نبود

تفرشی تصریح کرد: من از مردم شریف اهواز برای لغو این کنسرت‌ 2 روزه در این شهر عذرخواهی می کنم اما این امید را می دهم به زودی و بعد از برطرف شدن این مشکلات کنسرت خوب و باکیفیتی را در اهواز با بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

کنسرت گروه چارتار قرار بود روزهای 18 و 19 اردیبهشت در اهواز برگزار شود که این کنسرت به دلیل مسایلی که به آن اشاره شد لغو شد.


ویدیو مرتبط :
کنسرت گروه چارتار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزییات لغو کنسرت گروه قمصری در مشهد


کنسرت گروه «آهنگ اشتیاق» به سرپرستی علی قمصری که قرار بود در تاریخ‌های 21 و22 آبان به خوانندگی علیرضا قربانی در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شود، ساعاتی قبل از اجرا لغو شد.

خبرگزاری ایسنا: کنسرت گروه «آهنگ اشتیاق» به سرپرستی علی قمصری که قرار بود در تاریخ‌های 21 و22 آبان به خوانندگی علیرضا قربانی در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شود، ساعاتی قبل از اجرا لغو شد.

قمصری با اعلام این خبر گفت: چندی پیش مدیر برنامه‌های ما پیشنهادی برای دو شب اجرا در تاریخ‌های 21 و22 آبان در دانشگاه فردوسی مشهد دریافت کرد و با توجه به شرایط سخت اجرا در مشهد این فرصت را غنیمت شمردیم تا دیداری با دوستداران موسیقی در این شهر داشته باشیم.



او ادامه داد: متاسفانه نیم ساعت قبل از پرواز، خبری به ما رسید که طبق آن، با وجود طی شدن تمام مراحل قانونی و کسب مجوز، گروه ما و دانشجویان و مسئولان دانشگاه از برگزاری این کنسرت منع شده‌اند.

قمصری بیان کرد: باید به کسانی که بصورت خودسرانه و غیر قانونی قدرتشان را در پاره کردن پوسترها، بی احترامی کردن به عوامل فرهنگی دانشگاه و قلدری خرج می‌کنند، بگویم «درست است که شانس دیدار با هنردوستان مشهد را از دست دادیم ،اما این مسئله در مقابل چیزی که شما از دست می‌دهید ذره‌ای بیش نیست.»